jong, hip en in verwachting! (en alles wat veranderd)

zondag 19 april 2009 om 22:44
quote:Zatla schreef op 19 april 2009 @ 22:41:
Ja, maar bij een zuur wijf kan ik me nog iets voorstellen.. Wat is een zoet wijf?? Poging tot liefdevol koosnaampje?Zucht. Neehee, het tegenover gestelde. Ik gebruik liever geen koosnaampjes en al helemaal niet tegen mensen die me zuur wijf noemen. Ja teringtrut misschien
Ja, maar bij een zuur wijf kan ik me nog iets voorstellen.. Wat is een zoet wijf?? Poging tot liefdevol koosnaampje?Zucht. Neehee, het tegenover gestelde. Ik gebruik liever geen koosnaampjes en al helemaal niet tegen mensen die me zuur wijf noemen. Ja teringtrut misschien
zondag 19 april 2009 om 22:47
quote:fleurtje schreef op 19 april 2009 @ 22:31:
[...]
Geen striae
Geen hangtieten
Geen cellulitus
Geen zwakke blaas
Geen huilbabies
Meteen doorslapers
Maar dat komt vast allemaal doordat ik 30+ was een mogelijke nummer drie krijg jij eerst 2 weken te logeer, bij doorslapen neem ik hem / haar weer over.
[...]
Geen striae
Geen hangtieten
Geen cellulitus
Geen zwakke blaas
Geen huilbabies
Meteen doorslapers
Maar dat komt vast allemaal doordat ik 30+ was een mogelijke nummer drie krijg jij eerst 2 weken te logeer, bij doorslapen neem ik hem / haar weer over.

zondag 19 april 2009 om 22:55
quote:ambrosia9 schreef op 19 april 2009 @ 21:39:
Fleurtje sorry, maar ik vat jouw reacties echt op als lullig. Alsof je TO belachelijk zit te maken. Eigenlijk niet alleen hier, maar bijna overal waar je schrijft.
Dat komt omdat ze niet meer zwanger is. Tijdens haar zwangerschappen reageert ze milder. Na de bevalling zie je haar postings per week weer pesteriger worden.
Dus Fleur: Hup die anticonceptie weer uit de deur.
Fleurtje sorry, maar ik vat jouw reacties echt op als lullig. Alsof je TO belachelijk zit te maken. Eigenlijk niet alleen hier, maar bijna overal waar je schrijft.
Dat komt omdat ze niet meer zwanger is. Tijdens haar zwangerschappen reageert ze milder. Na de bevalling zie je haar postings per week weer pesteriger worden.

zondag 19 april 2009 om 23:05
quote:Java schreef op 19 april 2009 @ 22:55:
[...]
Nou, dat is toch niet helemaal waar.
Ik constateer de laatste tijd een mildheid bij mezelf, die ik niet herken. En daarom vallen me so called gemene postings meer op
[...]
Nou, dat is toch niet helemaal waar.
Ik constateer de laatste tijd een mildheid bij mezelf, die ik niet herken. En daarom vallen me so called gemene postings meer op

zondag 19 april 2009 om 23:05
quote:arwen173 schreef op 19 april 2009 @ 23:00:
fleur, zou dat er echt mee te maken hebben, dat doorslapen? hmmm, in dat geval inderdaad, ik bereid me alvast weer voor op 9 maanden gebroken nachten, dan een weekje bij oma en dan zijn ze in het gareel Ik zei het voor de grap, maar nu ik erover nadenk.... Ik ga dat es vragen, of het iets met de seroxat te maken kan hebben!
fleur, zou dat er echt mee te maken hebben, dat doorslapen? hmmm, in dat geval inderdaad, ik bereid me alvast weer voor op 9 maanden gebroken nachten, dan een weekje bij oma en dan zijn ze in het gareel Ik zei het voor de grap, maar nu ik erover nadenk.... Ik ga dat es vragen, of het iets met de seroxat te maken kan hebben!

zondag 19 april 2009 om 23:07
maandag 20 april 2009 om 00:16
quote:fleurtje schreef op 19 april 2009 @ 22:31:
[...]
Geen striae helaas wel een streepjescode-buik hier
Geen hangtieten te weinig tiet om te gaan hangen
Geen cellulitus ik ook niet !
Geen zwakke blaas hier wel, kan niet meer rennen zonder wc in de buurt
Geen huilbabies ik weet niet eens hoe een huilende baby klinkt, mijn baby's huilden/huilt echt zelden
Meteen doorslapers yes hier ook, zo heb ik ze geprogrammeerd
Maar dat komt vast allemaal doordat ik 30+ was Maar ik ben geen 30+, ik ben 29,5 (met 4 kids) En "4 is het nieuwe 2" dus ik ben heeeeeeeeeeeel hip
Sorry, heeeeeeeeeeel erg offtopic dit.
Overigens was ik ook 23 toen de eerste kwam, hoewel wel gepland. De 4e kwam toen ik 29 was (ben ik nog) en die kwam wel ongepland.
[...]
Geen striae helaas wel een streepjescode-buik hier
Geen hangtieten te weinig tiet om te gaan hangen
Geen cellulitus ik ook niet !
Geen zwakke blaas hier wel, kan niet meer rennen zonder wc in de buurt
Geen huilbabies ik weet niet eens hoe een huilende baby klinkt, mijn baby's huilden/huilt echt zelden
Meteen doorslapers yes hier ook, zo heb ik ze geprogrammeerd
Maar dat komt vast allemaal doordat ik 30+ was Maar ik ben geen 30+, ik ben 29,5 (met 4 kids) En "4 is het nieuwe 2" dus ik ben heeeeeeeeeeeel hip
Sorry, heeeeeeeeeeel erg offtopic dit.
Overigens was ik ook 23 toen de eerste kwam, hoewel wel gepland. De 4e kwam toen ik 29 was (ben ik nog) en die kwam wel ongepland.
Whatever, I do what I want
maandag 20 april 2009 om 08:19
De flauwe opmerkingen die hier worden geplaatst nog voor een topic van start kan gaan, kunnen echt niet.
Een onderwerp wordt al om zeep geholpen voor het is gestart.
Het is onwelkom en onvriendelijk.
Als dit nog een keer gebeurt ga ik waarschuwingen uitdelen.
Een onderwerp wordt al om zeep geholpen voor het is gestart.
Het is onwelkom en onvriendelijk.
Als dit nog een keer gebeurt ga ik waarschuwingen uitdelen.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com