jonge moeders in de viva

22-10-2010 10:51 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ik ben athalie en sta deze maand met ng meer jonge moeders in de viva mama.

daar was ik nog 6,5 maand zwanger maar inmiddels zijn we net 4 weken weer papa en mama van een zoontje stijn die op 23-09-2010 is geboren na een bevalling van 1,5 uur

Wat een prachtig jongetje. Gefeliciteerd!
dankje wel ;)
Wat een lief mannetje,gefeliciteerd en ik ga straks gelijk even in de viva mama kijken!
mooi mannetje, en wat een snelle bevalling!
Ik vind dit wel heel veel privé informatie die je hier neerzet.Niet doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gefeliciteerd.
Smelt

Hoe jong/oud ben je dan?
Frankly my dear, I don"t give a damn

vind dit best een mooie foto ;)
ik ben nu 22 en wsa 16 bij mijn eerste zwangerschap en 18 bij de 2de

ik sta regelmatig in tijdschriften en ben der erg bekend ook vaker op tv geweest dus het meeste van mij is wel bekend vooral omdat ik ook wil laten zien dat het ook goed kan gaan bij jonge moeders ipv altijd slecht
Nouschi, ze staat in een tijdschrift dat de hele wereld kan lezen. Hier met een vandaag aangemaakt account melden dat haar kind geboren is en de bevalling anderhalf uur duurde lijkt me nou niet echt een ernstige beperking van haar privacy.

Athalie, proficiat!
Ik kan de foto's niet zien (forum mobiel) maar ik heb gister de mama viva gelezen. Je andere twee zijn plaatjes van kinderen. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. vanavond ga ik zijn foto's bewonderen.
Erger u niet, verwonder u slechts!
vind het wel leuk om te laten weten vaak zie je zwangere mensen in tijdschriften en dan denk je wat is er geboren hoe ziet het eruit enz

dus vandaar maar als je mij opzoekt via een zoek site vind je meer over mij en vooral over mijn zoontje en daar staat ook veel op dus dit is ipc niets
quote:athalie schreef op 22 oktober 2010 @ 11:09:

ik ben nu 22 en wsa 16 bij mijn eerste zwangerschap en 18 bij de 2de

ik sta regelmatig in tijdschriften en ben der erg bekend ook vaker op tv geweest dus het meeste van mij is wel bekend vooral omdat ik ook wil laten zien dat het ook goed kan gaan bij jonge moeders ipv altijd slechtIk 'ken' je niet, maar gelukkig dat bij jou alles goed gaat.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Athalie, gefeliciteerd met je mooie zoon. En fijn, zo'n vlotte bevalling.
Leuk, gefeliciteerd!

Heb je daar ook trucjes voor, zo'n vlotte bevalling?

Ik wil er namelijk ook wel zo 1.
leuk dat je het even laat weten, heb toevallig gisterenavond met mijn hoogzwangere buik in bad jouw verhaal gelezen! En fijn om ook eens een positief verhaal te lezen over jonge moeders. Mijn beste vriendin raakte zwanger op haar 17e, totaal onverwacht. Maar de keuzes die ze hierna maakte hebben er toch voor gezorgd dat er nu een 11 jarige evenwichtige dame in het leven staat. Ze heeft zelf haar havo afgemaakt, een HBO gevolgd en werkt al jaren in het onderwijs.

"If life gives you lemons, make lemonade"
je moet er wel bewust over na denken natuurlijk als je zo jong bent en zwanger raakt perongeluk zullen we maar zeggen.

ik zeg niet dat ik op mijn 16de dit als bewuste keuzen zou doen zeg maar om bewust zwanger te worden.

ik ben wel blij dat het zo goed gaat bij ons tuurlijk hebben wij ook onze ups en downs maar dat is vooral geweest toen ons zoontje ernstig ziek was en die 2 jaar in het amc heeft gelegen maar uiteindelijk word je der ook wel weer sterker door en knok je ervoor al snappen mensen soms niet dat dit 3de hummeltje echt een bewuste keuze was en dat dat ook zo snel was na ons zoontje beter was maar ach sommige mensen snappen het moeder gevoel niet :D

xxxjes athalie
Hoe zit dat met het volstorten met beton?
haha dit is ons 3de kindje en dat vinden we genoeg dus daar bedoel ik mee dat ik klaar ben met kinderen dat ik me laat stereliseren haha dus volstorten met beton van onderen haha dat er geen kids meer bij kunnen
Athalie,

ík heb je verhaal gelezen in Viva Mama en heb net gekeken op een site van je, die ik vond via google.

Je straalt ontzettend veel geluk uit!

Ik wens je dan ook al het geluk toe met je drie mooie kindjes en je man!
gefeliciteerd! beton al gestort?
dankje wel

ik heb meerdere site's ook eentje van mijn zoontje jesse.knokt.nl

dj mono nee het beton is nog niet gestort haha dat duurt ook nog wel ff eerst ff me lichaam lekker laten ontzwangeren en dan nog een tijdstip vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven