= = = = Juli 2009 = = = =

28-06-2009 15:25 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
En....hier gaan we verder, midden in de bevallingen .

Link naar het vorige topic:

* * Juli 2009 * *
What matters most is how you see yourself
he meiden,

heb me even helemaal voor alle wereldse info afgesloten (onbewust....) en alleen maar aan het genieten van onze kleine meid.

hopelijk gaat het goed met iedereen.......ik scande iets over jane......

en verder nog geen babynieuws?

hier doet de kleine het hartstikke goed, a heeft ze nu vreselijk de hik...zo zielig!

ga de komende dagen weer proberen terug te keren op aarde!
Haha Sanloes, je hebr gelijk hoor! Blijf nog maar even lekker op je wolkje genieten, de echte wereld meldt zich vanzelf wel weer!!

Ik ben onwijs onrustig..... Echt niet te houden gewoon. Ik hou me maar voor dat dat komt omdat de vk heeft gezegd dat het niet lang meer kan duren. Het zal dus wel tussen m'n oren zitten. Heb echt nog de meest rare klussen gedaan en zit nu pas op m'n kont. Drukke baby in m'n buik en zo af en toe een flinke kramp.

Ga nog even zappen en dan lekker naar m'n bedje!

Tot morgen.
Goedemorgen - weer als eerste - meld!!

Oeh ik vond de herenking van MJ niet saai hoor, mooi juist! Ik heb echt zitten huilen toen zijn dochter sprak.... men! Erg indrukwekkend allemaal, terwijl ik nooit echt een fan was ofzo.

Zonnetje dank je wel voor je Jane-update! Fijn dat het goed gaat, wel jammer dat ze nog zo lang in het ziekenhuis moeten blijven.

En en en en Dufty????

Meis je meeeeent het!! Echt een soap inderdaad, die kleine knul van jou is nu al een grappenmaker! Hopelijk blijft ie nu wel goed liggen zo.

Watever fijn zeg, kamertje bijna klaar!! Hoera voor de Polen

Ahh Wyfke, heel normaal dat je het weer eng vindt hoor... tis ook heel spannend! Waarschijnlijk als het begint ben je weer net zo sterk en nuchter als de vorige keer en ga je het helemaal geweldig doen!!

Randy hmmmm ook onrustig dus.... wie weet beval je ook wel deze week

Sas wat sneu van je kleine meid. Hopelijk kikkert ze op van het feest zondag, goed idee trouwens hoor! Vanaf nu gaat het alleen maar goed, beter, best bij jullie!

Chica en Missy zijn vannacht bevallen gok ik *wishful thinking modus uit*
Vanochtend mag ik met Jano naar het consternatiebureau en vanmiddag naar de gynaecoloog, dan wordt besloten of ik word ingeleid en zo ja wanneer.... spannend!!!

Ik ga tussendoor nog wat boodschapjes doen enzo, dus kom pas eind van de middag updaten denk ik!

Fijne dag allemaal
* Meld! *

Ik heb de herdenkingsdienst voor MJ aan gehad als achtergrond. Boek gelezen en af en toe gekeken. Aangezien ik een emotioneel weekdier ben moest ik huilen bij Brooke Shields en zeker toen zijn dochter iets ging zeggen hield ik het niet droog! Was vroeger wel fan (toen ik een jaar of 13 was) maar verder deed zijn overlijden me eigenlijk vrij weinig. Totdat ik dat meisje zag huilen dat haar papa de geweldigste vader van de wereld was... tja verdomd zeg, hij was niet alleen entertainer en lichtelijk weird, maar ook nog eens vader. En natuurlijk missen die kids hem. Brrrr...

Quintie, spannende dag vandaag! Ben heel benieuwd. De volle maan heeft mij niet geholpen maar hopelijk geldt dat wel voor anderen van jullie. Ik heb voor vrijdagochtend een afspraak bij de kapper gepland en stiekem hoop ik dat ik die niet haal. Hoewel, stiekem, ik zeg het gewoon dus zo'n geheim is het niet.

Chica, heb je alweer nieuws van je vriendin? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en in haar geval lijkt het me helemaal vervelend. In zo'n land ziek zijn en helemaal in je eentje zijn... ik zou mezelf héél zielig vinden!

Fijne dag vandaag allemaal!
MELD!

Ik was er klaar voor... gisterenavond ook nog allemaal klusjes gedaan en dacht kom maar op met die kleine! Maar helaas, nog steeds helemaal rustig!

MJ heb ik met een half oog gezien, vond het wel mooi gedaan allemaal maar vroeg me toch zo nu en dan af of het helemaal oprecht is (zeker vanuit de familie), maar goed...

Zonnetje, dank voor de info over Jane

Jane, fijn dat jullie eigen kamer hebben en hopelijk wordt de pijn snel wat minder

Wyfke, ik ben ook zo nu en dan bang voor de bevalling. Ik hoop zo erg dat alles wat beter gaat dan vorige keer en dat ik meer kan genieten van kraamtijd.

Sanloes: groot gelijk!! Geniet lekker van die eerste momenten!

Quinty: spannend... ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen (maar, sorry geheugen werkt niet meer zo goed) waarom zou jij al misschien ingeleid worden, jij was vorige keer toch ook veel te laat?)

Blog: zit de beeb bij jou ook nog?? Enne dan misschien vandaag strippen, ben benieuwd!

Dufty: er is vast wel al wat gaande, ik hoop dat alles goed gaat.

Ik maar weer een rustig dagje vandaag, merk dat ik weinig behoefte heb aan gezelschap (dat is op zich wel een teken, normaal plan ik altijd alles vol).
Hier ook een ochtend meld. De wishfull thinking heeft helaas niet geholpen

Vriendin moet straks naar zkh, voor het telllen van de bloedcellen (zijn het nu rode of witte bij Dengue Fever? weet ik eigenlijk niet zeker). Ze is nog steeds erg ziek en sleept zich erheen. Gister veel overleg met haar moeder gehad en allerlei dingen geprobeerd te regelen. Tot overmaat van ramp moet ze ook nog een nieuw hotel regelen (want deze is vol) en zelf boodschappen doen en naar het Air Asia kantoor om de vlucht te kunnen verzetten en haar paspoort ophalen bij het visum buro. Lekker dan als je je zo slap en ellendig voelt. Ik probeer van een afstand zoveel mogelijk te regelen maar ben zo beperkt dat het frustreert. Gelukkig weet ik door mijn eigen reizen wel een beetje hoe alles werkt en waar ze zit enzo dus ik hoop maar dat ik haar kan helpen.

Quintie: spannend en succes

Randy: Ik snap je onrust wel hoor, het wordt ook allemaal zo spannend nu. Heb je wel een goede nacht gehad?

Sanloes: Blijf maar even lekker in de ruimte zweven hoor, terug komen op aarde kan altijd nog. Gewoon nog even lekker afsluiten voor alles en iedereen.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
haha Chica! Je hebt helemaal gelijk, ik blijf controle-freak he? ze mag wel komen, maar als het mij uitkomt eigenlijk maakt het me niet meer uit wanneer ze komt, het zou me erg verbazen als ze eerder is dan de uitgerekende datum, dus dan toch pas volgende week, maar ja, met bby's weet je het nooit!

Jane: veel pijn nog? dat is balen! hoop dat het snel beter voelt en dat je naar huis mag met je mannetje. dan begint het allemaal pas echt he?

nou, dit was mijn meld. geen idee of ik vandaag nog tijd heb. veel heen en weer gerij vandaag. (voorstelling op school, cadeautje kopen, oudste naar feestje, middelste inschrijven voor zomerzwemles, controle vk.. ga me zeker niet vervelen vandaag!)

fijne dag vandaag (prima dag om te bevallen trouwens, het miezert hier al de de hele ochtend.. lekker om te tutten met baby!)
Meld!

Redelijke nacht gehad. Ga nu naar de kapper! Dan ben ik er echt klaar voor...
*meld*

Nou dat kon wel eens een produktief dagje worden vandaag... zolang ik wakker ben (vanaf half 8 ongeveer) regent het hier al, zou het nog droog worden vandaag???

Quintie, ja wat een grapenmaker...en zal ik je eens wat vertellen? Volgens mij ligt ie alweer andersom...en vreselijk druk dus wie weet wat het nog wordt vandaag... Ik maak me er in elk geval niet meer druk om, de boel was toch nog niet rijp dus hij zit er nog wel meer dan een week...

Ben erg benieuwd, gok op babynieuws vandaag van dufty en misschien ook wel van randy...en hoop op missy en blog...go go go dames!!
hihi crosspost randy, nou ja, eerst maar naar de kapper dan, de dag is nog lang!!
Jeetje Meis, dat is wel een lekkere draaikont dat ventje van jou!

Quintie: succes vandaag, ben benieuwd wat de gyn zegt.

Sanloes: heerlijk toch, lekker blijven genieten!

Chica: schrikken van je vriendin zeg en dan is alleen inderdaad wel erg lastig. En heel frustrerend als je van alles wilt doen, maar het niet kan.

Hier vandaag denk ik maar een rustig dagje. Heb sinds maandagavond wat last van mijn buik, vermoedelijk toch iets te actief geweest. Moeder haalt zoon straks op en dan blijft hij vanmiddag bij haar. Moet zelf ook nog een sollicitatie de deur uit doen en nog wat andere admini die dringend weg moet dus dan ga ik dat vanmiddag maar even doen als de kleine meid wil slapen.
Mogge dames. Meld dus....

Wat ontzettend naar allemaal voor je vriendin Chica. Lijkt me echt vreselijk.

Heb vanmorgen iets op het nieuws gezien mbt MJ. Verder boeit het mij allemaal zeer weinig. Zag inderdaad wat van die hypocriete familie Jackson.

Meis je bent de beste! Wat scheelt me dat toch vreselijk veel werk!

Pool is boven weer aan de slag in de kinderkamer! Vanavond alles schoonmaken en dan kunnen de meubeltjes erin!

Jee ik moest vanacht plassen, wat een klim zeg uit dat bed.

Katten vinden het wel super handig, hebben nu een handige manier gevonden via het verschrikkelijke hoge bed naar het raam op het dak te springen. Dan komen ze er beneden in, rennen naar boven, springen eruit, via de schutting op het schuurdakje om ons vervolgens triomfantelijk aan te kijken. Rare beesten.

Ben erg benieuw naar Dufty......enne jeetje Missy alweer een meld van jou.... het wil niet opschieten he?

Nou ook benieuwd naar Blog en Engelbengel natuurlijk!
Beroerde nacht gehad. Manlief erg beroerd en ook nog eens erg aan het hoesten. Zoonlief sliep moeilijk in, terwijl ik echt kapot was (en gisteravond een wijntje had gedronken...) Zal je net zien.

Net huisarts gebeld, hoop dat hij langskomt. Even naar longen van manlief luisteren en hopelijk iets goeds geven tegen het hoesten en even naar mijn borst kijken want vrees dat er een borstontsteking zit/aankomt.
*Meld!* De volle maan heeft bij mij in ieder geval niets opgeleverd... Op naar de volgende volle maan dan maar?

Wat vinden jullie: ik ben nu 2 dagen na de uitgerekende datum, is het dan verstandig om vanavond zelf met de trein van Utrecht naar Den Haag te gaan? Ik kan met m'n lieffie met de auto mee terugrijden, maar hij is als de dood dat ik onderweg in de trein ineens met gebroken vliezen of erger nog...een baby zit. Hij is vanmiddag voor z'n werk al in Den Haag en wil me liever komen ophalen, maar dat vind ik ook weer zoiets, om hem "even" op en neer naar Utrecht te laten rijden..
Oh ik bedoelde dus eigenlijk Blog en Missy bevallen... noemde ik jou Chica jij kwam trouwens vannacht in mijn droom voor! Ik weet niet meer precies hoe of wat, maar jij was het wel want ik noemde je ook Chica

En Missy ik zal wellicht ingeleid worden omdat de baby erg groot is. Vier weken geleden zat ze al boven de 3 kilo en qua lengte bovengemiddeld, dus zeg maar de afmetingen die een baby gemiddeld rond de 40 weken heeft. De kans bestaat dus dat ze het nu niet meer zo fijn heeft met die beperkte ruimte en de hoeveelheid vruchtwater etc... vandaar!

Jojon

Ga nu op pad, tot later!!
Meld!

Engelbengel: Volg je eigen gevoel! Als je je gewoon goed voelt zou ik het treinreisje wel wagen hoor. Kraamverband en een vuilniszak mee voor de zekerheid

Ik heb vernomen dat er ook nog springtij en hoog water aan zit te komen, dat is altijd een paar dagen na volle maan. Dat zou betekenen dat ik misschien wel op de uitgerekende datum ga bevallen. Leuk omdat we dan gratis geboortekaartjes hebben

Jojon: ik hoop niet dat je een borstontsteking hebt/krijgt! Veel voeden of kolven en het melkkanaaltje proberen te masseren tijdens het voeden. Trouwens nog over die kloofjes: doe jij er na het voeden ook een drupje moedermelk op en Bepanthen? Dit advies kreeg ik destijds van de kraamhulp en ik heb nooit één kloof gezien. Wie weet heb je er wat aan.

Komt de huisarts sowieso niet regelmatig bij jullie langs om je man te checken? Ik hoop dat hij gauw wat opknapt!

Dufty: ik ben ontzettend benieuwd hoe het met je gaat!

Randy: jij bent je dus ook al helemaal aan het voorbereiden....volgens mij ga ik echt nog eens de laatste worden die hier bevalt!

Watever: is jullie verbouwing straks klaar of moet er nog meer gebeuren? Lijkt me wel fijn voor je rust dat je eindelijk de babykamer kunt inrichten. Enne, katten kunnen gewoon knettergek zijn. Wij hebben het raam in de woonkamer regelmatig een stukje open met dit weer, en dan springen ze voor door het raam om vervolgens het huis via de tuindeur weer te verlaten, lopen een rondje en springen weer door het voorraam. Weird...

Sanloes: een tip: de hik gaat over tijdens het voeden! dat van dat afsluiten voor de wereld herken ik erg, ik had de eerste week geen behoefte aan de krant en Internet!

De tranen sprongen me in de ogen bij het zien van de dochter van Wacko Jacko. Maar ja, de emoties zitten wel weer hoog de laatste dagen. Bij beetje mooie muziek of iets liefs van dochter heb ik het ook al
Nou we zijn er allemaal op tijd bij vandaag! Mis alleen Blog, Nerwen en Dufty nog maar die laatste zal wellicht wat anders te doen hebben dan zich hier melden...

Engelbengel, als je je goed voelt gewoon doen hoor! Die baby verlies je vast niet zomaar ergens onderweg.

Jojon, beterschap voor jullie! Wat is dat toch voor gedoe steeds, elke keer als het jullie weer even voor de wind gaat komt er weer narigheid achteraan...

Watever, lachen met die katten! Heb er ook twee en soms wil ik gewoon wel eens in hun koppie kijken om te weten wat ze nu eigenlijk denken, onbegrijpelijk...

Hee zijn die polen toch nog op tijd klaar bij jullie! Fijn zeg!

Wyfke, ik geloof nooit dat jij de laatste bent! Nu die gyn gisteren begonnen is over dat vliezen breken bij mij denk ik dat ik het zelf misschien ook niet ben (al zou ik het nog steeds niet erg vinden, als het nog maar wel in juli is)

Ik zal weer eens verder gaan hier met poetsen en schoonmaken... koelkast en voorraadkast zijn al uitgemest en schoon!
*meld!*

Nou, die volle maan heeft gewoon helemaal niets gedaan! Afschaffen dat ding! Vanmiddag naar de vk en dan hopelijk strippen!

Chica: Heel frustrerend als je van alles voor je vriendin in Verweggistan wilt doen, maar het niet kan. Ook heel erg naar voor haar, zeg!

Engelbengel: ik weet niet of het verstandig is... De een gokt het wel en de ander niet. Ik zou het niet gokken, maar een vriendin van me is ook nog 2 dagen na de uitgerekende datum naar een of ander congres voor d'r werk geweest (ging toevallig wel goed). Tja... ieder z'n ding!

O Engelbengel, en wachten op de volgende volle maan, daar doe ik niet aan mee hoor! Da's pas 22 juli!
quote:Wyfke schreef op 08 juli 2009 @ 10:51:

De tranen sprongen me in de ogen bij het zien van de dochter van Wacko Jacko. Maar ja, de emoties zitten wel weer hoog de laatste dagen. Bij beetje mooie muziek of iets liefs van dochter heb ik het ook al Nou, dan heb jij iig positieve hormonen. Ik heb alleen maar hele boze. Ik had er gisteren echt zó genoeg van, dus ik vond het gewoon leuk om alles en iedereen af te zeiken en ruzie te schoppen enzo (don't worry, ik ben weer kalm!). Gelukkig kan ik weer relativeren. Vanochtend hoorde ik van een vriendin van me dat haar 2e ICSI-poging is mislukt. Ze mag nu nog 1 poging wagen en anders is het 'game over' en zal ze nooit kinderen krijgen. Dan word je wel weer met de neus op de feiten gedrukt, zeg! Wat loop ik dan te zanikken zeg, over een weekje overtijd! In dat geval kan er zelfs nog wel een weekje bij!
@Blogbabe: de volgende volle maan is inderdaad nog wel heel ver weg, hopelijk zijn we dan allemaal al bevallen! Theoretisch zou ik het volgens mij nog wel kunnen halen...
Nee hoor Blog, wij doen niet mee met de volgende volle maan!

Probeer, ookal weet ik hoe moeilijk het is, inderdaad niet te boos te worden. Ik hoop dat je gestript kan worden vandaag.

Engel, als je je nog goed voelt zou ik het gewoon doen hoor, inderdaad wat meis ook zegt die baby valt er echt niet zomaar uit. En als je vriend je opwacht op station kan er toch echt niets gebeuren.
Chica, wat naar voor je vriendin en dat ze ook alles zelf moet regel.

Hielpen die middeltjes die je noemt tegen darmkrampjes? Zou bij ons erg welkom zijn! Afgelopen nacht mochten we zoon vijf uur laten doorslapen. Nu heeft hij elke nacht standaard last van krampjes, dus komt er al weinig van slapen terecht. En wat denk je? Vannacht meldde meneer zich standaard om de 2,5 uur voor de voeding én had krampjes... Maar hij groeit daardoor wel heel hard, dus dat is alleen maar goed.

Wyfke, kraamverzorgster zweert wel bij insmeren van tepel met moedermelk, maar adviseert dit niet te doen met Bepathen. Ik weet eigenlijk niet waarom.

Ik moet nu eigenlijk nodig slapen. Chronisch slaaptekort, maar overdag slapen is gewoon niet mijn ding... Tijdens zwangerschap ook nauwelijks gedaan (ik geloof drie keer op de bank liggen slapen).

Nog even wat positieve energie voor de meiden die toe zijn aan de bevalling
Missy MB, dat dacht ik ook dat de baby er niet ineens uitvalt, maar ik schrok toch wel van de zeer snelle opbouw van de weeën en een ontsluiting van 9 cm....
Blog: kan me voorstellen dat je nu eindelijk je dochter wel eens in je armen wilt sluiten! Ben heel benieuwd hoe het vanmiddag gaat bij de vk!

Inderdaad erg jammer van je vriendin, maar het is jullie ook bepaald niet aan komen waaien. En je zit nu in een totaal andere situatie dus dan reageer je ook weer anders toch? Je bent heus hartstikke blij met je zwangerschap, maar wat minder met de vervelende dingen die erbij horen! Het is voor de meeste vrouwen gewoon niet een 9 maanden durende knetterroze wolk!!

Engelbengel: ik kan de volgende volle maan ook nog halen volgens mij! Ben dan 'nog maar' 12 dagen overtijd...

Maria: inderdaad wel apart dat de ene kraam iets anders adviseert dan de andere...maar in de bijsluiter van Bepanthen staat ook dat het gebruikt kan worden bij tepelkloven, ik ga het dus maar wel weer proberen want kloven lijken me echt verschrikkelijk!!!!!

Enne, al lig je maar wakker in bed, je rust toch wel uit denk ik hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven