Kinderdingen in Enschede?

03-08-2009 10:09 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben de drie zonen van mijn vriend gezellig 10 dagen over de vloer, vandaag is niet echt te warm om te gaan zwemmen...iemand ideetje wat te doen in omgeving enschede wat niet superduur is?
http://www.google.nl/sear ... L318&q=enschede+speeltuin
Het Hulsbeek (Oldenzaal) of het Rutbeek (Hengelo) voor de komende (zeer warme) dagen. Dat is leuk voor alle leeftijden. Voor vandaag inderdaad een speeltuin (hoe oud zijn de kinderen?) of lekker wandelen in het bos (bijv. Lutterzand).
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Hou oud zijn de kinderen?

Waarbeek in Hengelo, treintje van Boekelo naar Haaksbergen, Zoo Labyrinth in Boekelo, kinderboerderijen, Bengeltjesdorp in Hengelo, Kidscity in Borne, speeltuin in Bentelo.

Als je niet van Hulsbeek of Rutbeek houdt zijn de buitenzwembaden in Delden of Nordhorn ook erg leuk.

genoeg tips?
speeltuin
Bedankt, we gaan sowieso altijd als het echt mooi weer is naar de Hulsbeek daar is het heerlijk!!! De kinderen zijn 10,8, en 4 ... Ik vindt sommige dingen toch wel duur? Waarbeek 10 euro per persoon... maar ok, we hebben nog een speelboerderij gevonden in Bentelo, 3 euro per persoon! Bedankt voor de tips!
Er is een techniekmuseum in Hengelo waar kinderen dingen kunnen maken. Lijkt me wel iets om 3 knulletjes mee zoet te houden.
Speeltuin Hoge Boekel, niet duur en voor de leeftijden van deze 3 erg geschikt!

Techniekmuseum Hengelo inderdaad een aanrader, momenteel loopt er een tentoonstelling Moordzaken, is voor de oudste 2 erg leuk (kijk op techniekmuseumheim.nl)
Je hebt ook nog Dolle pret in Almelo geloof ik. Maar er zijn ook dingen die je kunt doen die geen geld kosten:

- zwemmen in een meer

- boswandeling

- picknicken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven