* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
En dan ook nog even een cheer voor Elev

Wat super dat het er goed uitzag! Heerlijk! Kun je nu even ongestoord verder genieten van je zwangerschapskwaaltjes!
Zo ff snel voor dat de mevrouw van MvM komt;

South GEFELICITEERD!!!!

En Elev en Pien wat super dat bij jullie ook alles goed is

En Pien dank je wel voor je lieve kaartje
Zo en hier weer verder...

Chiek, ja ik zal binnenkort even de foto's plaatsen...ik zal het nog even verder inrichten, knuffeltjes neerzetten enzo en dan mogen jullie aanschouwen en oordelen Wij zijn er zelf ontzettend blij mee in ieder geval...

Mocht het alsnog een meisje worden dan valt het herinrichten gelukkig wel mee...alleen die blauwe muur moet dan over Voor de rest zou het ook heel goed een meisjeskamer kunnen zijn...ook best neutraal dus.

Maar Mard, hoe lag jullie Hollandse Glorie dan nu?

Luus, fijn dat alles weer goed was bij de VK!

Ik heb net de laatste spullen in huis gehaald en klossen voor onder het bed...Volgens mij ben ik zo goed als klaar nu
Lekker Laal, dat je nu zo goed als klaar bent!

Dan kunnen nu die beentjes omhoog, boekie erbij en chillen!

We hebben die klossen ook in huis, maar ze staan nog niet onder het bed. Daar moet lief denk ik echt even wat hulp bij hebben denk ik. En ik ben van weinig nut.

Gelukkig komen mijn ouders vanaf donderdag in Luusstad op de camping staan. Kan mijn vader donderdagavond even helpen.

Ik ga mijn oma even bellen, ff kijken hoe het staat met al haar wilde plannen en dan nog ff een wasje opvouwen.
Oja, dat vergeet ik helemaal, ons Hollands Glorie lag `gewoon` zoals al sinds week 32 met haar hoofd in mijn bekken. Ik kon me al niet voorstellen dat ze eruit gepiept was zonder dat ik het had gemerkt. En grappig (vond ik) haar hart ligt onder mijn navel, vond ik op de een of andere manie wel ontroerend

Ga even naar mijn neef, ik mocht weer dus ik ga nog even voordat ik zelf moet bevallen.
Zo, een mens kan niet even gaan werken op een dag! Allemaal spannende dingen gebeurd!

Elev, gefeliciteerd met het kloppende hartje! Supernieuws!

South, gefeliciteerd met de geboorte van Southmini! Het eerste lgzw-meisje!

Ik heb vandaag een echo gehad, voor de leuk van mijn collega. Miniemeisje lag met haar koppie naar beneden, ze was nog steeds een meisje en mijn placenta lag nog aan de achterkant. Was leuk om even naar haar te kijken.

De hartafwijking meten ze al wel bij de npm. Die verdikte nekplooi ontstaat namelijk door vochtophoping in het lijfje van de baby als gevolg van een hartafwijking. Vandaar.

Ga even de namen bekijken!
Van harte Elev met het kloppende hartje!!

Las trouwens op een ander topic, heel geruststellend vond ik, dat bij een kloppend hartje het in 95%-97% van de gevallen gewoon goed blijft gaan daarna. Onze VK had tegen ons ook gezegd dat we het van de daken mochten schreeuwen wat haar betreft, maar dat durven we nog steeds niet. We wachten toch tot de volgende echo.

South, gefeliciteerd met de geboorte van je meiske. Het eerst LGZW meisje inderdaad!!!!

Mard, wat bijzonder dat haar hartje onder je navel ligt. Lijkt mij ook heel speciaal zo'n "weetje". Echt iets wat je dan deelt me je kindje. Onder je hart en achter je navel. *smelt* (en nee dat is niet zo heel nuchter maar soms hoeft dat toch ook niet )

Kon wel lezen vandaag maar niet reageren hier. Kon wel inloggen op de groep (nou ja, durfde).
Oh en door jullie plaatjes van boxkleden van sn*oozebaby ben ik weer helemaal vast van plan om er zo eentje te maken. Dat ene Delfts blauwe stofje heb ik op de markt gezien. Hier past het op zich wel in het interieur denk ik. Niet echt super, maar ja, wat past er nou wel bij paars (naast roze) . Bovendien vind ik roze voor een jongetje ook niet zo geweldig

Vandaag trouwens op het werk allemaal complimenten gehad dat ik er zo goed uitzie. Vond het best grappig, want ik voel me niet echt florissant. Blijkbaar was het kleurtje in mijn gezicht opvallender dan de grijze gloed eronder. Volgens mijn moeder zie ik er overigens idd fantastisch uit, *kind je straalt helemaal*. Pfffff, ik zie het niet hoor.

Luus, wat ik me trouwens afvroeg vannacht toen ik niet kon slapen, zijn jouw ouders al gearriveerd op hun vakantiestek? Is dat gebeuren inmiddels uitgesproken richting je moeder?
Hmm Beng, goeie, daar ben ik ook benieuwd naar Luus!

Dat stofje heb ik inderdaad ook gezien op de markt Beng, maar ik ben echt niet zo handig als jij!

Ik denk ook dat je er heel goed uitziet, volgens mij straalte de blijdschap gewoon door de misselijkheid heen! Dat zie ik gewoon door de computer heen

Tegen mij zegt iedereen trouwens voortdurend, wat ben je dun geworden Hoe hilarisch is dat. En ik kan bijna niet meer lopen met die dikke buik. Mijn zus zag sinds zaterdag weer duidelijk verschil, maar ik krijg inderdaad een `mager bekkie`.

Mien, ik zat al op de np info te wachten van de kenner!

Mocht neeflief heel lang vasthouden, zus en zwaag waren ook een beetje teruggekomen van het hele strakke bezoekschema van gecombineerde groepen. Ze vonden 1 op 1 nu toch fijner. Neef kreeg nog een schop van zijn nicht en moest toen lachen, dus de verhoudingen zijn weer duidelijk
Hoi meiden!!!

Zo, ik ben weer thuis. Al een half uurtje of zo hoor. Maar zit nu omgekleed en al te wachten tot de lasagna klaar is. Pfff. wat een dag zeg! Moet echt wennen aan zo'n lange dag.

Maare: South: Gefeliciteerd met de allereerste LGZW-girl!!!

En Elev: Een kloppend hartje, wat goed meid!!! Ik had je natuurlijk al gesmst ondertussen, maar toch nog even cheeren:

Echt stom trouwens, ik kan wel meelezen op mijn werk maar niet reageren. Voel me een beetje gehandicapt daar...:(
Zwaar altijd hè Caatje, zo'n eerste werkdag, lijkt dan geen eind aan te komen. Je zult aan het eind van je eerste week ook wel echt kapot zijn denk ik. En misschien ook wel goed dat je niet kunt reageren op je werk, want je zit daar natuurlijk niet voor je lol

Mard, fijn dat Minimard gewoon goed ligt en nog wel zo mooi in het midden met haar hartje . Ik kreeg trouwens ook meermalen tijdens mijn zwangerschap te horen dat ik een 'smal bekkie' had. Niets geen blozende wangen zoals bij Beng!

Mien, fijn dat jouw echo ook weer goed was!
HEbben jullie ook net shownieuws gekeken met de moeder van Jan Smit? Ik kijk het echt nooit, maar kon het niet laten En oh my God!!!!
De mutsjes en romper zijn vandaag binnen gekomen trouwens! Het roze is net een tikkie feller en het zwart net een tikkie donkerder, maar Minieman zegt dat we dat wel kunnen verhelpen door het wat vaker te wassen. Altijd praktisch, die mannen.

De sokjes komen morgen of overmorgen, ben benieuwd hoe die zijn. Die zijn van een andere site waar ze eventueel ook mutsjes hebben, dus wie weet kom ik de perfecte kleur nog wel tegen.
Zie net bij het wat nauwkeuriger bijlezen dat de ouders van Luus op donderdag in Luusstad arriveren. Gewoon overheen gelezen. Maar Mard gelukkig ook
Laal, het is allemaal gelukt met de tabel. Dank je wel!
Hihi Mard, ik kijk dat dus ook nooit maar we bleven toch even hangen. Met een half oog gekeken tijdens het koken, maar kon haar eigenlijk niet verstaan, dus heb geen idee wat ze te melden had. Iets over spullen die uit het huis waren gehaald.

Wilde daarna What's eating Gilbert Grape kijken, maar dat ook weer met een half oog omdat ik een flesje moest maken en Sproetman kijkt liever CSI. Nou ja, ik zit toch een beetje te internetten.
South Gefeliciteerd!!!!

Ik ben zo vrij geweest om het ook in onze groep te vermelden dat je bevallen bent. Hoop snel iets van je te lezen (hier of daar )

Liefs,

Winterdip

(sorry voor de inbraak dames!)
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Meiden, welterusten! Ik ga naar bed, ben total loss na de 1e werkdag na de vakantie. Misselijk van vermoeidheid en ik heb al een uurtje geslapen voor het eten zelfs
Oh ja, foto's op Duft d'r hyves van V. !!!!!

Het is een beauty en ze ziet er zelf ook stralend en patent uit op de foto's!!!
Lieve meisjes, hier is het echt even heel erg druk. Maar dat snappen jullie wel hè? Ik kom wel even langs voor de highlights

Elev!!! Jeeeeejjjj wat goed wat goed wat goed jullie kleintje doet het goed! Wat fijn zeg, nu echt lekker gaan genieten he? Gefeliciteerd hoor meisje, ik ben zo blij voor je!

Pienie! Jij ook, en wat een prachtig verhaaltje heb je opgeschreven wow wat een bijzondere echo heb je gehad. Ook gefeliciteerd met jullie actieve en mooie uk

En dan South! Ineens bevallen! Gefeliciteerd meisje, wat een mooie namen, ben heel benieuwd naar je verhaal, voor mijn gevoel is het heel snel gegaan?

Ohh Luus en Mard, ik hoop zo dat jullie snel aan de beurt zijn elke dag kijk ik even snel en hoop ik zo dat er staat dat jullie minies zijn geboren... Nog héél even meissies!

Morgenochtend moet ik naar t ziekenhuis, ik hou jullie op de hoogte okee?

Ik mis jullie trouwens wel, heb het gevoel dat er zoveel langs me heen gaat. Aan de andere kant is het misschien wel even goed voor me, nu heb ik ook niet zoveel tijd om erbij stil te staan dat ik de laatste ben. Moet eerlijk zeggen dat ik er soms wel even van moet slikken, zeker met al die blije verhalen hier.

Maar goeddddd, daar heb ik toch geen tijd voor

Er is een nieuw topic met 'gevallen' zoals ik en daar post ik nu ook af en toe. Maar merk wel dat jullie gewoon 'eigen' zijn en ik het liefst gewoon lekker hier blijf

Nu douchen en slaaapen
Lieve Neem heel veel succes vandaag! Ik hoop dat het een beetje een daadkrachtig verhaal wordt, maar dat idee gaf de gyn de vorige keer wel toch? Ik hoop dat je vanavond nog even kunt posten.

Hier is het weer een beetje aan het rommelen, maar niet echt echt volgens mij. Heb mijn lief nog gewoon naar Rotterdam gestuurd met een gerust hart (ruim een uur rijden vanaf hier) en hij gaat op de terugweg ook nog luiers inslaan bij de Makro. Zo`n accountant heeft soms hele andere prioriteiten dan jijzelf, hij houdt dus echt al maanden alle luieraanbiedingen in de gaten

Ik ga even de bedankkaartjes afmaken voor de bruiloft, moet nog wel lukken vandaag. DAarna nog even naar ons jaarlijkse hoogtepunt, de zomermarkt. Ieder jaar denk ik, waarom ga ik eigenlijk en ik ga ieder jaar weer. Dit jaar lekker vroeg, dan is het nog niet druk denk ik.

Had ik al verteld dat ik mijn neef mocht vasthouden gisteren? Heel gek idee, zo`n humpie op je buik en erin een die bijna net zo groot is. Dochterlief liet zich ook flink voelen en neef maar lachen. Hij is nu al gek op zijn nichtje
Even snel.

Maar er is zoveel leuks gebeurd gister.

Elevie !!!!!!! Wiehoe wat een goed nieuws. Lekker meer genieten nu. En straks lekker nog een echo. Weet je al wanneer?

South super gefeliciteerd met je meisje. Wat snel en onverwachts (nou ja niet helemaal natuurlijk ). Chiek smste mij en ik zat echt achter mijn bureau van waaaaaaaaat???!!! Echt heel leuk. Hopelijk gaat alles goed met je.

Neem heel veel succes vandaag. Hopelijk kom je met concrete stappen en een gerust gevoel thuis. Ik denk aan je meisje.

Ga nog even snel foto's kijken en dan moet ik echt op gaan schieten.
Handig hoor Mard, zo'n accountant! Wij halen ze trouwens bij het Kruidv*t. Had van meerdere mensen gehoord dat dat hele fijne luiers zijn en ze bevallen prima tot nu toe. In het z-huis hadden ze hele sjieke van P*mpers met een plasalarm ('urine-indicator'), die zijn wel handig voor de eerste dagen omdat die plasjes zo klein zijn dat je het niet altijd doorhebt. (plasalarm van Kruidvat werkt dan nog niet goed)

Neem, spannend straks naar de gyn. Ben heel benieuwd wat er besproken wordt en of er dan concrete stappen kunnen worden ondernomen. Zal voor je duimen dat je met een glimlach op je gezicht het z-huis kunt verlaten. Gaat Neem-man wel mee met je?

Snap heel goed dat het soms wat confronterend is hier, al die blije verhalen en ik vind het goed dat je aangeeft daar soms verdriet om te hebben. Want je kunt wel heel optimistisch ogen en zeggen dat je zo'n zondagskind bent, diep van binnen voel je je er natuurlijk ka uu tee over (om even Duft's termen te gebruiken).

Hoe zijn de vorderingen in je nieuwe huis? Lopen jullie een beetje op schema? Jullie boffen wel met het weer (of is het te warm binnen?), kun je lekker tussendoor in de tuin koffie drinken.

Duft, kleine V. is echt een droppie, laat je de foto's ook snel zien op de groep?
Mini V. is inderdaad ubercute! Ik verbaas me wel iedere keer als ik van Mini en nu dus van V. een foto zie hoe blond ze zijn!

Sproet ik zie hier nu een rinkelende baby in de wieg voor me, maar dat moet ik vast anders zien?

Ik heb besloten het een beetje aan te kijken met de luiers. Dat eerste pak hadden we sowieso cadeau van de pampers en had al een paar pakken (ook aanbieding En ik ben dus zo niet zuinig ) maatje 2 ook newborn gekocht. Volgens mijn vriendinnen zijn de pampers in de aanbieding net zo duur als kruidvat luiers niet in de aanbieding en vinden zij ze wel prettiger. En ik denk dat als ik een beetje gewend ben ik gewoon een beetje luiers ga uittesten. Woon bv. naast AH, dus als die dan in de aanbieding zijn probeer ik die een keer enz.

Maar als mijn lief straks thuiskomt ben ik bang dat het wurm tot december in de luiers zit (heb dus ff duidelijk gezegd welke maat ).

Ga ff douchen en naar de markt, ik denk dat het ik het dan net trek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven