Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Becky: toevallig heb ik gisteren een doos met klei gekocht voor T, wel met vormpjes en allerlei andere dingen.. Vanmorgen is ze er 1,5 uur zoet mee geweest
justdeb, maar jij maakt ook zware nachten door de jeuk enzo en hij niet. Hoogzwanger zijn, een peuter hebben rondlopen en niet alles meer kunnen vergt ook veel van je hoor.
Ja, een meet met kids én mannen hihi
H speelt wel eens met mij met klein,

met alleen klei kan ze niet zoveel, ze vind het wel heel leuk als ik figuurtjes uitsteek

we hebben op vakantie deze voor haar gekocht, vind ze helemaal leuk als ik daar dingen mee maak

(eerste keer ging ze de wafel proberen, zag er schijnbaar echt erg uit )

Ja, ik weet het, maar ik ben er onderhand wel al aan 'gewend', voor zover je aan die afschuwelijke jeuk kan wennen.. Ga af en toe 's middags even een tukkie meedoen met T.
haha GW, bah. Ik heb trouwens gewone klei van de hema en niet van play doh. Ach ook dat zullen we eens proberen binnenkort. Wat een peuterdilemma's allemaal zeg.
Het is ook voor je man zwaar, dat geloof ik meteen, en het wordt nog zwaarder als jij eenmaal bevallen bent hoor. Lijkt me echt wel even wennen met twee kindjes. Daarom ben ik wel blij dat ik nog niet zwanger ben, N. moet eerst twee zijn of zo.
Als ik eenmaal bevallen ben, heeft man eerst 2 weken vakantie:).

Ga er een beetje vanuit dat ik daarna het meeste wel weer zelf kan doen, zodat hij buiten het werk om ook wat meer rust krijgt, en dan mag hij in het weekend ook wel weer een dag vroeg eruit hoor

Wennen lijkt het me zéker met 2 kindjes! ben ook heeeeel benieuwd hoe T gaat reageren op alles... En ik zelf natuurlijk ook. Zal vast een hele tijd duren voor we weer een beetje een ritme hebben gevonden.
Mij lijkt 2 kinderen ook echt een hel, zeker als ze allebei nog jong zijn.

Ik vind trouwens zelf kleien heel leuk , ik hou wel van dat gepriegel, man vind er hier niets aan.
En nu, ga ik maar eens even richting m'n bed... Lekker even wat uurtjes proberen te pakken en anders gewoon rusten..

Had ik trouwens verteld dat ik afgelopen nacht maar liefst 6 uur geslapen heb?? Wel met 3 onderbrekingen, maar in totaal dus 6 uur geslapen.. En voelde me daardoor vandaag zelfs wat fit ..

Zo'n nacht wil ik nog wel, dus ik hoop het beste

Slaap lekker allemaal!!
Ik moet eerlijk zeggen, zou er met deze leeftijd van N. niet aan moeten denken, die is me op het moment toch een partij tegendraads en zo. Maar ja, dat kan over anderhalf jaar nog steeds zo zijn.
Lekker justdeb!! Hopelijk vannacht een herhaling.
Tja opzich is H niet eens heel erg tegendraads (al heeft ze soms wel haar momenten), maar ik vind het zo heerlijk dat H nu wat groter en zelfstandiger wordt je echt makkelijk leuke dingen met haar kunt doen enzo.
Nog even gauw: GW: lijkt mij juist 'makkelijker', aangezien de oudste nog maar net 2 is, en we dus nog niet helemaal uit het ritme zijn van kleine kinderen, luiers, fases enz.. Als oudste al wat ouder zou zijn, zou ik het gevoel hebben, weer helemaal overnieuw te moeten beginnen, en dát lijkt mij dan weer vreselijk!

Ach, gelukkig zijn we allemaal anders daarin, ieder zijn eigen

Slaap lekker!
En weltrusten justdeb
Mij lijkt het juist fijner dat als er een 2 zou komen (wat zeker niet zeker is) H dan bijv. iedere dag al naar de kita zou gaan en ze gewoon zelf al weer zelfstandig is zonder overal bij geholpen te moeten worden (wat nu toch nog wel grotendeels moet).

Maar goed, d'r zijn er genoeg met maar een jaar ertussen oid en daarbij gaat het ook goed, maar het lijkt mij gewoon fijn om ook weer echt tijd te hebben voor een 2e.
Nou ik vind het helemaal nu niet makkelijker dan een jaar geleden, we gingen even de stad in vandaag, lunchen en zo. Een en al drama, ik schaamde me kapot, ze wilde na de lunch niet d'r sjaal om, niet d'r jas aan, niet in de wagen en al helemaal niet weg bij die lunchroom. Hysterie alom, echt niet tof.

Kwamen we thuis, bedtijd dus, moest 'r met moeite naar binnen dragen, boven mocht de jas echt niet uit. Ze ging met haar sjaal om en rok en legging uit in een hoekje zitten grienen omdat ze niet wilde slapen. Na moeite de slaapzak aan en ze sliep binnen een minuut.

Zo gezellig die dame van me. En naar de buitenwereld toe poeslief, naar iedereen zwaaien en lief lachen. Zo kan ik het ook
Als ik nu zwanger zou worden is het geen drama hoor maar een jaar of drie er tussen is zeker geen probleem.

GW, gaat ze naast de GO (3 dagen toch?) nog extra naar Kita?
Ja becky, wat dat betreft is 1 jaar ertussen mss wel juist weer makkelijker dan 2 jaar ertussen.

Maar wordt er bij jullie nog enthousiast aan een nr 2 gewerkt?
vanaf komend schooljaar gaat H 5 dagen per week naar de kita en dan 3 middagen naar de go.

wel raar hebben man en ik gewoon een ochtend per week "vrij"

(maar kita kan alleen 5 dagen per week of niet en ik vind het voor haar te lang om tot ze 6 is alleen naar de go te gaan, ze heeft denk ik wel meer uitdaging en meer kinderen om haar heen nodig)
Er wordt aan gewerkt maar met gepast enthousiasme. Vanaf deze maand maar meer ons best doen.

Weet je, het is geen 'must' meer. We hebben een heel lief gezond kind, een broertje of zusje is heel leuk en ik merk aan N. dat ze dat wel tof zou vinden. Maar als het er niet in zit dan niet. De drang is iig minder groot. Ook omdat ik, en vent ook, nog steeds best wel heavy vind. Ik mis toch stiekem wel mijn oude leventje. Komt ook omdat vent s avonds werkt. Ik kan niet zomaar zeggen dat ik even de stad in ga in mijn eentje of ga sporten. Ik mis mijn vriendinnen en vrienden ook. Die zie ik veel minder. Dat wordt met een tweede kindje niet meer en het zijn ook tropenjaren en het trekt wel bij maar toch.

Hier in het dorp ken ik niemand, vanuit mijn werk ga ik eigenlijk niet met mensen om omdat ik altijd N. moet ophalen omdat vent aan het werk is. Tis soms een beetje eenzaam thuis zeg maar. Ik was het allemaal heel anders gewend, sociaal ten top en zo, naar feesten en borrels. Maar N. maakt heel veel goed! Echt zonder haar zou ik nu niet meer kunnen hoor.
Ik herken dat deels wel hoor,

ik kan door vriends werk ook nooit zomaar even afspreken door de weeks,

nu ben ik denk ik van nature veel minder sociaal dan jij bent, ik heb er ook niet altijd behoefte aan, praat soms op mijn werk al met zoveel mensen dat ik er even helemaal geen zin in heb om ;s avonds nog eens sociaal te moeten gaan doen, maar het feit dat het niet kan als ik er wel zin in heb is soms wel lastig
ik ga ook slapen!

Weltrusten ladies.
Trusten!
Meurning, vent kwam om zes uur thuis en was in een enorme babbelfase. N werd pas tien voor zeven wakker maar daar heb ik op liggen wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven