isofix van Römer, lastig!
dinsdag 23 november 2010 om 14:55
We hebben onlangs een isofix autostoeltje van Römer gekocht. Ik ging hem net vol goede moed in de auto plaatsen, maar helaas zit die moed inmiddels in mijn schoenen Wat moet ik in hemelsnaam doen met die kl@!$# steun aan de voorkant?! Op het plaatje is te zien dat je hem moet draaien en naar beneden moet schuiven, maar dan? Hij klikt niet vast ofzo. Hellup dus! Ik ben inmiddels nl een tikkie geirriteerd...
dinsdag 23 november 2010 om 15:40
Ik heb hem ook, hij steunt bij ons gewoon los op de grond. En ja hij wiebelt dan wel wat, maar doordat de achterkant goed vast zit met de gordel ziet alles super stevig vast
Heb je hem al uitgeprobeerd met autostoeltje en kindje? Misschien dat hij dan wel voor je gevoel steviger op de grond steunt?
WIj gebruiken overigens nog maxo cosi''s van Romer, heb daar de eeste keren ook heel wat mee lopen stunten en altijd precies als ik aan iemand vertelde dat het zo'n goed en simpel systeem was..
Heb je hem al uitgeprobeerd met autostoeltje en kindje? Misschien dat hij dan wel voor je gevoel steviger op de grond steunt?
WIj gebruiken overigens nog maxo cosi''s van Romer, heb daar de eeste keren ook heel wat mee lopen stunten en altijd precies als ik aan iemand vertelde dat het zo'n goed en simpel systeem was..