Kinderyoga, is het wat?

17-06-2018 20:47 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Circusles?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik denk bij kunstjes doen niet bepaald aan yoga. Hebben jullie misschien zo'n trampolinehal in de buurt? Die hebben vaak ook stuntlessen maar gewoon voor de leuk en zonder wedstrijden.
Crossfit? Atletiek?
Alle reacties Link kopieren
Is je zoon een heel rustig type?
Alle reacties Link kopieren
Freerunnen!
Alle reacties Link kopieren
Heet hij echt jaylano?
Wat is een wobbel?
absor schreef:
17-06-2018 20:58
Heet hij echt jaylano?
Yaylano
Paardensport
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-06-2018 21:01
Wat is een wobbel?
Plankje voor 90 euro

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Gebogen plankje nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een keer een losse les mee laten doen?
Capoeira; van alles wat!
Climbing.
Crossfietsen.
Trampolinespringen.
Kinderyoga is vooral gericht op het welbevinden en voelen. Niet op leuke kunstjes en ik zou mijn zachtaardige, rustige zoon niet blij maken met een robbertje yoga.

Voor het geval dat je denkt dat ik maar wat zeg: ik ben gediplomeerd kinderyoga-docente. Ik doe er niets mee, want het is me iets te geitenwollensokkerig.
Ik denk dat yoga voor kinderen niet zo leuk is als capoeira.
Je vroeg er niet om maar dat is het antwoord dat je krijgt.
Yoga is leuk voor de peuters en kleuters. Daarna niet meer zo en al helemaal niet voor jongens.
Alle reacties Link kopieren
MomOfYaylano schreef:
17-06-2018 21:37
Ik ga niets doen met de reacties met andere sporten erin want daar vroeg ik niet om.
:sarcastic: Wat een onaardige reactie. Je zegt in je OP waar je kind van houdt (iets met kunstjes doen) en vraagt of kinderyoga wat is. Toch aardig dat mensen alternatieven aandragen die misschien beter bij zijn / jullie wensen passen?
Wat een bitse reactie!
Sjoukeliennultien schreef:
17-06-2018 21:59
Ik kwam er laatst achter dat er tientallen soorten yoga zijn. Waarom wordt niet bij elke yoga vermeldt welke yoga het is? Thee drinken of actief zijn is niet hetzelfde.
Dat staat er toch meestal wel bij?
Alle reacties Link kopieren
Goochelen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Straatdansen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven