Juni 2010......

27-09-2009 17:36 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan en waarachtig, er verscheen een tweede streepje! Ben helemaal beduusd en happy! Zijn er al meer dames die rond deze tijd uitgerekend zijn? Ben benieuwd naar jullie verhalen, gedachten!
.
debje26 hopelijk krijg je vandaag goed nieuws en is nog alles in orde ik duim voor je

helianthus2106 voor jou ook een proficiat met je zwangerschap geniet ervan !!!
.
Leuk, leuk, leuk, weer een aantal dames er bij, gefeliciteerd!

Maar helaas ook afvallers: heel veel sterkte dames, een miskraam is echt niet leuk

Ik ben inmiddels 7 weken, heb behoorlijk last van vermoeidheid. Tot een uur of twee gaat het goed, daarna wil ik alleen maar slapen, werken valt ook wel tegen nu. Maar goed nog even doorzetten!
Ook ik mag me aanmelden voor dit topic:) Ben 22 jaar komt uit Zaandam en ben 18 Juni uitgerekent:)
Hé dames, ik heb ook getest, ben momenteel 5 weken ver, helemaal niet lang dus, maar ben 27 juni uitgerekend :-) Ben 24 jaar oud en het is ons 1ste kind! Ik mag op 12 november naar de gyn

Als je hulp nodig hebt met een tabel, mail even op stefanieviva@hotmail.com , dan wil ik je gerust helpen :-)
.
quote:Helianthus2106 schreef op 26 oktober 2009 @ 14:55:

Wie kan me advies geven over wanneer een echo. Volgens de VK mag het in week 9, 10 of 11. Zelf zou ik het liefst vandaag al gaan, dus je begrijpt dat ik direct in week 9 al wil. Maakt het uit of je in week 9 of 11 gaat?

He Helianthus,

hoe vroeger de echo is hoe minder je kan zien, zeker als het een uitwendige echo is. Dus voor 9 weken heeft het ook geen zin en met 11 weken kan je meer zien.

Ook is het nog eens zo dat als je een hele vroege echo krijgt en een hartje ziet, dit helemaal geen garantie is dat het goed blijft gaan. Hoe later de echo hoe meer kans dat als je dan een mooi kindje ziet met kloppend hartje dat het ook goed is!
Jeee alles zag er goed uit en er klopte al overduidelijkk een hartje!!Wel ben ik minder ver dan ik dacht 6 weken ipv 7+2, opzich klopt dat wel mret de echo van 14/10 daarop was nl nog niets te zien.Over 2 weken mag ik weer terugkomen voor een termijnecho.

Alle anderen gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
@Helianthus: ik weet het niet, ik zei dat ik nu 5 weken ver ben en toen zei ze 12 november.. Ik woon wel in BE, weet niet of dit een verschil is eventueel?
.
debje26 fijn het goed nieuws te horen geniet ervan en voor de rest proficiat met jullie zwangerschap en welkom !!!

ik vind niet hoe je een tebel maakt misschien iemand anders ervaring hier mee stefanie misschien ?

groetjes xxx
Ja ik weet hoe je een tabel maakt, heb voor een andere topic ook een tabel. Dus stuur gerust een mailtje en ik stuur de tabel door :-)
hoi stefanie ik heb al een paar keer je proberen een mail te sturen maar dat lukt niet er komt telkens fout op te staan ik weet niet aan wat dat ligt misschien moet iemand anders het een keertje proberen! :-)

groetjes xxx
Het wordt steeds voller hier, gezellig!

Ik ben nu 2 weken overtijd, gister gestest, nog steeds negatief. Moest gister toevallig met schoonmoeder naar de dokter, meteen even gevraagd. Hij zegt dat ik nog 2 weken moet wachten en als dan nog negatief is, maar eens langskomen. Hij denkt niet dat ik zwanger ben, maar zelf denk ik van wel, heb gister toch maar folium gehaald voor de zekerheid. Baat het niet schaad het niet toch?

Bah, wordt gek van die onzekerheid, wil het gewoon weten!
.
hoi ik ben ook dadelijk begonnen met foliumzuur toen ik ben gestopt met de pil moest dat van de gynaecoloog is altijd beter zei ze xxx
Hoi,

Ik sluit me, als het nog kan, even aan...Gisteren bevestiging gekregen van de gynaecoloog, ik ben nu echt wel zwanger. Uitgerekend voor 17 juni 2010.

Onze oudste (een zoon) is van juni 2007. Hebben we mooi uitgekiend dus :-)
.
.
.
wat fijn dat is toch altijd fijner he met tabel !

zo nu ga ik nog even tennissen tot schrijfs xxx
Hallo dames,

Mag ik hier ook mee kletsen? Gefeliciteerd aan de zwangeren. Ik weet sinds twee weken dat ik in verwachting ben van de tweede(eerste poging met clomid heb nl. PCO). Ik ben vreselijk misselijk en geef ook over, zelf in mijn slaap voel ik mij misselijk. Vandaag heb ik mijn echo gehad en wij werden met twee kloppende hartjes verrast. Ik verkeer nog in shock, omdat het er twee zijn en ook de eerste keer gelukt is. Bij mijn dochter heeft het bijna 5 jaar geduurd(daar tussen een vroeggeboorte op 22 wkn). Heb over twee weken weer een echo staan, omdat het tweede vruchtje ietsjes kleiner uitzag. En nu roept mijn bed, tegenwoordig ga ik met de kippen op stok. Ik ben trouwens 28 en uitgerekend voor 16 juni '10.

groetjes,

Ruth
.
Wat zijn we al met veel zwangeren!! En Ruth: dubbel gefeliciteerd.

Ik moet helaas nog even wachten op mijn eerste echo. Vanavond hebben we mijn schoonzus verteld dat we zwanger zijn. Ze vonden het erg leuk. Volgende die het te horen krijgen zijn mijn ouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven