* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Hihihi er is nog gezellig doorgekletst gisteravond.

Enne Laal tuurlijk geeft het niet dat je af en toe er tegenop ziet. Je bent heus niet de enige. Malle!

Elev ik pies ook niet zoveel nu hoor. Iets meer dan de helft zeg maar gemiddeld. En nee mee naar mijn werk gaan ze echt niet. Ik houd ook mijn adem in als ik zo'n fles open draai. Wat een rare lucht. Maar ja dan ben ik over anderhalve week bijna 16 weken. Toch duurt het volgende vk bezoekje me te lang. Ik zou best even langs willen voor een teken van leven van ons frummel.

Sproet lief dat je nog even wilt zoeken. Het gaat inderdaad wel iets beter met mijn twijfels. Hoewel ik wel weer heb liggen piekeren vannacht terwijl ik weet dat het niet nodig is. Zo raar dat je dat dan niet uit kan zetten. Ik heb overigens ook een loopbaan iemand gemaild dus hopelijk mailt die ook terug en is het niet reteduur. Misschien kom ik er wel achter dat ik best goed op mijn plek zit. Ook goed maar dan ben ik in ieder geval van dat getwijfel af.

Luus hoe is het met jou?

Chiek welke dag heb jij je echo ook al weer?

En Sjip ook deze week of volgende week vrijdag?

Mard hoe gaat ie? Heb je al iets meer geslapen? Geef je borstvoeding eigenlijk?

Nou even mijn ontbijtje opeten en dan weer aan de slag. Nog steeds geen zin maar dat leg ik maar even naast me neer. Fijne dag allemaal!!!
Hee liefjes,

Ik had gisterenavond heeeel laat nog wat gepost, kijk ik vanmorgen, blijk dat ik niet op verstuur bericht hebt geklikt

Daarom hou ik het maar even heel kort want ik moet zo alweer weg.

Allereerst prachtig nieuws van Mardie. Loes is geboren JEEEEEEEEJJJJ en wát een prachtig meissie is ze, echt zo mooi. En dan het verhaal Mard, mennn wat heftig. Wat heb je het knap gedaan zeg, . Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!

En lieve Sproet, ik had een verlate felicitatie opgeschreven voor je. Ik wist het niet, sorry! (kijk even niet meer zo veel op de groep en al helemaal de agenda hou ik niet bij...) Nou alsnog heel hartelijk gefeliciteerd, ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad?

Mientje was ook jarig! Ook Minie (f) gefeliciteerd mop. En ben jij toch nog een beetje verwend?

Hoe gaat het met Luus en Lalie? Luus, lukt het nog een beetje, las van de week vluchtig dat je voorweeën gehad hebt? hoop maar dat ze snel als echte weeën terugkomen. Laliefje, jij mag natuurlijk best opzien tegen de bevalling en je zorgen maken. Volgens mij is dat volkomen menselijk en ik denk dat het grootste gedeelte van ons dat wel doet het komt goed, ik ken je als een ongelooflijk sterke vrouw dus ik heb álle vertrouwen in jouw kunnen. Kanjer!

Pienie, hoe is het meisje? heb je het gevoel al echt lekker te kunnen genieten van je zwangerschap?

Nou hier zijn alle dammen doorgebroken, ik bloed háást dood

Zaterdag begon het en mennn wat een bloed verlies ik, ben ik niet gewend. Maar goed, bloed moet en is nu goed dus ik zet moedig door Morgen mag ik al met clomid beginnen, superspannend dus! Ik ben alweer heel positief, iets té misschien, maar heb er dus zin in. En lief heeft ook een knopje omgezet en is er opeens ook weer erg mee bezig Wij gaan ons kleintje maken als we de eerste nacht in ons huis slapen, hebben we bedacht hihi. (nee elev, t is nog niet ongewijd, daarvoor is het veuls te stoffig )

Verder wordt de erker gebouwd deze week, moet vrijdag klaar zijn, gaan we dit weekend sauzen (sausen??) en komende week vloer leggen en keuken plaatsen, dan komt ook de tegelzetter voor de badkamer en toiletten. Het komt niet af hoor, voor de verhuizing, maar goed, mn schoonvader blijft ook daarna nog overdag in ons huis bezig dus het komt wel goed binnen een paar weekjes. Vooruit, zo moet het maar...

Nu gauw weg! voor jullie allemaal!

Ik zie er echt naar uit dat ik lekker met laptop op de nieuwe bank kan gaan ploffen
Hey Neem! Gezellig dat je er even bent. En wat goed dat je bijna doodbloedt !

Klinkt heftig alle klustoestanden bij jullie, mensenkinderen wat moet er nog een hoop gebeuren (en wat is er al veeeeeeeel gedaan!!!!) Hebben jullie al een keukenblad besteld inmiddels? Ik heb een adresje gevonden waar ze voor een schappelijke prijs diepte 62 cm leveren. Hebben een offerte binnen en het ziet er goed uit. Laat maar weten als je nog een adres zoekt.

Goed plan om de 1e nacht in jullie huis zwanger te raken. Komt vast helemaal goed. En morgen dus met Clomid beginnen. Vind het helemaal spannend voor jullie.
Nog even heel snel. Neempie wat leuk dat je er even was. En wat klinkt het al goed jullie huis. Lijkt wel flink rap te gaan nu. Wat wordt jullie eerste nachtje? Zijn we gelijk helemaal op de hoogte.
Hihi, Neem is aan het klussen en gaat 'klussen', heeeeeel veel succes! *en ikke duik snel weer weg voor ik op donder krijg voor gebruik van verboden mutserige uitdrukkingen...*
Haha DD: Wat grappig ben je toch met je verboden uitdrukkingen. Alles goed met je rug weer? Hoe lang moet jij nu ook alweer? Schiet voor jou ook al op denk ik?

Laal: Nou, ik ben een beetje mosterd, maar tuurlijk kan je het wel. Heus, heus.. En je hoeft je niet te schamen dat je er tegenop ziet. Dat verandert vanzelf wel. Dan ben je het zo zat allemaal dat je echt echt wil dat je kindje nu eruit komt! Ik zag er soms ook wel eens tegenop, maar die laatste twee weken ging ik echt al dingen doen om weeen op te wekken. Heb ook behoorlijk wat ananas gegeten. Schijnt ook weeenopwekkend te werken. Alhoewel alleen het hart van de ananas dan, maar ik hoopte dat ik van dat stofje ook wat binnenkreeg zodat het ook zou werken.

Luus: Hoe is het bij jou? Babyboy is er nog niet?

Nemo: Wat leuk om weer wat van je te lezen. En wat goed dat je zowat leegbloedt. Vreemde zin, maar je weet wat ik bedoel. Fijn dat de boel op gang komt. En goed plan om jullie kindje te verwekken in de eerste nacht in jullie nieuwe huisje.

Sproet: Gefeliciteerd!!! Ik wist dat je jarig was, maar is dat nou vandaag of was dat gisteren? Ik heb gisteren helaas niet meer bijgelezen.. Maar toch nog gefeliciteerd!!

Mien ook gefeliciteerd! Ook al doe je er niks aan, hoop dat je toch een leuke dag hebt. Ga je nog wel uit eten met je lief?

Mard: Nogmaals gefeliciteerd. Mooi meisje hebben jullie hoor. Gisteravond nog even de foto gezien op de groep. Het verhaal staat er nu ook op begrijp ik? Ga later nog even lezen.
Oh en ik moet even van me afschrijven. Ik ben even op voet van oorlog met mijn schoonfamilie. Grrrr...

Sinds een paar weken zijn de schoonouders van liefs broer op bezoek vanuit China. Nou zal je zeggen; wat hebben wij daar nou mee te maken. Nou, in hun cultuur net zoveel als met mijn eigen schoonfamilie. En dat is behoorlijk ruk want ik heb echt een hekel aan de moeder van schoonzus. Zij is een omhooggevallen opera vendette. Pas gepensioneerd en behoorlijk arrogant. Wij waren natuurlijk 2 jaar terug op vakantie daar en dus ook bij familie. Die schoonouders hebben ons toen tig keer mee uit eten genomen. Wilden wij niet, maar ja, je hebt niet zoveel te willen. Die moeder heeft echt een obsessie voor schoonheid en dat betekent in China; wit, witter witst. Dus ze had ook gewoon een obsessie voor mij. Zat me toen alleen maar aan te staren. Gek werd ik ervan.

Nu zijn ze hier en omdat zij ons toen (tegen onze wil ) uit eten hebben meegenomen, zijn wij nu ook verplicht hen mee uit eten te nemen. Nu gaan we dat donderdag doen. Maar gisteren dus ook al uit eten geweest met de zus van lief. Zelfde reden. En zondagavond belde liefs moeder dat ze gisterochtend eerst even zouden langskomen!!!! Ik heb toen gezegd: echt niet. Ik ben niet thuis. Nu komen ze donderdag.

En hoorde gisteren tijdens het eten dat ze wel bij de zus van lief zijn geweest. Haar man is ook Chinees, maar houdt dus helemaal niet van al die chinese gewoonten. Zat gisteren dus ook heel smakelijk te vertellen dat ook zij zondagavond gebeld werden. Hadden ze net de kinderen in bed en moesten ze nog flink aan de schoonmaak voor de "bezichtiging" zoals hij dat sarcastisch noemt. Dus lief: Ja, wij hebben gezegd dat het niet komt. "Ach ja, "zegt hij. " Ik ben helaas getrouwd met iemand zonder ruggegraat. "

Maar goed. Nu komen ze donderdagochtend bij ons. Grote kans dat ze helemaal niet meer bellen hoe laat. Dus extra grote kans dat ik onder de douche sta als ze komen zodat ik helaas, helaas niet open kan doen.

Afgelopen donderdag was Minicaat bij mijn schoonfamilie. Dat mens was er ook. Het was boven 26 graden, maar Minicaat moest wel helemaal onder de deken. En ik kan er niks van zeggen, want ze verstaat me niet!!! Vervolgens gaan we weg. Trekt ze Minicaats sokjes op tot boven zijn knie. Chinezen kleden kindjes veel te warm aan. Denk aan dikke jasjes met mutsjes in de zomer. Dus had Minicaat gisteren lekker een korte broek aangedaan zonder sokjes. Haha!!

Waren we in dat restaurant, neemt mijn schoonmoeder Minicaat meteen uit zijn wagen terwijl hij moe was. Erg slim, maar goed. Dat mens moest hem vervolgens ook vasthouden. Begint hij toch te krijsen!! Niet normaal. En wat doet ze? Geeft hem heel snel aan mijn nichtje van 10!! Kon haar wel wat aandoen. Grr...

Ok. tot zover mijn egopost. Moest even spuien. Maar goed. Ben dus op oorlogspad momenteel. Ben normaal heel meegaand met mijn schoonfamilie en andere culturen enzo, maar ik heb zo geen zin in schoonfamile dat niet eens mijn schoonfamilie is.!!
Morning! *meld*

Nog steeds niet bevallen hier. Ben vannacht wel echt zes keer uit bed geweest om te gaan plassen! Normaal een keer of twee, maar nooit zes. Nu heb ik ook sinds gisteren bijna continue een harde buik. Net alsof ik de hele dag met een basketbal in mijn buik rondloop, hard van alle kanten. Straks eens vragen aan de VK. Hopelijk betekent het wel iets...

Maar vandaag mag de bevalling nog een dagje op zich laten wachten. Mijn broer is vandaag jarig. Dus mijn voorkeur gaat uit naar morgen!

Ach Laal, zo herkenbaar dat stressmomentje over de bevalling! Weet je nog dat ik 2 dagen geleden dat ineens even had? En nog zo nu en dan wel hoor, als ik me écht eventjes goed voor de geest haal dat ik straks toch écht écht ga bevallen een keer! Van de bevallingsverhalen wordt ik dan weer enthousiast, als ik dat lees dan denk ik gelijk: "ohhh serieus wát heftig, maar mennnn wat een mooi resultaat, ik ga dat ook gewoon doen! En kom maar op!!!"

Pienie helemaal gerustgesteld? Heb je de VK nog gebeld vandaag?

Neempie! Ook een applaus hier voor je bloeding!! En nu aan de clomid! Fantastisch, nu ga jij ook echt wel snel zwanger worden hoor!!

Succes nog met de laatste klussen in huis. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Bengie mupje, jij hebt het ook niet makkelijk hè? Veel kwaaltjes ook en het valt je ook pittig. Ik zie een stukje van mijzelf terug in jouw berichtjes. Ik vind het zwanger zijn ook al zo'n noodzakelijk kwaad, hihi.
Chicaatje toch

Herken wel een deel van wat je schrijft hoor.... En helaas ben jij in de minderheid dus zul je je er grotendeels bij neer moeten leggen. Wat ik wel vind, is dat jij de moeder bent van minicaat (of jullie de ouders) en dat jij/jullie dus ook de regie hebben in wat er met hem gebeurt. Dat ze allemaal met hem gaan lopen zeulen voorkom je niet vrees ik, maar verder ben jij toch echt de mama hoor! Vind ook wel dat je dat aan man duidelijk mag maken; jij bent nog maar net moeder, en kan een beetje steun van hem goed gebruiken hierin! Samen staan jullie vast sterker. Niet met je laten sollen hoor, respect voor een andere cultuur is allemaal heel geweldig, maar ze kunnen ook respect voor jou (en jouw cultuur) opbrengen, zoiets hoort over en weer te gaan.

Weet niet meer wie het vroeg maar we hebben dinderdag de echo.

Neem, haai! Het klinkt alsof jullie droomhuis al aardig opschiet, lopen jullie nog op schema? En dat inwijden.... heel strak plan! Fijn dat man ook weer helemaal bereid is ervoor te gaan. Straks hebben jullie gewoon een gloedjenieuw huis met een wolk van een baby erin

Heb je nu met clomid eigenlijk een 28-daagse cyclus, of niet? En weet je nu dan ook wat je vruchtbare dagen zijn?
Oeh, donderdag dus. Wel een beetje spannend denk ik. Maar het is heus goed en kan je gewoon een keertje extra baby kijken.

En ja, ik ben inderdaad in de minderheid. Lief is wel wat koppiger dan de rest van de famile en zegt iets minder snel ja, maar goed. En dat zeulen vind ik normaal niet eens zo'n probleem, maar heb momenteel zo'n aversie tegen operamuts dat ik het opeens helemaal niet meer ok vind dat zij hem vasthoudt. Moest ook ergens wel lachen dat Minicaat zo'n keel opzette zodra zij hem vastpakte. Vond het dan weer helemaal niet kunnen dat ze hem vervolgens snel aan mijn nichtje van 10 geeft. Dat doe je toch niet? Arm kind zat daar met een krijsende baby. Vond het gewoon zielig. Gelukkig was ik wel snel bij haar om hem over te nemen. Bizar gewoon! En als ze donderdag komen (en dat zal wel) dan echt niet boven. Minicaat slaapt dus ze blijven maar mooi beneden. Grr.. Ik moet ook ongesteld worden dus ben dubbel zo dwars momenteel.

Ach ja, zwager heeft het ook wel zwaar. Het zijn zijn schoonouders en ze zijn hier al een week of 10 en volgens mij is hij het flink zat. Die mensen hebben namelijk ook overal kennissen. En hij moet ze daarheen brengen. Vorige week vrijdagavond ook bijvoorbeeld. Moest hij ze helemaal naar Eindhoven brengen en 's nachts om 4 uur weer ophalen!!

En zaterdag moesten ze weer naar Den Haag en toen heeft mijn lief ze maar gebracht. Maar gelukkig niet gehaald. 's Avonds zei hij tegen Minicaat: Ja, je moet later maar gewoon een Nederlands meisje vinden hoor. Chinezen zijn veel te lastig.
Morning!

Wat een lieve woorden allemaal voor jullie, want het helpt me echt!

Oeh Luus, wie zal het zeggen...misschien is die harde buik inderdaad wel een voorbode, dan gaat het in de loop van de dag/avond beginnen en dan heb je morgen je baby in je armen Heb jij je woensdag en je kind

Neem, bloed is goed Zo nu gaat het er dan toch echt van komen en wat heerlijk dat jullie er beide helemaal "zin" in hebben! Die tweeling van jullie komt er wel

En wauw wat gaat het nu hard in jullie huis! Super zeg! Ben zo benieuwd naar het eindresultaat...je plaatst t.z.t. toch wel foto's?

Pien, good for you dat je een loopbaanmeneer gemaild hebt! Jij bent de enige die wat aan je carrière kan veranderen als je dat wilt. En je moet maar zo denken, wat zijn die kosten nu op al die jaren dat je nog moet werken...die investering heb je er zo uit!

Caat...tjemig Ik zou daar ook helemaal gestoord van worden! Natuurlijk heb je respect voor die cultuur, maar het is wel jullie kindje...en een beetje wederzijds begrip zou dan wel fijn zijn! Ik zou er ook he-le-maal kriegel van worden als anderen zich zo zouden bemoeien met mijn kind.
Goedemorgen!

Neem, wat goed! Niet heel fijn natuurlijk om het gevoel te hebben dat je leegbloedt, maar je had ook wel wat in te halen natuurlijk. En dan dus snel aan de clomid en dan de eerste LGZW-tweeling!

Moest je nu deze week naar de neuroloog voor je hand? Hoop dat ze er iets aan kunnen doen, al lijkt een operatie me ook geen pretje. (Moet je trouwens ook goed plannen zeker: ná verbouwing en vóór zwangerschap). Wil vandaag eindelijk je mobiel boven de commode hangen, maar moet daarvoor eerst een gat in het plafond boren, ben benieuwd hoe groot het wordt.

Luus, vandaag dus weer naar de VK, ik ben benieuwd wat ze van je harde buiken zegt. Is je moeder eigenlijk wel eens met je mee geweest naar de VK? Is misschien best leuk voor haar nu de kans bestaat dat ze alweer thuis zijn met de bevalling. Ik wilde graag een keer mijn moeder meenemen, maar dat is er niet meer van gekomen.

Sjip, fijn om ook weer even van jou te lezen. Spannende week dus! Aan je kwaaltjes te horen, zit het hartstikke goede met je zwangerschap, maar het is natuurlijk rete-spannend.

Beng, wat goed dat je even halve dagen gaat werken. Lijkt me heel verstandig want zo'n zwangerschap kan echt een uitputtingsslag zijn voor je lichaam.
Ach Caatje. Daar zou ik ook gestoord van worden hoor. En wat je lief tegen minicaat zei..

Neempie, fijn dat het echt gaat beginnen nu: morgen clomid! Zijn daar nog veel bijwerkingen aan eigenlijk? Ik vind het leuk om te lezen hoe jullie huis opschiet. Waar komt de erker, aan de voorkant? En inderdaad, wanneer verhuizen jullie ook alweer?

Man heeft elevmeisje vandaag en ik werk, dus ik ga gauw weer verder.
Caat, wat een hysterisch gedoe weer met die schoon-schoonfamilie van jou. Zou daar ook moeite mee hebben hoor. Maar kan me voorstellen dat het af en toe lastig is om op je strepen te staan, maar zorg dat de dingen niet steeds tegen je gevoel ingaan hoor! En misschien moet je jezelf maar gelukkig prijzen dat jouw schoonouders in NL wonen, en dus niet 10 (!) weken komen logeren.
Ja, vreselijk he? Tien weken zou ik echt never nooit niet trekken. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik mezelf ook nog eens behoorlijk in de weg zit. Gisteren moest ik namelijk snel snel om op tijd te zijn. Dus Minicaat verschonen, aankleden, voeden en hup naar de stad. Maar helaas liep dat anders. Tot aan het voeden ging het goed. Maar vervolgens ging Minicaat even flink poepen. En vervolgens geeft hij echt behoorlijk wat melk terug wat ook deels op mezelf terecht kwam. Dus ik bel lief al best geirriteerd. Dus hij zegt: Je hoeft heus niet te komen hoor. Blijf je toch lekker thuis? En ik; Ja, maar dan ben ik toch gewoon iets later? Hij: Ja, maar dan zijn ze dus alweer weg.

En dat irriteerde me dus weer, want mijn schoonfamilie mag overal te laat komen, maar ik niet. Schoonmoeder presteerde het zelfs om op het gemeentehuis voor ons trouwen dik een kwartier te laat kwam omdat ze niet wist wat ze aan moest.

Maar ze zeurt dus wel als wij ook maar een kwartier te laat durven komen. Heb dan heel sterk de neiging om te zeggen: Nou, gelukkig gaat er niemand trouwen of zo!!! Maar dat kan ik dus niet zeggen, want dan krijgt manlief weer op zijn lazer. Zo werkt dat in hun cultuur. Je kan niet eens fatsoenlijk ruzie maken. Dus doe dat maar niet, want vind dat dus weer zielig voor manlief.

Maar neem vervolgens wraak door wel schandalig te laat te komen. Zoals gisteren. Had dus beter thuis kunnen blijven, maar ja hormonen he?
Goh en meestal ben ik dus best zen laat maar waaien zeg maar.

Maar moet zeggen dat ik een beetje aan mijn limiet zit wat dat betreft. Komt ook misschien omdat schoonmoeder weer thuis is bedenk ik me nu. Het ging zo lekker, maar ja schoonmoeder was tot aan Minicaats geboorte in China op vakantie. Bedenk ik me nu ineens. Vandaar dat het zo lekker ging.
ooh Caat, ik weet niet of ik zo goed mijn mond zou kunnen houden hoor, die opmerking 'gelukkig gaat er niemand trouwen' zou ik bovendien wel heel grappig vinden.

Pien, heb je de vk al gebeld over de buikpijn? Ik doe mee met de club geloof ik, en maak me ook gelijk een beetje druk, want ik ben helemaal niet misselijk vandaag maar heb heel veel buikpijn. Alsof er een houten constructie in mijn onderbuik zit die bij elke beweging ergens klem loopt.

Wat is het hier rustig vandaag trouwens! Laaltje, hoe is het met jou vandaag?

Luus, ik vind het een heel goed idee van Sproet om je moeder een keer mee te nemen naar de vk als dat nog kan deze week. Heeft ze toch het gevoel dat ze er een beetje meer bij betrokken is. Maarre, Luus, waarom heb jij je eigenlijk al uren niet laten zien? Ik denk dat je bevalling ook gerust nu kan beginnen hoor, dan komt Luusbaby vast net na twaalven.
Ik ben al uren boven op zolder een nieuw schilderij aan het maken. Niks aan de hand hoor! Hihi. Ben iig nog niet aan het bevallen. Schiet ook niet op, die stomme bevalling.

Ben een schilderij aan het maken wat straks voor het raam kan staan, met de naam erop. We hebben geen geboortebord oid. Hangen enkel zo'n slinger op aan het raam, aan de voorkant, met "hoera, een jongen". Daaronder plaats ik dan dat schilderij. Hij wordt iig al erg leuk!

Nu even broodje eten, daarna douchen, nog even schilderen en dan naar de VK en dan is mijn nog steeds zwangere daggie ook weer voorbij.

Oh, en ik vind het een strak plan om daarna de bevalling te laten starten.
Ohja, van mijn moeder meenemen naar de Vk is wel een aardig idee. Ik ga haar zo even bellen. Thanks!
Nee nee nee Luus, zo werkt dat niet Zolang je thuis bent, moet je je gewoon even om het uur melden

Wat een leuk idee van dat schilderij! En lief dat je je moeder meevraagt naar de VK, dat zal ze vast wel leuk vinden, kan ze ook even het hartje horen...Mijn moeder is ook al een aantal keer meegeweest en zij vond het steeds erg bijzonder.

Ja Pien, ben ook benieuwd of dat je nog gebeld hebt! En Elev buikpijn is zeker niet prettig, kan me indenken dat je daarvan in de stress schiet...en die vastlopende constructie heeft misschien wel te maken met groei...maar als je echt niet gerust bent, gewoon bellen.

Hier alles goed hoor...vanochtend beetje druk gedaan, dus nu lekker in de relaxstand. Straks komt er gezellig nog een vriendin ene bakkie doen.
Leuk idee van dat schilderij Luus! Ik wil tzt een slinger van rompertjes/slabbetjes met daarop de naam. 1 letter per romper, die slinger ga ik zelf maken.

Heb net ruim 2 uur geslapen, maar niet echt lekker. Ben zo verkouden....lig steeds te niezen. En ik had behoorlijk hoofdpijn.

Straks even boodschappen doen en eten maken.
Oh leuk, Luus! Ben benieuwd. Wat creatief ben jij toch..

Laal, ik ben ook niet echt heel erg bezorgd hoor, ik herken de soort pijn wel van mijn vorige zwangerschap. Ik wilde gewoon even klagen.

Klinkt als een lekker verlof wat jij daar aan het houden bent. Of was 'druk gedaan' weer poets-related?

Man en ik wisselen elevmeisje en thuiswerken af vandaag, echt heel gezellig is dat. Iedereen komt ergens aan toe en elevmeisje krijgt bergen aandacht (en is dan ook heel lief). Ze is nu carcassonne aan het spelen.
Wat een intelligent kind heb je toch Elev! Of is ze alleen fiches aan het heen en weer schuiven? Gezellig hè, zo samen thuis. Sproetman zei vanmorgen nog "wat bof ik toch dat ik thuis werk, kan ik Sproetekind ook tussendoor even zien". Echt wonderbaarlijk hoe goed het gaat, we zitten namelijk echt 24/7 met z'n drieën thuis (mijn uitstapjes overdag dar gelaten), had niet gedacht dat dat zo soepel zou gaan.

Ik ben nu informatie aan het zoeken over internationale verhuizingen. Is nog best duur, want we willen toch wel wat meubels meenemen zodat we straks ook wat eigen spullen om ons heen hebben. En hier opslaan is ook geen optie want schreeuwend duur. Heb gisteren wel aan mijn vader gevraagd of we dozen bij hem op zolder mogen stallen. Dat kan gelukkig, want we gaan bijvoorbeeld niet onze boeken en cd's meenemen. Foto-albums twijfel ik nog over, ben als de dood dat onze container kwijt raakt ofzo. Ga ook maar eens een lijstje maken wat we aan elektronica gaan houden en verkopen, kan namelijk niet mee door ander voltage. Moet zeggen dat ik het best lekker vind om straks weer te gaan schiften. Hoop kleren ook weer die weg kunnen. Ze hebben daar trouwens ook een H&M
Oja Beng, we hebben je slabbetje gisteren voor het eerst gebruikt! Is toch wel handig ipv een spuugdoekje (Sproetekinds handjes duwen die nog wel eens onbewust weg). Erg praktisch ook met dat klitteband, hartstikke leuk. Dus die slinger van jou zie ik ook helemaal goed komen!
Ik heb net toch iets stoms gedaan... , ik ging pinnen in mijn pauze, vergeet ik het geld mee te nemen! Ik bedacht het me pas na een uur, opeens dacht ik " ik heb helemaal geen geld in mijn portemonnee gedaan!" Lekker suffe actie weer Het was gelukkig niet veel, maar toch.

Verder heb ik iets raars.. voor mijn gevoel plas ik heel weinig

Ik heb het idee dat ik boven er 3 glazen water ingiet, en er maar eentje weer uitkomt, heel vreemd. Ik drink heel veel juist, maar waar het blijft?? Herkent iemand dit? Mijn bloeddruk is laag (was vorige week bij de gynaecoloog 105/55), ik hou geen vocht vast (vast wel een klein beetje, maar niet opvallend)... waar blijft dat vocht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven