Jongensnamentopic!
dinsdag 7 september 2010 om 09:46
quote:mammamandy schreef op 06 september 2010 @ 10:20:
hai allemaal wat vinden jullie van Elano en dan uitgesproken als eelano.
Schijnt trouwens een braziliaanse voetballer te zijn haha kon hem niet maar zag je naam staan in de wij jonge ouders.Elano is niet mijn persoonlijke smaak, maar vind hem ook niet lelijk. Het is wel een naam waar je aan kunt wennen zeg maar. En ik vind het op zich geen tokkie naam hoor. Past wel bij een braziliaans kindje.
hai allemaal wat vinden jullie van Elano en dan uitgesproken als eelano.
Schijnt trouwens een braziliaanse voetballer te zijn haha kon hem niet maar zag je naam staan in de wij jonge ouders.Elano is niet mijn persoonlijke smaak, maar vind hem ook niet lelijk. Het is wel een naam waar je aan kunt wennen zeg maar. En ik vind het op zich geen tokkie naam hoor. Past wel bij een braziliaans kindje.
dinsdag 7 september 2010 om 13:25
Hallo,
Ben nieuw hier op dit topic, maar jullie weten zoveel namen, dat ik eens om ideeën wilde vragen.....
Mijn vriendin (van Antilliaanse afkomst) heeft een zoontje, Kayne (mooi donker mannetje dus), en krijgt nu eind dit jaar een tweede zoontje. Wat vinden jullie mooie namen die bij "Kayne" passen en die ook een beetje in die stijl zijn (Engels uit te spreken, kort en krachtig). Ben benieuwd !
Zelf had ze al Kyan bedacht, maar dat vind ik persoonlijk te veel op elkaar lijken.....
Ben nieuw hier op dit topic, maar jullie weten zoveel namen, dat ik eens om ideeën wilde vragen.....
Mijn vriendin (van Antilliaanse afkomst) heeft een zoontje, Kayne (mooi donker mannetje dus), en krijgt nu eind dit jaar een tweede zoontje. Wat vinden jullie mooie namen die bij "Kayne" passen en die ook een beetje in die stijl zijn (Engels uit te spreken, kort en krachtig). Ben benieuwd !
Zelf had ze al Kyan bedacht, maar dat vind ik persoonlijk te veel op elkaar lijken.....
dinsdag 7 september 2010 om 13:39
Kayne en Sylvester
Kayne en Abel (haha)
Kayne en ik weet het eigenlijk niet zo goed... Ben niet zo van deze namen eigenlijk...
Brengt mij bij mijn eigen vraagstuk....
Leuke jongensnaam passend bij
Jolien
De naam stond vast, maar de laatste dagen zijn er weer grote vraagtekens gerezen... Wij zijn het type mensen nuchter, boers, maar ook weer niet teveel voorkomend....
Kayne en Abel (haha)
Kayne en ik weet het eigenlijk niet zo goed... Ben niet zo van deze namen eigenlijk...
Brengt mij bij mijn eigen vraagstuk....
Leuke jongensnaam passend bij
Jolien
De naam stond vast, maar de laatste dagen zijn er weer grote vraagtekens gerezen... Wij zijn het type mensen nuchter, boers, maar ook weer niet teveel voorkomend....
dinsdag 7 september 2010 om 15:36
dinsdag 7 september 2010 om 16:03
quote:switchfoot schreef op 07 september 2010 @ 13:25:
Hallo,
Kayne &
Travis
Leroy
Fince
Ilay
Lennox
Troy
Uit het lijstje van Cejo vind ik Nolan, Josh en Jack heel erg leuk voor bij Kayne!
Hallo,
Kayne &
Travis
Leroy
Fince
Ilay
Lennox
Troy
Uit het lijstje van Cejo vind ik Nolan, Josh en Jack heel erg leuk voor bij Kayne!
dinsdag 7 september 2010 om 16:58
quote:blogbabe schreef op 07 september 2010 @ 15:36:
Jolien en ....
Bram
Bas
Tom
Thijs
Daan
Sam/Sem
Max
Matthijs
Ruben
Wouter/Wout/Ewout/Ewolt
Floris/Joris/Boris
Julian
Julius
Stijn/Tijn
Niels
Gijs
Koen
Mats
Jelle
Lars
Sven
Thomas
Robin
Zit er iets tussen wat je leuk vindt? En misschien zelfs wel de naam die jullie in gedachten hadden?
Ik vind alle namen leuk, maar ze komen allemaal zoveel voor.
Er zit geen enkele naam tussen die ik ooit aan manlief geopperd heb...
Kees vind ik ook zo´n leuke naam, maar die kan weer niet omdat we dan een oom vernoemen ipv vader...
Jolien en ....
Bram
Bas
Tom
Thijs
Daan
Sam/Sem
Max
Matthijs
Ruben
Wouter/Wout/Ewout/Ewolt
Floris/Joris/Boris
Julian
Julius
Stijn/Tijn
Niels
Gijs
Koen
Mats
Jelle
Lars
Sven
Thomas
Robin
Zit er iets tussen wat je leuk vindt? En misschien zelfs wel de naam die jullie in gedachten hadden?
Ik vind alle namen leuk, maar ze komen allemaal zoveel voor.
Er zit geen enkele naam tussen die ik ooit aan manlief geopperd heb...
Kees vind ik ook zo´n leuke naam, maar die kan weer niet omdat we dan een oom vernoemen ipv vader...
woensdag 8 september 2010 om 12:40
woensdag 8 september 2010 om 13:54
quote:switchfoot schreef op 07 september 2010 @ 20:49:
Zo, wat veel namen al.....!
Ik zie er wel een paar leuke tussen staan (zoals Vince en Ilay), maar ja, zij moet kiezen natuurlijk. Ik zal ze snel eens gaan voorleggen en vertellen welke ze mooi vindt !Ja Vince en Ilay zijn echt heel leuk! En ik zelf vind Nolan ook nog erg mooi. Laat je ons later nog even weten welke je vriendin leuk vind! Ben erg benieuwd!
Zo, wat veel namen al.....!
Ik zie er wel een paar leuke tussen staan (zoals Vince en Ilay), maar ja, zij moet kiezen natuurlijk. Ik zal ze snel eens gaan voorleggen en vertellen welke ze mooi vindt !Ja Vince en Ilay zijn echt heel leuk! En ik zelf vind Nolan ook nog erg mooi. Laat je ons later nog even weten welke je vriendin leuk vind! Ben erg benieuwd!
woensdag 8 september 2010 om 16:42