***** Juli 2009 *****

09-09-2009 19:51 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ons derde topic. Intussen zijn we supertrotse moeders van de mooiste kindjes van de hele wereld! Om precies te zijn: 10 babyboys en 16 babygirls.

Hieronder de links naar onze eerdere topics:

Juli 2009, deel 1

Juli 2009, deel 2
Dat herken ik Jane, ik zou me heel slecht voelen over mezelf als ik nu stopte. Ach zolang ik er over het algemeen veel plezier aan beleef (en ik vind het stiekem ook niet erg om zo gebonden te zijn aan m'n kleintje) hou ik het nog wel even vol. Jij hebt Laura heel lang bv gegeven toch?

Watever: ik vind jouw titel voor dit topic de beste! Die van prietpraat tot discussies op niveau.

Als je nog extra support nodig hebt ben ik beschikbaar trouwens. Je mag me altijd een berichtje sturen.

Als iemand niet tegelijkertijd met mij zit te posten zorg ik nu voor het 3000e bericht geloof ik.
aan mij de eer van bericht 3000? Moet ik dan ook een nieuw topic openen? kan wel,. maar heb geen idee hoe ik de linkjes naar dit topic erin krijg. Maar dat kan wellicht later nog? ik ga zo wel even zoeken..

Zomer mamma's 2009 gaat het worden wat mij betreft!

Chica: grappig want mijn hummel heeft hetzelfde, die drinkt de laatste dagen de ochtendfles ook lang niet leeg. Nou weet ik eerlijk gezegd niet precies hoeveel ze van de avondfles drinkt (die doet vriendlief altijd), maar wellicht kunnen we eens proberen om die eraf te laten.. ergens volgende week dan, want vanaf morgen gaat ze logeren. laten we niet teveel tegelijk veranderen!

(en even afwachten wat ze weegt, vriendlief nu naar het cb met haar)

slaapschema is totaal onduidelijk, net als bij Jane. Ze slaapt als ze moe is en de enige reglemaat is dat ze ergens tussen 8 en half 10 naar bed gaat 'savonds..

Loekie: goed om te horen dat het beter met je gaat. maar verwacht niet teveel van jezelf nog he? succes donderdag met je examen en ik hoop dat je daarna snel wat meer rust in je hoofd krijgt!

Wicki: een koortsstuip komt door heel snel oplopende koorts. het ziet er uit als een soort epileptische aanval. Hij werd helemaal blauw bij zijn lippen, lag heel eng te schokken, zijn ogen trokken weg, hij reageerde nergens meer op, zijn ademhaling reutelde. echt doodeng! (we hebben ambulance gebeld..gelukkig trok ie wel weer bij, we moesten hem koelen met washandjes enzo..: brrrr!)

lisa: ik ga zo even lezen op hyves..

o: bericht van het cb: 6520 gram! (vorige keer was ze 5300, dus bijna kilo aangekomen in een week of 5: prima dus!).

ok, ik ga afsluiten en zoeken naar hoe het moet met linkjes in opic-openen. ...
ik heb een nieuw topic geopend!

------- Zomer mama's 2009 - discussies op niveau! --------

iedereen welkom!

en viva-angel: deze kan dus dicht!
Ik vond die titel van Jojon wel erg leuk met die zonnetjes (weet hem niet meer precies), lekker vrolijk.

Chica: ik heb geen schema voor voeden of slapen dus daar kan ik je niet echt aan helpen. Dochter slaapt de ene keer 3 keer een half uurtje en de andere keer de hele middag bijna. Het enige ritme dat we hebben is dat ze tegen 7 uur echt moe is en met een laatste slok lekker in haar bedje wil, ongeacht hoeveel ze nu overdag geslapen heeft.

Hoe gaat het nu met Anniek?

Lisa: heb even nog gereageerd op hyves op je verhaal.

Wyfke: dochter word nu niet meer verneveld, alleen als ze te vaak benauwd word moeten we weer aan de bel trekken.

Verder even geen tijd, ben aan het werk en al te lang bezig geweest met mijn hyves verhaal. meisje heeft vannacht al weer iets beter geslapen dus we gaan langzaam de goede kant op.
Haha crosspost MissBr, ga later wel even kijken
Oef Ring dank voor je oplettendheid tis gewijzigd.

Ja watever ben t eens met Jane. Doorzetten is ok maar t moet niet ten koste gaan van jezelf hoor! Een vrolijke moeder die goed in haar vel zit is veel meer waard denk ik altijd maar zo. Volg je gevoel, en als dat zegt doorgaan zeker doen, maar ook als t zegt stoppen ben je echt geen slechte moeder als je er aan toe durft te geven.

Chica hier ook weer 'schema' problemen haha. Vannacht zelfs weer een nachtvoeding omdat meneer zo'n honger had! Eerst drinkt ie paar dagen slecht en om 23.00 uur maar 30ml. Denk je ok dan gaat die fles eraf, heeft ie nu weer honger als een paard! Omdat het wakker maken 's avonds echt vervelend is voor ons allebei gaan we nu maar de hoeveelheid overdag verhogen. dus 3x 240 en 1x 210 met rijstebloem. Geen idee of t werkt maar goed dat zien we dan wel weer. Zal blij zijn om met de happen te beginnen. Tis al vanaf t begin een gedoe met die hypo voeding. We moeten van allerlei toeren uithalen om m geen honger te laten lijden. En uiteindelijk heeft ie nog eczeem pfff
Ik heb de angel even een berichtje gestuurd via het moderatortopic, als je namelijk een boodschap in het topic zelf (zoals MissBR hier) schrijft komt een angel er nooit achter. Aangezien ze niet alle topics hier kunnen gaan bijhouden... Dat lijkt me onbegonnen werk.
Ga lekker nog een berichtje hier posten hahaha

Neeee, zal braaf zijn en naar het nieuwe topic gaan.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven