Kerstpakket maken voor mijn dochter

03-12-2019 15:58 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter (en a.s. schoonzoon) vieren dit jaar geen kerst bij ons. Wij kunnen ook niet naar hun toe. Nu vond ik het een leuk idee om zelf een kerstpakket te maken en net voor de kerst op te sturen. Alleen wat doe ik erin? Iemand leuke tips? Verder als iets van chocolade en een fles drank kom ik nog niet.... Ze studeren beiden en zijn in de 20.
Alle reacties Link kopieren
Felidaes schreef:
03-12-2019 16:00
Cadeaukaarten!
Van Bol.com, de supermarkt, de bioscoop, ervaring, uit eten.

2 mokken met een pak chocolademelk en slagroom.

Dit idd. En een lekkere kerststol.
Alle reacties Link kopieren
Kijk anders eens op Makro.nl ofzo..dat zijn kerstpakketten voor ondernemers, maar je kunt wel de inhoud bekijken om inspiratie op te doen 😁
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Leuk, kerstpakket!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
En pak het zorgvuldig in..ik heb een paar jaar geleden eens na 2 dagen een zakelijk opgestuurd kerstpakket terug gekregen..in een plastic zak, hoek eraf en fles drank was kapot gegaan dus doos was papier-maché. Sindsdien halen we altijd de flessen drank uit de pakketten voor we ze opsturen.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Wat een ontzettend leuk idee!
Ik bedenk me dat ik zoiets ook voor mijn ouders zou kunnen doen. Maar aangezien ik in het buitenland woon en opsturen vanuit hier geen optie is, zou ik een kant en klaar pakket moeten bestellen.
Heeft iemand een tip waar ik dat zou kunnen doen?
Rosalind schreef:
03-12-2019 19:20
Wat een ontzettend leuk idee!
Ik bedenk me dat ik zoiets ook voor mijn ouders zou kunnen doen. Maar aangezien ik in het buitenland woon en opsturen vanuit hier geen optie is, zou ik een kant en klaar pakket moeten bestellen.
Heeft iemand een tip waar ik dat zou kunnen doen?
https://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekr ... index.html
Wij krijgen ieder jaar een kilo gerookte zalm, van de visboer. Dat is ons lievelingspakket. :)
Alle reacties Link kopieren
Lief en leuk idee zeg!

Voor mij is kerst iig een kerststol. Die zou ik er dus zeker indoen. En van die hagelslag met sterretjes oid.
Verder wat je dochter en schoonzoon lekker vinden. Q
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
03-12-2019 19:11
En pak het zorgvuldig in..ik heb een paar jaar geleden eens na 2 dagen een zakelijk opgestuurd kerstpakket terug gekregen..in een plastic zak, hoek eraf en fles drank was kapot gegaan dus doos was papier-maché. Sindsdien halen we altijd de flessen drank uit de pakketten voor we ze opsturen.
Thanks voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
lisa_ schreef:
03-12-2019 19:39
Wij krijgen ieder jaar een kilo gerookte zalm, van de visboer. Dat is ons lievelingspakket. :)
Ooeeehh lekkerrr!
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
03-12-2019 17:16
Mijn oma deed dat altijd voor toen ik student was :heart: Ze deed er altijd wat luxere producten in. Van die “dure” chocolaatjes in de vorm van hulstblaadjes, Echte roomboter koekjes van de bakker, een duurdere douchegel van mijn favoriete merk, dat soort dingen. Die je als student nooit koopt ivm “te duur”. Vond het elk jaar een genot. Heb mezelf voorgenomen dat, mocht ik ooit in de verre toekomst, oma worden, ik ook zulke pakketten ga maken en geven.
Wat lief van je oma! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Odense2 schreef:
03-12-2019 18:56


Maar ehm... doe het op 16 december op de post.
De pakketdiensten zijn nogal overbelast in december.

*Vandaag zouden er drie pakjes bezorgd worden, door verschillende bedrijven. Nog niets ontvangen. De arme pakketbezorgers moeten alle zeilen bijzetten.*
Ik ga het zeker op tijd versturen! Idd... die arme bezorgers...
Alle reacties Link kopieren
Echt leuke tips zitten er tussen! Ik heb weer wat om over te brainstormen 🤗
Alle reacties Link kopieren
Jong en studerend... Lekkers! `Blikjes ragout, zalm, toastjes, kaasjes, droge worst, nootjes, wijn of andere drank idd.
Dankjewel!
Ik had net zelf ook bedacht dat ik wel eens bij Bol.com kon kijken. Maar nu kan ik niet kiezen :P
Alle reacties Link kopieren
Met pakketten wordt gegooid, in en uit wagens en niet alles wordt opgevangen, soms wordt het naar beneden gegooid in een andere stapel dus dat er nog zoveel heel bij de geadresseerde aankomt is een wonder.

Als je naar de ingedeukte en kapotte hoeken van verpakkingen kijkt die toch van heel stevig karton zijn gemaakt kan je het vaak zien.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
03-12-2019 21:16
Met pakketten wordt gegooid, in en uit wagens en niet alles wordt opgevangen, soms wordt het naar beneden gegooid in een andere stapel dus dat er nog zoveel heel bij de geadresseerde aankomt is een wonder.

Als je naar de ingedeukte en kapotte hoeken van verpakkingen kijkt die toch van heel stevig karton zijn gemaakt kan je het vaak zien.

Thanks. Ja had al bedacht dat het beter was om er een tegoedbon in te doen van gall & gall.
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
03-12-2019 17:16
Studerende in de 20...

Een tegoedbon voor Netflix. Wat lekker snaaigoed erbij. Lekker dekentje voor op de bank. Gezichtsmasker erbij. Badjas voor hem? Leuke kaars.
Serieuze vraag, bestaan er tegoedbonnen voor Netflix?
Alle reacties Link kopieren
Een mooi tijdschrift wat betrekking heeft op haar studie?
lucky82 schreef:
05-12-2019 05:49
Serieuze vraag, bestaan er tegoedbonnen voor Netflix?
Ik wist niet wat ik las. (Leer steeds iets nieuws op het VIVA-forum.)

Ja, er bestaan inderdaad Netflix cadeaubonnen.
Dan geef je iemand € 15 aan tegoed,
dus ongeveer twee maanden Netflixen en chillen.
Wat leuk!

Wijn
Chocolade
Honing
Thee
Koffie
Koek/Kerststol
Noten
Olijfolie
Kersen (of stoofperen) in een glazen pot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven