kind iedere vrijdag vrij
woensdag 11 maart 2009 om 22:23
Let dan meteen even op of je haar niet op een locatie aan de andere kant van de stad moet brengen, dat lijkt me logistiek niet handig. En of er meer kleuters uit haar klas (of kindjes die ze kent) daar heen gaan/ er vaste leidsters van haar eigen locatie aanwezig zijn. Dat is vooral in het begin wel prettig.
Oma's vind ik persoonlijk niet handig als vaste opppas. Uit ervaring kan ik zeggen dat het heel (lees héél) lastig wordt als ze opeens wegvalt want dan heb je wel een probleem.
Oma's vind ik persoonlijk niet handig als vaste opppas. Uit ervaring kan ik zeggen dat het heel (lees héél) lastig wordt als ze opeens wegvalt want dan heb je wel een probleem.
woensdag 11 maart 2009 om 23:42
Bij dochter op haar 'school to be' zijn de jongste kinderen (kleuters dus) ook elke vrijdag vrij. Woensdag is een halve dag. Vanaf groep 3 is de vrijdag een halve dag geloof ik en nog wat later een hele dag.
Dochter zal waarschijnlijk gewoon thuisblijven als verlengd weekend. Er is (nog) geen probleem op gebied van werk. Mocht dat ooit wel gebeuren, zal ze waarschijnlijk door vriend of BSO opgevangen worden.
Dochter zal waarschijnlijk gewoon thuisblijven als verlengd weekend. Er is (nog) geen probleem op gebied van werk. Mocht dat ooit wel gebeuren, zal ze waarschijnlijk door vriend of BSO opgevangen worden.