hoesten

27-09-2009 17:43 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zoon van ruim 14 maanden die al vrij lang hoest. Het ging even wat beter maar nu begint het weer. We zijn al een keer met hem naar de huisarts geweest en de longen waren schoon. Ook krijgt hij Flixotinepuf (kreeg hij al ver voor deze kuch). Ik heb ook al TUSIKIND geprobeerd, uien in de kamer, bed omhoog, bysolvon maar niets helpt. Heeft iemand misschien tips?
Thijmsiroop.
Waarom krijgt hij Flixotide? Ongetwijfeld tegen luchtwegontsteking. Heeft hij geen Ventolin als aanvulling? Of heeft hij het benauwd? Verder hoesten kinderen best veel dan werkt thijmsiroop prima
Hij krijgt ook ventolin. Het schijnt dat heel veel babys het krijgen(ken zelf ook een aantal). Hij heeft het tot nu toe gelukkig niet benauwd. Ik ga morgen meteen Thijmsiroop halen, bedankt allebei voor de tip
is zijn slaapkamer astma vriendelijk..zeg maar even astma
exstra ventolin mag je ook geven

weet niet hoevaak je het nu geeft
teruggaan. Lang hoesten kan uiteindelijk leiden tot een luchtweginfectie of zelfs longonsteking. Hoest hij echt tot kotsneigingen aan toe, dan zou ik zeker teruggaan. Zoon heeft dit in zijn eerste anderhalf jaar vaak gehad. En ik ging gewoon na een paar weken weer terug naar de huisarts. 9 van de 10 keer was het toen ontwikkeld tot een luchtweginfectie en erger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven