Ik kan het maar niet vergeten!!

10-04-2009 18:29 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar was mijn zoon niet op het verjaardagsfeestje van een vriendje uitgenodigd. De moeder had er achteraf wel spijt van , maar goed het was al zo.

Sindsdien spelen ze gewoon regelmatig met elkaar en ik heb het er ook nooit meer met haar over gehad , maar het speelt nog steeds in mijn hoofd!

We wonen in een dorp en de klassen zijn niet groot , dus je weet eigenlijk alle verjaardagen wel van de kids uit de klas. En elke keer als er een vriendje jarig is , denk ik steeds "als hij nou niet gevraagd wordt??". Ik weet dat het niks helpt , maar ik blijf er steeds maar aan denken. Hoe kan ik dit loslaten, want ik kan moeilijk tot groep 8 zo blijven denken!!
Jee..zou toch echt proberen me daar niet druk over te maken, heb je volgens mij een een makkelijker leven..

Blijkbaar is het voor je zoon zelf geen issue, maak er dan niet meer van dan het is.

Ga er ook vanuit trouwens dat het kindje een maximaal aantal kindjes mocht vragen en toen moest kiezen. Zo doen we dat hier tenminste en ja dan valt er ook wel eens iemand af met wie ze anders wel veel speelt en moet er ineens iemand uitgenodigd worden met wie ze normaal bijna nooit speelt. We proberen dat een beetje te sturen maar uiteindelijk kiest ze zelf.
Misschien is jou kind gewoon niet leuk genoeg om een verjaardag mee te vieren.
Zie QR
quote:will78 schreef op 11 april 2009 @ 09:44:

Het is inderdaad gewoon angst. Tuurlijk kun je niet iedereen uitnodigen , maar ze zijn maar met 7 jongens in de klas.En ja bij mijn zoon kwamen ze wel alle 7.

Het valt echt niet mee om het anders aan te pakken , ik denk liever ook niet zo. Maar ik kom er gewoon niet vanaf!!!

Ik weet nog wel dat ik vroeger het 1ne jaar welbepaalde vriendinnetjes uitnodigde en het jaar er op weer niet.

Tjonge zo gaat dat toch met kinderen...de 1ne dag zijn ze lekaars dikste vrienden en de dag daarna weer elkaars grootste vijanden.

En dat toevallig op jouw zoons feestje wel alle 7 de kinders kwamen, wil nog niet zeggen dat deze 7 kinderen ook jouw zoon

moetenuitnodigen.
quote:kaasfondue schreef op 12 april 2009 @ 18:59:

Misschien is jou kind gewoon niet leuk genoeg om een verjaardag mee te vieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven