jonge moeders in de viva
vrijdag 22 oktober 2010 om 10:51
vrijdag 22 oktober 2010 om 11:09
vrijdag 22 oktober 2010 om 11:12
vrijdag 22 oktober 2010 om 11:12
vrijdag 22 oktober 2010 om 11:13
quote:athalie schreef op 22 oktober 2010 @ 11:09:
ik ben nu 22 en wsa 16 bij mijn eerste zwangerschap en 18 bij de 2de
ik sta regelmatig in tijdschriften en ben der erg bekend ook vaker op tv geweest dus het meeste van mij is wel bekend vooral omdat ik ook wil laten zien dat het ook goed kan gaan bij jonge moeders ipv altijd slechtIk 'ken' je niet, maar gelukkig dat bij jou alles goed gaat.
ik ben nu 22 en wsa 16 bij mijn eerste zwangerschap en 18 bij de 2de
ik sta regelmatig in tijdschriften en ben der erg bekend ook vaker op tv geweest dus het meeste van mij is wel bekend vooral omdat ik ook wil laten zien dat het ook goed kan gaan bij jonge moeders ipv altijd slechtIk 'ken' je niet, maar gelukkig dat bij jou alles goed gaat.
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 22 oktober 2010 om 12:00
leuk dat je het even laat weten, heb toevallig gisterenavond met mijn hoogzwangere buik in bad jouw verhaal gelezen! En fijn om ook eens een positief verhaal te lezen over jonge moeders. Mijn beste vriendin raakte zwanger op haar 17e, totaal onverwacht. Maar de keuzes die ze hierna maakte hebben er toch voor gezorgd dat er nu een 11 jarige evenwichtige dame in het leven staat. Ze heeft zelf haar havo afgemaakt, een HBO gevolgd en werkt al jaren in het onderwijs.
"If life gives you lemons, make lemonade"
"If life gives you lemons, make lemonade"
vrijdag 22 oktober 2010 om 18:00
je moet er wel bewust over na denken natuurlijk als je zo jong bent en zwanger raakt perongeluk zullen we maar zeggen.
ik zeg niet dat ik op mijn 16de dit als bewuste keuzen zou doen zeg maar om bewust zwanger te worden.
ik ben wel blij dat het zo goed gaat bij ons tuurlijk hebben wij ook onze ups en downs maar dat is vooral geweest toen ons zoontje ernstig ziek was en die 2 jaar in het amc heeft gelegen maar uiteindelijk word je der ook wel weer sterker door en knok je ervoor al snappen mensen soms niet dat dit 3de hummeltje echt een bewuste keuze was en dat dat ook zo snel was na ons zoontje beter was maar ach sommige mensen snappen het moeder gevoel niet
xxxjes athalie
ik zeg niet dat ik op mijn 16de dit als bewuste keuzen zou doen zeg maar om bewust zwanger te worden.
ik ben wel blij dat het zo goed gaat bij ons tuurlijk hebben wij ook onze ups en downs maar dat is vooral geweest toen ons zoontje ernstig ziek was en die 2 jaar in het amc heeft gelegen maar uiteindelijk word je der ook wel weer sterker door en knok je ervoor al snappen mensen soms niet dat dit 3de hummeltje echt een bewuste keuze was en dat dat ook zo snel was na ons zoontje beter was maar ach sommige mensen snappen het moeder gevoel niet
xxxjes athalie