Kopstoot van baby

06-02-2012 15:26 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ik heb een zoontje van 9 weken en hij is heel erg beweeglijk. Hij schut veel met zijn hoofd. Ik ondersteun zijn nek en zijn achterhoofd altijd goed als ik hem vast heb. Maar gisteren was ik met hem aan het knuffelen en toen gaf hij mij een kopstoot.

Hij gaf geen kick. Was gewoon levendig en heeft zijn fles leeg gedronken en niet gespuugd. Daarna heeft hij geslapen van half 12 tot half 8. Nu slaapt hij vandaag al bijna de hele dag. Wel komt hij steeds voor zijn flessen.

Moet ik mij zorgen maken over de kopstoot?

Mijn zoontje slaapt trouwens de ene dag heel veel en de andere dag bijna niet. Heeft iemand daar ook ervaringen mee?

Groetjes Kelly
Kelly mijn meisje is ook heel bewegelijk 7 weken nu. Ik krijg ook regelmatig een dreun van haar hoofdje maar ze lijkt er geen last van te hebben.

Maar is hij wel wakker te krijgen, probeer eens met hem te spelen. Heb je het idee dat hij sloom is?

Hier verschilt het slapen trouwens ook per dag, Zaterdag was het pet, vandaag en gisteren best ok. Volgens mij is dat normaal.
Heb jij hoofdpijn?

Nou die hoofdjes kunnen wat hebben hoor. Maar let wel op dat je idd goed ondersteund zoals je al zegt.

Dat slapen moet nog in een ritme komen. Lekker laten gaan en ook gaan liggen als hij slaapt. Nu kan het nog, straks moet je mss weer werken.
mijn meisje houdt trouwens al vanaf de geboorte haar hoofdje zelf omhoog, maar ook dan ondersteun ik haar nog hoor. Meisje hier is echt enorm sterk, niet normaal.

Ze kan ook als ze op haar buik ligt al zo'n 10cm omhoog komen, hoofdje draaien en weer terug. Schijnt bijzonder te zijn.
Bedankt voor jullie reacties.

Nee ik heb geen hoofdpijn. En als hij wakker is, is hij wel levendig en niet sloom.

Groetjes Kelly
Ze kan ook als ze op haar buik ligt al zo'n 10cm omhoog komen, hoofdje draaien en weer terug. Schijnt bijzonder te zijn.

Dat zeggen ze hè? Vond t wel grappig, want toen de 2e het hier ook deed bet als de 1ste vond ik het niet zo bijzonder meer.
Kelly ik zou me er dan niet teveel zorgen om maken hoor, zolang hij gewoon levendig is! Eens met amalia dat ze echt wel wat kunnen hebben!
Missy, aha jij hebt dus ook sterke babies. Het is mijn eerste dus alles is nog bijzonder hihi. Iedereen zegt ook dat ze zo sterk is.

ze was trouwens ook sterk in de buik (tenminste dat denk ik) ondanks dat mijn placenta voor lag voelde ik haar al heel vroeg en heel sterk!
Tssss de jeugd van tegenwoordig. Waar gáát het heen met de wereld?
O man, dat waren mijne ook! In mijn buik, als in gekneusde ribben. Was wat minder.

TO: dat ene dag veel en andere dag weinig slapen, hij moet z'n ritme nog goed vinden denk ik.
Kijk maar uit trouwens, voor je het weet heeft die kleine een wietplantage in zijn box.

http://www.jouwpagina.nl/ ... t_nl/1076-stoned-baby.jpg
Over een week of 6 lachen ze keihard bij. Bij mij doet het altijd behoorlijk pijn en mijn dochters maar lachen.
Mijn zoontje (13 weken) doet dit ook regelmatig. En bij hem verschilt het ook per dag hoe actief hij is, de ene dag niet in slaap te krijgen, de andere dag wordt hij alleen wakker voor een fles en slaapt daarna weer rustig verder.
Waarschijnlijk is er niets aan de hand. Als hij over moet geven en/of jij er toch geen goed gevoel daarover hebt, zou je misschien naar de huisarts kunnen gaan.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven