Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
Dacht je 'kon hem niet' bedoelde met je 'typfout'

Ik vind het geen mooie naam, vrij hoog 'tokkiegehalte' wat mij betreft.
quote:zonnetje82 schreef op 01 september 2010 @ 17:32:

Ik gooi er maar weer eens een in:

wat vinden jullie van de naam: Sylven ?Waarom zo raar gespeld? Het is toch gewoon Sylvain?
quote:mammamandy schreef op 06 september 2010 @ 10:20:

hai allemaal wat vinden jullie van Elano en dan uitgesproken als eelano.

Schijnt trouwens een braziliaanse voetballer te zijn haha kon hem niet maar zag je naam staan in de wij jonge ouders.Tokkienaam.
sylvain ken ik dan weer niet .. wel sylvan ..
quote:zonnetje82 schreef op 01 september 2010 @ 17:32:

Ik gooi er maar weer eens een in:

wat vinden jullie van de naam: Sylven ?@zonnetje82, leuke naam, alleen vind ik Sylvan net nog iets leuker!
quote:mammamandy schreef op 06 september 2010 @ 10:20:

hai allemaal wat vinden jullie van Elano en dan uitgesproken als eelano.

Schijnt trouwens een braziliaanse voetballer te zijn haha kon hem niet maar zag je naam staan in de wij jonge ouders.Elano is niet mijn persoonlijke smaak, maar vind hem ook niet lelijk. Het is wel een naam waar je aan kunt wennen zeg maar. En ik vind het op zich geen tokkie naam hoor. Past wel bij een braziliaans kindje.
Hallo,

Ben nieuw hier op dit topic, maar jullie weten zoveel namen, dat ik eens om ideeën wilde vragen.....

Mijn vriendin (van Antilliaanse afkomst) heeft een zoontje, Kayne (mooi donker mannetje dus), en krijgt nu eind dit jaar een tweede zoontje. Wat vinden jullie mooie namen die bij "Kayne" passen en die ook een beetje in die stijl zijn (Engels uit te spreken, kort en krachtig). Ben benieuwd !

Zelf had ze al Kyan bedacht, maar dat vind ik persoonlijk te veel op elkaar lijken.....
Kayne en Sylvester

Kayne en Abel (haha)

Kayne en ik weet het eigenlijk niet zo goed... Ben niet zo van deze namen eigenlijk...

Brengt mij bij mijn eigen vraagstuk....

Leuke jongensnaam passend bij

Jolien

De naam stond vast, maar de laatste dagen zijn er weer grote vraagtekens gerezen... Wij zijn het type mensen nuchter, boers, maar ook weer niet teveel voorkomend....
Kayne en

Dean

Liam

Brice

Josh

Jack

Lance

Levi

Logan

Nolan

Owen

Otis

Raven

Ronan

Sean

Seth

Skyler

Tren

Vince
Jolien en ....

Bram

Bas

Tom

Thijs

Daan

Sam/Sem

Max

Matthijs

Ruben

Wouter/Wout/Ewout/Ewolt

Floris/Joris/Boris

Julian

Julius

Stijn/Tijn

Niels

Gijs

Koen

Mats

Jelle

Lars

Sven

Thomas

Robin

Zit er iets tussen wat je leuk vindt? En misschien zelfs wel de naam die jullie in gedachten hadden?
Kayne en ....

Thierry

Déjan

Collin

Cyrus

Lev

Roger

Fynn/Flynn

Mels

Davey
quote:switchfoot schreef op 07 september 2010 @ 13:25:

Hallo,

Ben nieuw hier op dit topic, maar jullie weten zoveel namen, dat ik eens om ideeën wilde vragen.....

Mijn vriendin (van Antilliaanse afkomst) heeft een zoontje, Kayne (mooi donker mannetje dus), en krijgt nu eind dit jaar een tweede zoontje. Wat vinden jullie mooie namen die bij "Kayne" passen en die ook een beetje in die stijl zijn (Engels uit te spreken, kort en krachtig). Ben benieuwd !

Zelf had ze al Kyan bedacht, maar dat vind ik persoonlijk te veel op elkaar lijken.....

Kayne &

Travis

Leroy

Fince

Ilay

Lennox

Troy

Uit het lijstje van Cejo vind ik Nolan, Josh en Jack heel erg leuk voor bij Kayne!
quote:blogbabe schreef op 07 september 2010 @ 15:36:

Jolien en ....

Bram

Bas

Tom

Thijs

Daan

Sam/Sem

Max

Matthijs

Ruben

Wouter/Wout/Ewout/Ewolt

Floris/Joris/Boris

Julian

Julius

Stijn/Tijn

Niels

Gijs

Koen

Mats

Jelle

Lars

Sven

Thomas

Robin

Zit er iets tussen wat je leuk vindt? En misschien zelfs wel de naam die jullie in gedachten hadden?

Ik vind alle namen leuk, maar ze komen allemaal zoveel voor.

Er zit geen enkele naam tussen die ik ooit aan manlief geopperd heb...

Kees vind ik ook zo´n leuke naam, maar die kan weer niet omdat we dan een oom vernoemen ipv vader...
In mijn vriendenkring is laatst een Pieter geboren. Is dat geen leuke naam voor jullie Mariëlle? Past wel goed bij Jolien vind ik...

Ben zelf ook nog steeds zoekende... zucht.
Zo, wat veel namen al.....!

Ik zie er wel een paar leuke tussen staan (zoals Vince en Ilay), maar ja, zij moet kiezen natuurlijk. Ik zal ze snel eens gaan voorleggen en vertellen welke ze mooi vindt !
Zeg dames, wat vinden jullie van de naam Troy?
quote:Rozerood schreef op 07 september 2010 @ 20:17:

In mijn vriendenkring is laatst een Pieter geboren. Is dat geen leuke naam voor jullie Mariëlle? Past wel goed bij Jolien vind ik...

Ben zelf ook nog steeds zoekende... zucht.Pieter vind ik echt heel leuk! Zal het vanavond eens voorleggen!
Kayne en Flint!
quote:switchfoot schreef op 07 september 2010 @ 20:49:

Zo, wat veel namen al.....!

Ik zie er wel een paar leuke tussen staan (zoals Vince en Ilay), maar ja, zij moet kiezen natuurlijk. Ik zal ze snel eens gaan voorleggen en vertellen welke ze mooi vindt !Ja Vince en Ilay zijn echt heel leuk! En ik zelf vind Nolan ook nog erg mooi. Laat je ons later nog even weten welke je vriendin leuk vind! Ben erg benieuwd!
ik ben op zoek naar leuke jongensnamen :-)

dit zijn een beetje de namen die ik in gedachten had, ben benieuwd wat jullie ervan vinden:

Lenn

Quinn

Finn

Thimm

Kes

Marin

Thijmen

Siem

Noah

Mees

Ferre

Fedde

Yves

Julien/Julian

Cas/Kas

Pepijn

Lev

Ferron
ohja en ik vind namen met een z aan het eind leuk, alleen ik weet er bijna geen.
@autumn88: wat dacht je van Boaz?
quote:Xandy schreef op 08 september 2010 @ 17:18:

@autumn88: wat dacht je van Boaz?Leuk! die kende ik al, en Kaz maarja dat betekent boos dusja
@autumn88: ik ken een jochie dat Meez heet, misschien vind je 'm wel leuk omdat Mees ook in je lijstje stond

Maar persoonlijk vind ik Mees echt tienduizend keer leuker.
quote:Xandy schreef op 07 september 2010 @ 21:39:

Zeg dames, wat vinden jullie van de naam Troy?Mooi en stoer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven