= = = = Juli 2009 = = = =

28-06-2009 15:25 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
En....hier gaan we verder, midden in de bevallingen .

Link naar het vorige topic:

* * Juli 2009 * *
What matters most is how you see yourself
Jojon weer even een knuffel voor jou! Je hebt het niet makkelijk!

Engelbengel, inderdaad wat Wyfke zegt: volg je eigen gevoel. Als je nog niks van onrust voelt, dan zou ik lekker gaan.

Mochten je vliezen breken hebben de omstanders ook weer eens een mooi verhaal voor thuis. (heb het nog nooit zien gebeuren) en denk niet dat de baby zich zo snel aandient, dan heb je wel een super snelle bevalling.

Wyfke, na je verhaal van de vorige keer geloof ik direct dat je de uitgerekende datum gaat bevallen! Mooi meegenomen van die gratis kaartjes dan!

Meis, stuur eens wat schoonmaakvibes deze kant op. Ben zo ontzettend lui!!

Blog, kan mij goed voorstellen dat je boos bent hoor! Als je er zo klaar voor bent en maar loopt te wachten ....pfffff

Maria, probeer het toch maar lekker even te slapen. Je hebt het zo nodig, toch? Bij mij helpt meestal om een beetje half liggend te lezen en dan vallen mijn ogen vanzelf dicht.

Verbouwing is op zich wel klaar hier, alleen alles moet nog afgewerkt worden. Maar voor mij is die babykamer even urgent en ben ik al zeer happy. Onze slaapkamer zit ook een nieuwe muur in (van babykamer naar die van ons) en die moet ook nog gedaan worden, maar staat de kast voor en oogt absoluut niet lelijk. Badkamer moet nog gestuct worden en betegeld. Muur naast de trap moet nog gestuct worden en de trap nog geschilderd etc. Beneden moet de hal nog gestuct en geschilderd worden.
Ik ga zo je etiketten naar de post brengen, zal er wat vibes bij in stoppen!
Engelbengel: op en neer van Den haag naar Utrecht en weer terug? is dat wat hij wilde doen? En hoe laat dan? Want tijdens de spits is deze weg drama (heb het jaren moeten afleggen) en doe je er zonder dollen minimaal 3 uur over. Ik zou dus gewoon met de trein gaan. Inderdaad neem even wat maandverband mee (gebroken vliezen zijn echt niet een grote plons zoals je vaak in films ziet. Vaak gaat het met kleine beetjes tegelijkertijd. Plonzen heb je wel, maar die zijn zeldzaam). Weeen komen in het begin heel langzaam op gang, zeker bij een eerste kind. Maw, ik zou met de trein gaan, en als als als als er dan wat gebeurd dan maandverband mee en de eerste weeen gewoon lekker rustig wegpuffen.

Huh, volgende volle maan op 22 juli???? Volle maan is toch niet om de twee weken? Bedoel je niet 22 aug???? Dat ga ik niet halen hoor die datum, lijkt me een beetje erg veel over

tijd

Maria: Ik heb heel goede dingen, echt heel goede dingen gehoord over Inlfacol. Het is nieuw in ned, dus ik ken het niet, maar iedereen die ik spreek is er lyrisch over. Sab Simplex is een duits middel welke niet op de markt is in Ned. Waarom is niet duidelijk. Dit middel werkt echt super en heb ik besteld via internet. En nee, dat vond ik niet eng aangezien Duitsland, zo niet, nog strengere regels heeft voor medicijnen en het daar dus goedgekeurd is. Dat het nog niet in Ned is, ligt aan andere factoren dan aan de veiligheid van het middel.

Cinybaby is van VSM en werkt middelmatig maar wel goed bij lichte krampjes. Meestel begin je met dit middel, welke gewoon te koop is bij elke drogist.

ABCDophilus koop je bij de natuurwinkel. Is poeder en dien je toe met een beetje melk op een lepeltje. Dit middel hielp ook wel aardig.

Anniek haar buikrampen waren dermate erg dat ik Sab Simplex als laatste gebruikt heb. Sterker nog ik ben zelfs voor de krampen bij een Chiropracter geweest. Anniek was een huilbaby wat onder andere veroorzaakt werd door ernstige buikkrampen. (die dus niet overgaan na 12 weken). Mede daardoor heb ik ook 6 mnd BV gegeven omdat FV erg zwaar op de darmen drukt.

Buikkrampen horen er nl maar tot op zeker hoogte bij. Elke baby krijgt er mee te maken (omdat de darmen nog niet af zijn) maar ze horen zo rond de 12 weken wel weer af te nemen. Ook het totaal overstrekken van je baby is niet goed. Het is drama om je eigen kindje zon pijn te zien lijden, ik snap dat heel goed, dus ik weet niet helemaal hoe ernstig het is Maria, maar hou het goed in de gaten en ik zou toch voor de Inflacol gaan. Volgens mij kun je die bij de betere drogisten gewoon kopen, of anders bij de apotheek zonder recept.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Meld!

Heerlijk weertje he? We hebben al zoveel regen gehad, niet normaal meer. Maar zo lekker koel!!! Wel jammer voor de mama's die al met hun kindje naar buiten mogen, maar lekker voor de zwangeren.

Jojon: het zit jullie niet mee.

Engelbengel: ik weet niet of ik het zou durven, maar dat is net zo als met de auto. Ik heb sowieso geen behoefte meer om m'n woonplaats te verlaten. Dus als je toch moet gaan, maakt het volgens mij niet veel uit of je nu met de auto of de trein gaat.

Dufty: waar ben je???? Volgens mij komt er een baby bij vandaag!

De volgende volle maan is op 5 augustus. Ik heb het opgezocht. Nee, dat halen we niet hoor!!!

Watever: wat veel werk nog in jullie huis. Hopelijk gaat alles goed en heb je geen tegenslag meer.

Ik hou jullie in de gaten vandaag!
Och och och...wat wordt het onwijs Mooooooooi de babykamer!! Wel jammer dat ik de muurschildering niet meer kan laten doen, maar doen we na de geboorte!

Ja klopt Nerwen, er moet nog best veel gebeuren, maar de rest mag van mij ook na de geboorte. De stress is er een beetje vanaf bij mij. Nu ik zie dat het goed gaat komen met het kamertje en de meubeltjes vandaag of morgen naar boven kunnen.

Meis, ik wacht met smart bij de brievenbus morgen.

Handig die tips Chica, heb er meteen ff een word documentje van gemaakt
Jojon, je hebt het zeker niet makkelijk. En dan ook nog borstontsteking. Jakkes. Veel sterkte, hoop dat het allemaal gaat meevallen.

Dufty zal wel aan het bevallen zijn, of misschien zelfs al aan het genieten!

Maria, ik herken je gevoel over overdag slapen. Ik doe het ook niet meer sinds de kraamzorg weg is. Zij stuurde me echt naar bed en op de een of andere manier was Miep ook altijd net even rustig tijdens die middagslaap. Nu is ze 's middags juist altijd klaarwakker. Net van 11 tot 1 uur bijvoorbeeld, en nu ligt ze nog te kirren in de kinderwagen! Maar mijn nachten zijn wel beter dan die van jou, als ik het zo lees. We slapen elke nacht toch wel van 23 uur tot en met 2:30 uur, en dan van 3:00 tot en met 6:30 ongeveer. Meestal plak ik daarna nog een uurtje of anderhalf slaap eraan vast, en ga ontbijten als vriend naar zijn werk gaat (hij maakt m'n ontbijt, wel zo makkelijk anders vergeet ik het zo)!

Trouwens, over de kraamzorg: ze belde me net nog, zo attent! Om te vragen hoe het nu gaat en of Miep al was aangekomen. Gewoon even een kletspraatje. Ze had de film (van onze naam dus) gekeken die we haar cadeau hadden gegeven. Echt leuk.

Engelbengel, ik sluit me bij de anderen aan. Als je vliezen breken heb je vast nog genoeg tijd om thuis te komen. En zo niet, ben je ook zo in een ziekenhuis toch? Gelukkig wonen we in een dichtbevolkt land!

Watever, je mag best lui zijn toch?

Dikke knuffel voor iedereen!
quote:Nerwen schreef op 08 juli 2009 @ 13:06:

Meld!

Heerlijk weertje he? We hebben al zoveel regen gehad, niet normaal meer. Maar zo lekker koel!!! Wel jammer voor de mama's die al met hun kindje naar buiten mogen, maar lekker voor de zwangeren.

Ik vind het niet erg hoor! Gisteren heb ik gewoon de boel ingeladen (reiswieg, onderstel, Maxi-Cosi met Miep erin) en ik ben naar het centrum gereden. Daar heb ik een rondje gelopen. Was het gaan regenen, kon ik zo een winkel inschieten!

Misschien doe ik het vandaag wel net zo. Ik kan natuurlijk ook een keer naar de Oilily outlet rijden in Batavia Stad om nog wat koddige kleertjes te scoren... Kijk wel. Genoeg leuke dingen om te doen in de rest van mijn verlof. Regen of geen regen.
quote:Ring1981 schreef op 08 juli 2009 @ 13:47:

Ze had de film (van onze naam dus) gekeken die we haar cadeau hadden gegeven. Echt leuk.

Wat een leuk cadeau!!!!!
quote:Ring1981 schreef op 08 juli 2009 @ 13:52: Ik kan natuurlijk ook een keer naar de Oilily outlet rijden in Batavia Stad om nog wat koddige kleertjes te scoren... Kijk wel. Genoeg leuke dingen om te doen in de rest van mijn verlof. Regen of geen regen. Oooo, woonde ik maar in die buurt (maar is niet zo best voor de portemonnee, denk ik).

I Oilily! Maar Ring, wat ben jij nu al (lees: zo vlot!) druk met vanalles. En vooral met leuke dingen doen! Heerlijk zeg!
Heb net voor het eerst sinds de bevalling een middagslaapje gedaan, heerlijk. Had dat echt even nodig volgens mij.

Manlief heeft van de ha codeine voorgeschreven gekregen, ik hoop zo dat het helpt. Anders komt hij morgen weer langs. En ik heb nog geen borstontsteking. Wel goed temperatuur in de gaten houden en bij koorts meteen bellen en dan wel direct aan de antibiotica. Borsten goed leeg laten drinken doe ik al, nu kolf ik die pijnlijke borst na het drinken nog extra goed leeg met masseren etc. in de hoop dat het helpt.

Kloven zijn best aardig genezen gelukkig. Idd zoals Wyfke al zegt: na voeden insmeren met druppeltje moedermelk, dit aan de lucht laten drogen en om de voeding bepanthen erop. Niet na elke voeding omdat tepels dan te week worden waardoor ze weer extra gevoelig zijn voor kloofjes. En na iedere voeding nieuwe zoogcompressen in.

Buurvrouw heeft vanmorgen een lading boodschappen gedaan en mijn lieve moeder is nu nog even de stad in om wat dingetjes te halen (waaronder de nieuwe batterij voor de weegschaal, ben benieuwd). Er wordt gelukkig erg goed voor ons gezorgd. Morgenochtend komt de thuishulp voor het eerst. We krijgen twee keer per week 3 uur huish.hulp. Elk uurtje is meegenomen wat mij betreft.

Engelbengel volg je eigen gevoel, dan gaat het vast goed. Niet om je bang te maken, maar bij mij was het breken van de vliezen deze keer wel een heuse overstroming, niet normaal meer. Daar kon geen pak kraamverband tegen op. Vorige keer niet dus het zegt ook niks. Treinen gaat sowieso sneller op dat stuk dan met de auto zoals Chica al zei.

Quintie, ik hoop voor je dat je meer duidelijkheid krijgt over de groei van de baby en evt inleiden. Spannend in ieder geval. Hoe was het vanmorgen bij het cons.buro? Nog gekeken naar z'n plassertje of dat goed geneest?

Wyfke het zou wel sterk zijn dat jij als laaste bevalt. Je bent al bijna uitgerekent en je loopt nu toch al zeker twee weken met die paar cm ontsluiting? Misschien is het zelfs al wel meer geworden sinds de vorige keer dat de ha getoucheerd heeft. (hoop niet voor je dat je straks opeens persdrang krijgt als je in de rij voor de kassa bij de Appie staat ! )

Idd die tip voor Sanloes wordt hier ook gebruikt bij de hik: eventjes aanleggen, paar slokjes drinken en weg is de hik. Alleen ik vind het soms wel pijnlijk voor m'n tepels om Tobias te laten drinken als hij de hik heeft.

Meis, wordt er nog druk gedraaid in die buik van jou? Hoe bestaat het he!? Nou ja, als hij volgende week maar eventjes goed ligt en ze kunnen de vliezen breken, dan is het goed toch? En anders misschien even trampoline springen voor je naar de gyn gaat? Tegen die tijd hebben Blog en Missy hem toch nie meer nodig hoop ik voor ze.

Maria: die ABCdophilus heeft hier echt wonderen verricht bij dochter destijds. Het is een pre/probioticum (net zoiets als yakult zeg maar). Het stimuleert de aanmaak van goede bacteriën in de darmen. Met name bij kindjes die aan de vroege kant worden geboren, schijnen de darmpjes nog niet altijd rijp te zijn waardoor er nog geen goede bacterie-balans is. Wij merkten na een paar dagen al verschil. Nu nog geen krampjes meegemaakt gelukkig bij zoonlief. (afkloppen!!!) Ik hoop maar dat het zo blijft.

Watever: ben benieuwd hoor naar je babykamer. Heb je al een foto gemaakt voor op onze hyves? In jouw berichtjes begin ik steeds meer nesteldrang te lezen!

Nerwen: haha grappig dat je dat zegt. Naar buiten met de baby, daar heb ik nog geen moment over nagedacht! En dat terwijl hij al bijna twee weken oud is. Dat is er dus even bij ingeschoten. Mijn moeder heeft begin deze week al wel een wandelingetje gemaakt achter de kinderwagen dus hij heeft al even mogen ruiken aan de buitenlucht. Geloof niet dat hij het mist, die koukleum van ons. Had weer ondertemp, dus nu ligt hij weer met dikke kleren en een muts op, ingewikkeld in een dekentje in zijn bedje onder nog meer dekens. Krijg het al benauwd als ik hem zie liggen, maar hij schijnt het fijn te vinden en slaapt juist lekkerder zo dik ingepakt.

Ring wat leuk dat de kraamzorg belde. Echt heel attent idd. Je hebt wel een heel leuk kado aan haar gegeven moet ik zeggen, leuk bedacht. Ik had heel saai een kadokaart van de hema gegeven met een geboortekaartje erbij. Hier gaat het in de nachten ook prima. Om ongeveer 23u de laatste voeding, dan ergens tussen 2.30 en 4u voeden en verschonen en dan rond 7.30 pas weer. Wij hebben dus echt een luilak gelukkig.

Dufty vandaag nog gesigaleerd op hyves. Ze heeft een blog geschreven, als je vrienden bent met haar kun je het lezen. Nog niks aan de gang verder dus afwachten tot zaterdag. Kan nog wel even duren dus.
Hier even een update van zieke vriendin in Bali. Ze wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis. In je eentje voor alles zorgen gaat dus echt niet en de bloedcellen waren gedaald ipv gestegen. Ze kan amper lopen, laat staan elke dag naar ziekenhuis en water en eten voor zichzelf halen. Ik ben wel opgelucht als ze daar morgen is, dan wordt ze tenminste goed in de gaten gehouden en wordt er goed voor haar gezorgd. Fijn.

5 aug volle maan???yaaaiikkks dat kan ik net niet halen. 21 juli en 14 dagen = 4 aug.

Schoonmaaksters nu weer in huis dus moet nog even voor ze gaan piunnen. Doeiiiiiiiiiiiiiiii
Oh ik vergeet 1 ding. Voor de Oilily fans (ben ik ook zeeeeeker) moet je maar eens kijken op www.olliewood.nl, die hebben sinds kort weer Oilily in hun assortiment en NU nog uitverkoop. Ik heb net weer een lading binnen gehad hihihihi.

Ik kon het niet laten om de mooie omslagdoek van Oilily te bestellen. Hij is zooo schattig en gaat zeker mee naar het ziekenhuis
Hi hi, persdrang in de supermarkt....zou dat kunnen Jojon, dat de ontsluiting verder gevorderd is? De baby is sindsdien wel verder ingedaald, maar verder merk ik niks! Heb dus vanmiddag nog even gewinkeld en straks komt een vriendin van mij langs. Ze wilde me nog erg graag zien met dikke buik!

Blog: ben je inmiddels naar de vk geweest? Vertel vertel....

Watever: luilakken hoort er ook bij hoor! Heb ik maandag nog gedaan. Zou van alles doen, maar kwam tot niks.

Chica: jemig wat een traumatische vakantie voor je vriendin. Ze zal blij zijn als ze weer veilig thuis is!

Ring: mooi dat jij en Miep zo lekker gaan! En inderdaad erg attent van je kraamhulp dat ze nog even belt! Maar... (en ze steekt haar wijsvinger toch even waarschuwend omhoog) denk wel om je rust hoor! Je lijf is nog herstellende en ik zou het sneu vinden als je op een later moment ineens een dip krijgt. Miepje doet vast wel eens een flinke slaap overdag, dan kun jij ook wel even horizontaal toch?
Door het regenachtige weer wordt er weer veel geschreven!!

Jammer Blog en Missy dat de volle maan niet heeft gewerkt.

Wat lief Ring dat de kraamverzorgster nog even belde! En idd een heel orgineel kado!

Een voor iedereen met zieke mannen, borstproblemen, tuimelende kindjes, verbouwingen en slaapgebrek!!

Nou, hier is de hilariteit losgebarsten . Want de Roemenen hier begrijpen vandaag pas dat ik thuis ga bevallen. Ze zijn compleet in de stress geschoten, haha. Ze dachten dat ik toch wel een week in het ziekenhuis zou liggen en hadden daarom geen prioriteiten gesteld. Ze konden het niet geloven! Maar goed nu zit er dus extra druk achter en ziet het er naar uit dat Thijs vanavond in z'n nieuwe kamer kan slapen. Kan vriend het ledikantje in elkaar zetten en ik het bedje opmaken. Heb nu al het bed op de gang gezet zodat ik daar lekker kan gaan poetsen.

Voel me wel al iets rustiger, maar heb toch regelmatig krampen en een "drukke" buik.

Watever, hier ook geen schoonmaakwoede. Maar dan in 1 keer (zoals gisteravond) moet het gebeuren van mezelf. Je zit de hele dag uitstel gedrag te vertonen en dan op het punt dat je naar bed moet gaan ga ik nog even de badkamer poetsen, het hele huis zuigen en dweilen en speelgoedbakken uitzoeken. Het komt zoals het komt....
Bah. Gyn wil me nog niet inleiden. Baarmoedermond is nog onvoldoende verstreken om met gel te gaan beginnen vond zij. Ze heeft wel een beetje "gefriemeld" waardoor het misschien zelf op gang komt en anders volgende week wel voldoende verstreken kan zijn om te gaan inleiden. Dinsdag terug. Ik baal

Kom later nog wel even terug online als mijn humeur beter is!
Oh ja, babygirl was weer flink gegroeid, zo rond de 3700/3800 gram schatte ze haar en dus volledig ingedaald.
Quinty, wat vervelend voor je! Ik begrijp je frustraties, maar als je bmm inderdaad nog niet helemaal klaar is, is het misschien wel beter om nog even te wachten. Ter troost, ze verwachten dat mijn meisje ook tegen de 4kg is.

Jojon, fijn dat je zoveel hulp hebt, ik hoop dat de codeine voor je man goed helpt.

Randy, haha zeg die arme Roemenen. Nee ff serieus, fijn dat ze nu hard doorwerken en wat een ei**ls dat ze dat niet eerder doorhadden.

Ik ben alleen nog maar lui geloof ik, vandaag wat achterstallige post gedaan, de diepvries ontdooit en beetje opgeruimd, maar dat was het ook wel weer.

Ring, klinkt goed inderdaad, maar vergeet jezelf niet en blijf een beetje rustig aan doen.
Quinty, wat balen zeg! Wie weet doet het gefriemel nog wat.

Randy, ik moet wel lachen om je Roemenen.

Blog, al nieuws?

Chica, goed dat ze je vriendin gaan opnemen. Wat moet ze zich eenzaam voelen daar.

Wij hebben vanmiddag hard gewerkt (manlief heeft gewerkt en ik heb de stofzuiger bij de boorgaatjes gehouden....) en het kamertje is nu wel echt klaar. Ik heb drie foto's op hyves gezet. (zei ze trots.)
Ik blijf rustig aan doen hoor. Het klinkt misschien heel druk wat ik schrijf, maar dat valt in de praktijk best mee. Ik zit 's middags ook echt wel even een uurtje of twee/drie lekker onderuit gezakt op de bank de Tour De France te bekijken. En 's avonds ga ik ook wel eens horizontaal op de bank. Niet slapen maar gewoon lekker relaxen. Dat wandelen doe ik meestal 's ochtends of aan het einde van de middag.

Quintie wat balen zeg!

Ik kom snel terug, sorry Miepje heeft honger. (En zij is prioriteit nummer 1 he?)
Ring: wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent!

Nerwen: ik ga zo even kijken naar je foto-tjes. Ik neem me elke dag voor om foto's te maken van ons kamertje (weliswaar geen babykamertje, maar toch bijzonder mooi geworden), maar daar moet ik twee trappen voor op en dat is een behoorlijk obstakel.. komst vast nog wel!

MissyMB: lui noemt ze dat en dan toch nog de vriezer ontdooid! dat vind ik altijd een enorme klus! dat soort klussen doe ik echt niet meer. ben al blij als ik de gewone dingen een beetje bij kan houden, elke avond is huis weer chaos

was vanmiddag weer even bij de vk. hoofdje goed naar beneden. hoef ook niet meer te bellen of te liggen. dat is fijn idee. bloeddruk ook ok (115/70) en ze hebben me weer gewogen (dat doen ze bij ons alleen met 10 weken en aan het eind) was sinds 10 weken (nu dus 39.3) maar 4 kilo aangekomen!

nou was ik met 10 weken al wel wat zwaarder dan normaal (kon al geen gewone kleren meer aan toen) en het was toen winter dus wsl iets zwaardere kleren aan. maar toch... ben mezelf weer aan het opeten, net als bij vorige zwangerschappen. klinkt leuk, maar dan snap je ook ineens waarom ik totaal geen energie meer heb!

ze schatten haar nu (op dit moment dus) ruim 7 pond. kan wel kloppen met de jongens (allemaal rond de 4 kilo, maar ook allemaal te laat).

oh ja.. durf het bijna niet te zeggen... we hebben andere naam!

haha! ik zat straks in auto naar vk en ineens ging ik zooooo twijfelen! heb het er net met vriendlief over gehad en we zijn er nu echt uit. we hebben dus andere naam dan eerder (wel naam die we al eerder hadden) en het voelt heeeeel goed!

ok, ga nu even onderuit. vriendlief boven bezig met het badritueel van de mannen. fijne avond allemaal!
Ben benieuwd of Blog inmiddels gestript is en wie weet is er al e.e.a in gang gezet. Spannend!!

En tja, het voordeel van dat ik niet ingeleid wordt nu is dat ik geen voordringer genoemd zal worden

Het moet maar gewoon gaan zoals het moet gaan. Bovendien heb ik wel veel krampjes moet ik zeggen en dat heb ik hiervoor nooit gehad. Dus wie weet (al is de kans klein hoor)

MissBR toe maar, nu nog van naam veranderd!!! Niet meer terug veranderen nu he??

Missy wanneer moest jij alweer terug naar de vk om te strippen?? Een vriendinnetje van mij die de 30e was uitgerekend is gisteren bevallen, vlak voor ze eigenlijk gestript zou worden. Ik hoop echt dat het voor jou nu ook gaat gebeuren hoor!!

Jojon hoe reageert je man op de codeine?? En gelukkig geen borstontsteking voor jou, Op het cb ging het best goed, alleen moesten we bijna een uur wachten op onze beurt!! Weinig aandacht besteedt aan zijn piemeltje hoor, het is helemaal genezen alleen zit er nog 1 hechtinkje in die nog niet is opgelost, terwijl de rest wel is verdwenen. Even in de gaten houden dus. Over 3 weken hebben we nacontrole bij de uroloog.

Pfff... vriend is laat vandaag... denk dat we nu toch maar gaan eten en niet meer wachten!
Quintie: Balen zeg. Hopelijk helpt het gefriemel. Ik begrijp dus goed dat ik wel meteen de sigaar zou zijn als ze bij mij met gel aankomen? Ik vind het nog altijd raar dat mijn bmm nu al 3 weken verstreken is en dat er maar niks gebeurt!!!

Je krijgt ook wel een flinke meid zo te lezen! Was je zoontje ook zwaar? En is het raar dat er bij mij nog nooit enige uitspraak of voorspelling is gedaan over het geboortegewicht?

MissBR: ik ben maar jaloers op vrouwen die 'zichzelf opeten' tijdens de zwangerschap. Ik zit nu al op 16 extra kilo's. Weet niet of het van de lekkere trek komt of van vocht. De ha denkt het laatste.

Speaking of: ik ben het vocht al aan het kwijtraken. Mijn voeten zijn weer normaal en ik zweet de hele dag als een otter. Voorteken misschien???

Blog: wil je hier snel even komen vertellen hoe het bij de vk was? Ik ben razend benieuwd!

Ring: goed dat je de tijd neemt om te relaxen! Miep is zeker wel een rustig en tevreden baby'tje!

* surft nu heel nieuwsgierig naar onze Hyves om de foto's van Nerwen te bewonderen en komt later vanavond nog ff terug om te zien of er al nieuws van Blog is.... *
Randy, haha heb je die roemenen even de stuipen op hun lijf gejaagd??? Lachen!! Ik zie het zo voor me haha!!

Quintie, jammer dat ze je nog niet kunnen/willen inleiden... heb me wel laten vertellen dat inleiden geen pretje is als je er zelf nog niet klaar voor bent, misschien toch nog maar even slikken en geduld heben dan...

Blog???????

MissBR, niks veranderlijker dan een zwangere vrouw? Er was hier van de week toch al eerder iemand van naam geswitched?

Denk dat ik nu de bank maar eens ga opzoeken... hoewel... manlief aan het klussen en dan moet ik om de haverklap helpen dus kan beter zorgen dat ik zelf ook nog wat te doen heb...
ook blog-update op hyves trouwens...
quote:meis73xx schreef op 08 juli 2009 @ 19:43:

MissBR, niks veranderlijker dan een zwangere vrouw? Er was hier van de week toch al eerder iemand van naam geswitched?

.

Yep dat zijn wij! Vanaf maart hadden we zijn naam al en van de week opeens veranderd.

Raar he Miss BR, dan twijfel je toch he? Ik ben nu ook veel happier met onze naam.

Jojon, lekker dat je ff hebt kunnen slapen zeg.

Hoop dat je man weer snel beter wordt. Het is wel fijn dat je een buurvrouw en moeder hebt rondlopen die je zo fijn helpen.

Wyfke, jij gaat gewoon voor de uitgerekende datum...2 daagjes nog maar. Echt let op mijn woorden!!

Randy jij met je Roemenen, ik met mijn Polen hahaha...

Die van mij moeten de badkamer nog ff snel stucen, zal ook maar zeggen dat ik thuis ga bevallen.... In bad.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven