Leuke theatervoorstelling vanaf 3 jaar?

21-12-2011 21:57 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er leuke tips? Mijn zoontje zit altijd helemaal te genieten van de voorstellingen van Piet Piraat en kabouter Plop op tv, maar wat is nou echt een leuke voorstelling om te gaan bekijken met een 3-jarige?
Let's have tea...
Wij hebben kaartjes voor het zandkasteel, we zijn bij woezel en pip geweest, jip en janneke, dikkie dik staat volgens mij in de theaters. Er is genoeg
Wij gaan naar Thomas de Trein. Lijkt me erg leuk voor mijn zoon. Die is wel wat ouder maar was op zijn derde ook al gek op Thomas.
Met dochter van 3,5 naar voorstelling van het zandkasteel geweest, echt een aanrader!
Jip en Janneke!!!!!

Ik ben naar veel voorstellingen geweest, maar nog nooit zo'n leuke gezien.Ik heb zelf ook echt zitten genieten.

Wat ook leuk is, is Woezel en Pip. Misschien net iets leuker voor drie jaar. Ik weet niet of je die boekjes ook weleens voorleest.
Dirk Scheele is ook leuk. Geen voorstelling, maar liedjes.
Ernst Bobbie en de rest.
Zandkasteel vond dochter op die leeftijd erg leuk net als nijntje de musical. Zoon vond vorig jaar het mooiste van sesamstraat en de theaterhow van piet piraat erg leuk. Dit jaar ga ik met zoon (net 4) naar spuit elf de brandweerolifant.

Ik heb op de thomasdag in het spoorwegmuseum stukjes uit de voorstelling gezien en dat vond zoon (verder helemaal thomasfan en toen 3) helemaal niks.
Gewoon naar websiti van schouwburg gaan in je buurt en kijken wat er allemaal is. Er is zoveel leuks. Wij konden bijn niet kiezen, wilde elke maand wel, maar ja is iets te duur.
Wij zijn naar het Zandkasteel en Kabouter Plop geweest. Vond dochter beide erg leuk.
Ligt er natuurlijk aan wat voor soort jongetje het is. Sommige 3-jarigen vinden nijntje en zandkasteel nog geweldig, anderen vinden dat dat soort dingen voor baby's zijn... De mijne doet graag stoer maar behoort eigenlijk tot de eerste categorie Persoonlijk zou ik voor kabouter Plop of Piet Piraat gaan, wat meer actie
Spuit Elf! Heel erg leuk, we zijn er geweest met een bijna vierjarige en twee bijna zesjarigen.
Ik zou eens zoeken naar kindertheaters, daar heb je sowieso genoeg (en die zijn vaak ook wat goedkoper). Het lijkt me sowieso handig om eerst te kijken wat er is, daar staat vaak al een leeftijdsindicatie bij.

Toen mijn zoontje 3 was zijn we naar Kikker geweest en dat was echt heel leuk. Morgen gaan we naar Jip en Janneke.
Sesamstraat 35 jaar
Leuk klinkt dat allemaal zeg... Er is wel een kinderprogramma in het theater bij ons in de stad, maar het ziet er allemaal een beetje 'vaag' uit. Dan kan ik maar beter gaan voor iets bekends denk ik...
Let's have tea...
Poep! De voorstelling naar het boek over de mol die wil weten wie er op zijn hoofd gepoept heeft. En het kost maar 7,50 pp
Zandkasteel, Sesamstraat, Nijntje, Thomas de trein, Dip en Dap, en mijn favoriet; cowboy billie boem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven