Initialen babynaam

21-10-2020 11:02 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben op zoek naar meningen over de initialen van onze babynaam.
We krijgen een meisje en willen graag een eigen eerste naam, en dan de tweede naam vernoemen. Dan komen we echter op S.M. of als we de vernoeming/naam omdraaien M.S... allebei bekende afkortingen helaas ;)
Achternaam komt er dan natuurlijk nog bij, maar op officiele documenten staan de voorletters uiteraard wel vermeld. Dochters' eerste naam begint dan met een S.

Wat vinden jullie, kan dit? Man vindt van wel, ik twijfel. Maar ik vind de namen wel heel leuk bij elkaar :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Nee het is met de achternaam geen vreemde combinatie als W.C. Eend gelukkig ;-)
Een hoop reacties dat het best kan. Ik denk dat het inderdaad onze eerste keus wordt, dus een S.M. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het kunnen. Tegenwoordig is het sowieso BDSM volgens mij (geen kenner) dus over een paar jaar betekent SM niet veel bijzonders meer.
En dan nog. Initialen worden zo zelden gebruikt, laat staan hardop uitgesproken.
Gewoon doen.
Marée schreef:
21-10-2020 12:04
Hier bewust gekozen voor een andere naam om SM te vermijden.
Hier ook, maar mede ook omdat mijn man al SM is...zou met de post dus ook niet heel praktisch zijn. En het is maar goed dat we gewisseld zijn, want dochters beste vriendin heeft dus de S-naam die wij ook hadden bedacht :biggrin: man is overigens nooit gepest met de SM, maar ik vond het toch wat vreemd. Maar dat is mijn gevoel erbij. Denk dat het qua pesten enzo echt wel mee zal vallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven