Jongensnamen topic

08-02-2014 08:34 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw topic.

Het vorige topic vind je hier: Jongensnamen topic

en hier
quote:liefzoontje schreef op 19 september 2015 @ 09:48:

Hey leuk topic.

Ben nog maar elf weken zwanger hoor, maar ik vind het altijd al leuk om alvast over namen te fantaseren.

Mijn zoontje heet Daan.

Een naam hoeft van ons niet hip te zijn, we moeten het gewoon leuk vinden klinken..

Daan is een top tien naam, maar daar zit ik niet mee, het past bij ons.

Hier mijn lijstje, wat vinden jullie ervan?

De leukste namen van je jongensnamenlijstje vind ik: Stef, Chris en Cas(per)

De leukste namen van je meisjesnamenlijstje vind ik: Eva, Feline en Lieke

Moest ik de kieze hieruit maken dan denk ik dat ik voor Cas en Feline zou kiezen.
Olle en Lasse uit de lijst...
Dankje NYC, bij mij staan momenteel Stef en Feline op nr 1
Stef is ook heel leuk!
Hallo! Ik ben inmiddels 30 weken zwanger, dus de tijd begint te dringen. Vriend en ik zitten gelukkig op 1 lijn wat namen betreft, maar we kunnen niet kiezen Daarom ben ik wel benieuwd naar jullie mening, tot nu toe op de lijst:

Stijn

Olaf

Pepijn

Siem

We houden van niet al te ingewikkelde namen, maar willen liever niet een (te) populaire naam. Stijn was vanaf het begin favoriet, maar is wel een top 10 naam geweest.
Stijn, mwah, niet bijzonder,

Olaf vind ik heel leuk!

Pepijn vind ik ook leuk, tikkeltje kak

Siem vind ik suf en boers
Dank je wel Julia, Olaf vinden wij ook wel heel leuk en is niet zo populair.
Stijn vind ik by far de leukste naam, daarna Siem
quote:Joje85 schreef op 20 september 2015 @ 15:52:

Hallo! Ik ben inmiddels 30 weken zwanger, dus de tijd begint te dringen. Vriend en ik zitten gelukkig op 1 lijn wat namen betreft, maar we kunnen niet kiezen Daarom ben ik wel benieuwd naar jullie mening, tot nu toe op de lijst:

Stijn

Olaf

Pepijn

Siem

We houden van niet al te ingewikkelde namen, maar willen liever niet een (te) populaire naam. Stijn was vanaf het begin favoriet, maar is wel een top 10 naam geweest.Hugo?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Stijn
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Stijn

Olaf

Pepijn

Siem

We houden van niet al te ingewikkelde namen, maar willen liever niet een (te) populaire naam. Stijn was vanaf het begin favoriet, maar is wel een top 10 naam geweest.

Ik vind ze ook in die volgorde het leukst, dus

1) Stijn

2) Olaf

3) Pepijn

4) Siem

Misschien nog:

Tobias

Oscar

Stef

Stan

Jop

Thijmen

Thijs

Krijn

Jurre

Bram

Luuk
Ik vind Stijn ook het leukst. De rest ook niet slecht
quote:Nouschi schreef op 20 september 2015 @ 17:42:

[...]

Hugo?We hebben al een bekende Hugo, maar zeker een goedde suggestie!
quote:mendy schreef op 20 september 2015 @ 17:58:

[...]

Ik vind ze ook in die volgorde het leukst, dus

1) Stijn

2) Olaf

3) Pepijn

4) Siem

Misschien nog:

Tobias

Oscar

Stef

Stan

Jop

Thijmen

Thijs

Krijn

Jurre

Bram

LuukLeuk Mendy, er staan een heleboel namen tussen die wij ook op de lijst hebben gehad. Je snapt onze smaak helemaal! Maar maakt de keuze niet makkelijker
Stijn en Pepijn vind ik heel erg leuk! Olaf en Siem minder.

Wat vind je verder van:

Thijmen

Tijn

Max

Daan

Jesse

Mees

Floris

Ties

Thijs

Niek
@Joje, ik zou voor Olaf gaan!! Maar ik ben bevooroordeeld, want bij mij loopt een hele leuke, vrolijke Olaf rond ;). Veel leuke reacties gehad op zijn naam, ben er nog steeds blij mee. Verder stond Pepijn ook op mijn lijstje, mooie naam! Stijn en Siem vind ik oke. Niets mis mee, maar ook niet bijzonder mooi. Succes met kiezen! (En gewoon voor Olaf gaan dus ;))
Stijn: dertien in een dozijn

Pepijn: veeeeel te kak voor mij. Zie meteen een joch met drie roze blousjes over elkaar aan voor me en z'n haartjes glad achterover gekamd.

Olaf: viezig mannetje

Siem: leuk!!
Ik spreek toch geen Chinees?!

Stijn

Olaf

Pepijn

Siem

Pepijn vind het leukste van die vier. Stijn is ook een leuke naam.

Siem vind ik de minste.

Als jullie voorkeur naar Stijn uitgaat zou ik gewoon daarvoor gaan, ook al is het een top 10 naam.

Stijn

Olaf

Pepijn

Siem

Stijn: erg leuk! Doen!

Olaf: verschrikkelijk suf

Pepijn: kak, maar vind ik wel leuk

Siem: stoere leuke naam!
Van de lijst gaan:

Moritz, Otis en Quinten
Stijn is leuk!! Olaf ook leuk, maar denk wel aan de film frozen. Pepijn heel erg leuk, zelf ook aan gedacht maat vond hem uiteindelijk te kak. Siem vind ik minder.
Oh wat lastig dit, al die verschillende meningen grootste twijfel blijft toch tussen Stijn en Olaf...
quote:wolkje1234 schreef op 21 september 2015 @ 21:48:

Stijn is leuk!! Olaf ook leuk, maar denk wel aan de film frozen. Pepijn heel erg leuk, zelf ook aan gedacht maat vond hem uiteindelijk te kak. Siem vind ik minder.Ja, Pepijn vind ik ook super leuk! Maar zelfde twijfel of het niet te kak is. De film Frozen had ik nog niet gezien, daarom paar weken geleden gekeken of ik de associatie erg vind. Maar ook in de film vind ik Olaf leuk

Stijn

Olaf

Pepijn

Siem

Siem; leuk!

Pepijn wordt waarschijnlijk afgekort tot Pep(pie) en als je pech hebt maken ze ook iets raars van Olaf ; Ollie, ofzo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind Otto ook wel in het rijtje passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven