kind iedere vrijdag vrij

11-03-2009 21:53 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort gaat ons meisje naar school. Ze is alleen iedere vrijdag vrij.(in groep 1) Bij wie is dit ook op school en hoe hebben jullie dit geregeld? Iedere vrijdag naar de BSO? Of hebben jullie oma's ingeschakeld? Ben benieuwd!
Mijn dochter gaat over een half jaar naar school en per 1 mei heb ik vrij op vrijdag, Gelukkig kon ik mijn dagen omruilen.

Dan gaat ze 2 dagen naar de bso, 1 dag is mijn man thuis en 2 dagen ben ik thuis.
Vangt jullie bso vrijdags de hele dag kinderen op dan?
Kijk, dat is handig....

Ik kan erg moeilijk van werkdagen ruilen ivm opvang andere dochter. Lange wachtlijsten voor de maandag, dinsdag,woensdag, donderdag...hele week dus eigenlijk
volgens mij wel.....nog maar even weer dubbel checken! Ze voegen de verschillende locaties dan samen heb ik begrepen.
Let dan meteen even op of je haar niet op een locatie aan de andere kant van de stad moet brengen, dat lijkt me logistiek niet handig. En of er meer kleuters uit haar klas (of kindjes die ze kent) daar heen gaan/ er vaste leidsters van haar eigen locatie aanwezig zijn. Dat is vooral in het begin wel prettig.

Oma's vind ik persoonlijk niet handig als vaste opppas. Uit ervaring kan ik zeggen dat het heel (lees héél) lastig wordt als ze opeens wegvalt want dan heb je wel een probleem.
Bij dochter op haar 'school to be' zijn de jongste kinderen (kleuters dus) ook elke vrijdag vrij. Woensdag is een halve dag. Vanaf groep 3 is de vrijdag een halve dag geloof ik en nog wat later een hele dag.

Dochter zal waarschijnlijk gewoon thuisblijven als verlengd weekend. Er is (nog) geen probleem op gebied van werk. Mocht dat ooit wel gebeuren, zal ze waarschijnlijk door vriend of BSO opgevangen worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven