Kaetje en de prikbitches
woensdag 5 augustus 2009 om 21:42
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM
Superstoere meisjes:
* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF
* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.
* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..
* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.
*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11
*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.
*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.
*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI
*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject
*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.
*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.
*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.
*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni
*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009
*Kanarie: #
3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI
*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.
*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI
*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...
Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen
*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.
Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!
*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend
* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei
*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!
*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010
Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!
* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon
* Draaimolen: mama van een zoontje!
* Marielle: Dochtertje!
* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!
*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.
* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!
* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.
* Suzzel: ICSI,
* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon
* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!
* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.
* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09
* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.
* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.
* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.
* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.
* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.
* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon
* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling
zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.
hier is het oude topic
Superstoere meisjes:
* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF
* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.
* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..
* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.
*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11
*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.
*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.
*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI
*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject
*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.
*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.
*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.
*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni
*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009
*Kanarie: #
3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI
*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.
*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI
*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...
Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen
*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.
Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!
*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend
* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei
*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!
*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010
Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!
* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon
* Draaimolen: mama van een zoontje!
* Marielle: Dochtertje!
* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!
*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.
* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!
* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.
* Suzzel: ICSI,
* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon
* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!
* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.
* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09
* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.
* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.
* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.
* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.
* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.
* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon
* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling
zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.
hier is het oude topic
maandag 26 oktober 2009 om 11:44
Wat een ellendige berichten lees ik weer allemaal. Een hele dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken.
Bankie, ik had net als Kaet vaak krampen vlak na de inseminatie, volgens mij ook in verband met de eisprong. Later zakte dit gevoel meestal weg.
Doggy, wat naar dat je zoontje nog niet opgeknapt is. Wat moet je je moedeloos voelen. Je zou zo graag meer voor hem willen doen, dan hem alleen maar medicijnen geven en hem troosten, maar dat kan helaas niet. Hoe gaat het met jouzelf? Herstellen de hechtingen goed?
Soof, wat een verhaal van die kinderwagen. Dan voel je je goed lullig in zo'n winkel inderdaad
Soof en Bengal, Lastig he een kaartje uitzoeken en bedenken wat je er op wilt hebben. Wij hebben uiteindelijk een vrij simpel kaartje gekozen en er wel een gedichtje op gezet. Ik zal even kijken of ik het kaartje op hyves kan zetten binnenkort. Kraamvisite vond ik zelf wel gezellig, maar ik was het op een gegeven moment behoorlijk zat. Inderdaad omdat er ook mensen komen, die je normaal eigenlijk niet ziet. Misschien kunnen jullie inderdaad net als Fre een kraamfeest houden? Het belangrijkste is om je gevoel hierbij te volgen, denk ik.
Bengal, wat naar dat je naast je migraine, nu ook nog last hebt van spataders en bekkenproblemen. Jij hebt echt alles behalve een onbezorgde zwangerschap zeg!
Peg, wat heerlijk dat jullie kleine meid het zo goed doet! Een mijlpaal bereikt, zo goed om te lezen! Maar wat sneu dat jullie kleine mannetje het zo zwaar heeft. Hopelijk heb je gelijk en slaat de antibiotica aan, zodat hij er ook snel bovenop is.
Merel, wat een verdrietige berichten. Ongesteld en dan ook nog overhoop met je man. Het lijkt erop alsof jouw man wel wat therapie kan gebruiken om met zijn gevoel overweg te kunnen. Wat ontzettend moeilijk dat hij zijn frustratie op jou afreageert. Ik kan me goed voorstellen dat je dat niet langer meer volhoudt, want ik kan me inderdaad herinneren, dat het al vaker zo hoog opgelopen is tussen jullie. Ik wilde dat ik wat voor je kon doen.
Bankie, ik had net als Kaet vaak krampen vlak na de inseminatie, volgens mij ook in verband met de eisprong. Later zakte dit gevoel meestal weg.
Doggy, wat naar dat je zoontje nog niet opgeknapt is. Wat moet je je moedeloos voelen. Je zou zo graag meer voor hem willen doen, dan hem alleen maar medicijnen geven en hem troosten, maar dat kan helaas niet. Hoe gaat het met jouzelf? Herstellen de hechtingen goed?
Soof, wat een verhaal van die kinderwagen. Dan voel je je goed lullig in zo'n winkel inderdaad

Soof en Bengal, Lastig he een kaartje uitzoeken en bedenken wat je er op wilt hebben. Wij hebben uiteindelijk een vrij simpel kaartje gekozen en er wel een gedichtje op gezet. Ik zal even kijken of ik het kaartje op hyves kan zetten binnenkort. Kraamvisite vond ik zelf wel gezellig, maar ik was het op een gegeven moment behoorlijk zat. Inderdaad omdat er ook mensen komen, die je normaal eigenlijk niet ziet. Misschien kunnen jullie inderdaad net als Fre een kraamfeest houden? Het belangrijkste is om je gevoel hierbij te volgen, denk ik.
Bengal, wat naar dat je naast je migraine, nu ook nog last hebt van spataders en bekkenproblemen. Jij hebt echt alles behalve een onbezorgde zwangerschap zeg!
Peg, wat heerlijk dat jullie kleine meid het zo goed doet! Een mijlpaal bereikt, zo goed om te lezen! Maar wat sneu dat jullie kleine mannetje het zo zwaar heeft. Hopelijk heb je gelijk en slaat de antibiotica aan, zodat hij er ook snel bovenop is.
Merel, wat een verdrietige berichten. Ongesteld en dan ook nog overhoop met je man. Het lijkt erop alsof jouw man wel wat therapie kan gebruiken om met zijn gevoel overweg te kunnen. Wat ontzettend moeilijk dat hij zijn frustratie op jou afreageert. Ik kan me goed voorstellen dat je dat niet langer meer volhoudt, want ik kan me inderdaad herinneren, dat het al vaker zo hoog opgelopen is tussen jullie. Ik wilde dat ik wat voor je kon doen.
maandag 26 oktober 2009 om 14:55
Merel wat een vervelende situatie zeg! Klinkt idd alsof je man wegloopt voor situaties. Lijkt mij erg zinvol als hij/jullie daaraan gaan werken, anders wordt het nog wat als jullie straks een kleintje hebben en hij rent weer weg voor zijn verantwoordelijkheden. Veel sterkte en ik hoop echt dat jullie hieruit gaan komen.
maandag 26 oktober 2009 om 15:31
Bankie, vervelend van die krampen. Hopelijk is het ergens goed voor! Ik heb er geen last van gehad, maar ik had IUI in volledig eigen cyclus dus zonder spuiten.
Doggy, het zit jou en je zoon niet mee zeg. Veel sterkte!
Soof, wat Yam al meldt: veel zwangeren schijnen in laatste weken van zwangerschap in hun schulp te willen kruipen. Ik had er zelf niet zoveel last van, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Er komt een hele verandering aan en daar moet je je ook psychisch nog even op voorbereiden (voor zover dat kan).
Ik vond de kraamvisite uiteindelijk wel meevallen. We hebben heel veel visite gehad, maar ik vond het meestal erg gezellig en leuk om zoon te showen. Maar dat is vooraf lastig in te schatten. Ik vond kraamfeest dan weer niet zo leuk omdat ons huis er te klein voor is en ik een andere locatie zo onpersoonlijk vond.
Bengal, jij krijgt de zwangerschap ook niet kado zeg! Hou je taai.
Peg, wat is je meisje goed gegroeid zeg, super! Hopelijk gaat het met zoon ook snel beter en ontdekken ze wat er aan de hand is.
Merel, wat een heftig verhaal met je man. Ik kan me voorstellen dat dit heel veel pijn doet. Je wordt telkens heen en weer geslingerd, je wilt samen blijven maar niet op deze manier. Erg moeilijk. Veel sterkte.
Doggy, het zit jou en je zoon niet mee zeg. Veel sterkte!
Soof, wat Yam al meldt: veel zwangeren schijnen in laatste weken van zwangerschap in hun schulp te willen kruipen. Ik had er zelf niet zoveel last van, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Er komt een hele verandering aan en daar moet je je ook psychisch nog even op voorbereiden (voor zover dat kan).
Ik vond de kraamvisite uiteindelijk wel meevallen. We hebben heel veel visite gehad, maar ik vond het meestal erg gezellig en leuk om zoon te showen. Maar dat is vooraf lastig in te schatten. Ik vond kraamfeest dan weer niet zo leuk omdat ons huis er te klein voor is en ik een andere locatie zo onpersoonlijk vond.
Bengal, jij krijgt de zwangerschap ook niet kado zeg! Hou je taai.
Peg, wat is je meisje goed gegroeid zeg, super! Hopelijk gaat het met zoon ook snel beter en ontdekken ze wat er aan de hand is.
Merel, wat een heftig verhaal met je man. Ik kan me voorstellen dat dit heel veel pijn doet. Je wordt telkens heen en weer geslingerd, je wilt samen blijven maar niet op deze manier. Erg moeilijk. Veel sterkte.
maandag 26 oktober 2009 om 16:48
Jeutje Merel, dat klinkt heftig meid. Ik hoop dat je de dag een beetje bent dooorgekomen. Wij zijn er natuurlijk niet bij, maar ik vind het redelijk heftig klinken. Het lijkt alsof je man bang is om je kwijt te raken en -een beetje zoals kleine kinderen dat ook kunnen, niet lullig bedoeld- test of je inderdaad niet bij hem weggaat. Grenzen testen. Ik herken het wel een beetje bij mezelf eerlijk gezegd. Is echt vreselijk voor de ander, want je snapt er niets van en voelt je alleen maar gekwetst. En terecht. Pfff het is zo complex en je moet zo stevig in je relatie staan om door zulke dingen heen te komen. Feit blijft wel dat man je niet zo heeft te behandelen. Hij wint er helemaal niets mee en hij kan beter zelf met zijn problemen aan de gang, dan zijn angsten en boosheid op jou botvieren. Want je hebt hem noou juist zo nodig. En hij jou ook, maar dat lukt hem geloof ik niet zo goed om aan te geven. Meis, ik hoop dat jullie er snel uitkomen en volg je gevoel xxx

maandag 26 oktober 2009 om 17:34
Doggie, ik heb nog helemaal niet op jou gereageerd bedacht ik me ineens!
Wat sneu dat Tim ziek is. En ook sneu dat hij waarschijnlijk een helmpje nodig heeft. Maar later zal hij jullie dankbaar zijn dat hij een mooi rond hoofd heeft. Je hoort heel vaak dat het kindje minder last heeft van een helmpje dan je zou denken.
Ik heb wat problemen met mn laptop. Bovenstaande had ik gisteravond al getypt maar ik was net te laat met posten en toen hield het apparaat er mee op. De batterij laadt niet meer goed op, vandaar.
Wat sneu dat Tim ziek is. En ook sneu dat hij waarschijnlijk een helmpje nodig heeft. Maar later zal hij jullie dankbaar zijn dat hij een mooi rond hoofd heeft. Je hoort heel vaak dat het kindje minder last heeft van een helmpje dan je zou denken.
Ik heb wat problemen met mn laptop. Bovenstaande had ik gisteravond al getypt maar ik was net te laat met posten en toen hield het apparaat er mee op. De batterij laadt niet meer goed op, vandaar.

maandag 26 oktober 2009 om 18:05
Ondertussen heb ik even bijgelezen....
Merel, ik schrik er wel van dat het zo heftig is geweest dit weekend en dat hij het ook zo ver heeft laten komen dat je weg bent gegaan. Lijkt me echt heel erg. Zoals je zelf ook eigenlijk al zegt is het ook niet iets dat je keer op keer kan en wil doen, het is eigenlijk wel het uiterste. Hebben jullie afspraken gemaakt over hoe jullie samen met de druk etc. om gaan?
Merel, ik schrik er wel van dat het zo heftig is geweest dit weekend en dat hij het ook zo ver heeft laten komen dat je weg bent gegaan. Lijkt me echt heel erg. Zoals je zelf ook eigenlijk al zegt is het ook niet iets dat je keer op keer kan en wil doen, het is eigenlijk wel het uiterste. Hebben jullie afspraken gemaakt over hoe jullie samen met de druk etc. om gaan?
maandag 26 oktober 2009 om 18:23

maandag 26 oktober 2009 om 18:30
maandag 26 oktober 2009 om 19:02
Oh lekker kaet in bad! Ik durf niet re bellen in bad. En mag ook niet. Heeft we vast mee te maken dat ik een keer mijn gloednieuwe, 1 dag oude iPhone in de wcpot heb laten vallen. En die iPhone moest ik met alle geweld hebben omdat mijn andere foon stuk was omdat ik die....jawel....dat ding zo'n 60 x per dag liet vallen
Bel ze en badder ze...en voorzichtig hihi
Bel ze en badder ze...en voorzichtig hihi
maandag 26 oktober 2009 om 20:21
Maar goed dat bijna niemand nog een beeldtelefoon heeft, Kaet! Zou wat zijn als haar man/vriend opneemt als je vanuit bad belt 
Wat ben je toch een lekker ding, Soof, die telefoon steeds uit je handen laten kletteren. En dan ook nog in de wc
Dat is mij zelfs nog nooit overkomen en ik ben me toch een partij onhandig.
Merel, hoe is het nu met je?

Wat ben je toch een lekker ding, Soof, die telefoon steeds uit je handen laten kletteren. En dan ook nog in de wc

Merel, hoe is het nu met je?
maandag 26 oktober 2009 om 20:49
Merel; wil je even veel sterkte wensen! Wat zal jij het af en toe moeilijk hebben!
Ik ga morgen met zoontje T. naar het Emma kinderziekenhuis, we hopen op een consult van een paar uur maar een opname van een aantal dagen zit er meer in! Ik neem ws m'n intrek in het Ronald mc Donald huis en man blijft hier in de buurt bij dochter L.
Laten we het beste hopen.............
Dikke knuffel maar weer van mij!
Ik ga morgen met zoontje T. naar het Emma kinderziekenhuis, we hopen op een consult van een paar uur maar een opname van een aantal dagen zit er meer in! Ik neem ws m'n intrek in het Ronald mc Donald huis en man blijft hier in de buurt bij dochter L.
Laten we het beste hopen.............
Dikke knuffel maar weer van mij!
dinsdag 27 oktober 2009 om 07:38
Sterkte Peggysue.. Wat oneerlijk dat je kindjes zo moeten strijden..
Hier is het weer rustig, gisteren was nog wat ongemakkelijk. Maar gisterenavond had ik echt weer het idee dat we hier samen uit gaan komen. Hij zit er heel erg mee, met de ruzie maar dan meer zo van hoe heb ik het zo ver kunnen laten komen/gaan. En doordat hij nu echt aangaf dat hij bang is dat ik echt weg kan gaan omdat hij zo raar doet gaf mij een goed gevoel, hoe raar dat misschien ook klinkt.
Hier is het weer rustig, gisteren was nog wat ongemakkelijk. Maar gisterenavond had ik echt weer het idee dat we hier samen uit gaan komen. Hij zit er heel erg mee, met de ruzie maar dan meer zo van hoe heb ik het zo ver kunnen laten komen/gaan. En doordat hij nu echt aangaf dat hij bang is dat ik echt weg kan gaan omdat hij zo raar doet gaf mij een goed gevoel, hoe raar dat misschien ook klinkt.
dinsdag 27 oktober 2009 om 09:58
Peg, wat ontzettend moeilijk dat jullie kindjes nu in verschillende ziekenhuizen komen te liggen en jullie de aandacht moeten verdelen. Ik heb zo met jullie te doen en hoop heel hard dat het heel snel goed komt met je ukkies.
Merel, fijn dat de rust weer een beetje teruggekeerd is. Heeft hij niet elke keer spijt na een ruzie? Wil hij ook iets gaan ondernemen in de vorm van therapie of iets dergelijks?
Merel, fijn dat de rust weer een beetje teruggekeerd is. Heeft hij niet elke keer spijt na een ruzie? Wil hij ook iets gaan ondernemen in de vorm van therapie of iets dergelijks?