LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Oh ja Elev, welke maat heb jij van deze winterjas? Ik weet niet of ik een M of een L moet nemen eigenlijk. En het liefste zou ik een jas gewoon bij een webshop kopen, geen zin en geen puf om de stad in te gaan.....
Caatje, beterschap! Hopelijk ligt het echt aan het eten van gisteren, dan is het vast snel over nu alles er uit is.

Elev, leuke jas hoor en ik zou het ook hebben gedaan. Ik heb mijn winterjas op het laatst met nog maar 2 knopen dicht gedragen, kreeg ik een hele koude buik van op de fiets (ondanks al die extra laagjes van positiekleding).

Mien, ik vind het zo spannend! Heb veel aan je moeten denken vanavond (maar wij aten dan ook pannekoeken )

Zo, zal eens even vertellen over onze vakantie. Het was non-stop 7 uur rijden, wij hebben er op de heenweg 10 en op de terugweg 9 uur over gedaan met 3 en 2 stops voor een flesje en Sproetekinds gerek en gestrek. Hij hield het echt heel goed vol. Normaal om de 4 uur flesje, nu om de 3 uur, dus prima. Hij wordt alleen altijd wakker (en gaat dan huilen) als we stil staan met de auto en op de Franse snelwegen zijn dan wel geen stoplichten, maar wel veel péage-poortjes

We zaten in een huisje van vrienden in een klein gehucht, zelfs naar de bakker is het 10 minuten rijden. Heerlijk rustig dus, met alleen het geluid van krekels, vogels en hagedissen (en muisjes), 's avonds de roep van een uil en een inmense sterrenhemel (vallende ster gezien!). De eerste week was het bloedje heet. Eigenlijk te warm om in de zon te zitten, maar gelukkig hadden we parasols. Tweede week beter met ca. 25 graden. Op één avond na steeds buiten gegeten, zo fijn.

Verder de hele dag een beetje gelezen, geslapen en af en toe wat onkruid uit de tuin getrokken. Iedere dag wijn, pastis, kaasjes etc en 2 keer tarte tatin gemaakt met appeltjes uit de tuin.

Tot zover de idylle Wat jammer was, was dat Sproetekind erg inflexibel was. Een bezoekje aan de supermarkt was al te veel. Was 'ie eerst onderweg in slaap gevallen, dan in zo'n lichte winkel, dan weer in slaap sukkelen in de auto en dan zijn bedje in. Meestal sliep hij heel slecht daarna. We wilden graag nog een stadje bezoeken of ergens zwemmen, maar daar hebben we maar van af gezien. Een van moeheid huilend kind is voor niemand leuk. In z'n kampeerbedje in het koele huis sliep 'ie nu eenmaal het beste. De eerste 3 nachten sliep hij zelfs extreem goed, van 20.30 tot 04.45! We zijn toen zelfs overgestapt naar 5 voedingen van 180 cc (normaal 6x150), maar dat was wel een beetje een geëmmer als hij overdag toch eerder wilde drinken, dan moesten we het 's avonds rekken. Weer terug naar oude schema dus. Na ca. 10 dagen wilde hij alleen opeens zelfs die 150 niet drinken, kreeg met moeite 100 weg. We hebben uiteindelijk het CB gebeld, die zagen geen probleem zolang hij maar plasluiers had en niet overgaf. Afgelopen donderdag had hij heel veel pijn in z'n buik (we waren het niet meer gewend hoor, een ontroostbaar kind), veel geborrel en scheten. Nu is het weer goed met hem, al gaat dat flesje met moeite op (we dwingen hem niet hoor), maar dat ligt er nu vooral aan dat hij zó afgeleid is door de wereld om hem heen. Hij is zo nieuwsgierig geworden én een echt lachebekje! Jullie hebben geen idee hoe heerlijk het is om na die eerste dramaweken nu zo'n vrolijk lachend kind te hebben. Hij maakt ook veel geluidjes en reageert echt op je. Ben er helemaal gelukkig mee!

Had een paar uur geleden foto's op de groep gezet, maar toen werd ik eruit geknald, kan ik het weer opnieuw doen. Ze komen er aan!
Ik heb een M, maar ik vond m nog ruim zitten. Denk dat een L jou te groot is, ook met die voorgevel.

Lekker dat je een wat betere dag had, en lief dat Bengman zoveel doet. Fijn dat jullie de nieuwe oven gebruikt hebben! Is de keuken dan -op de aanrecht na- verder af?
Oh wel heftig Sproet, dat jullie met Sproetekind zo weinig konden. Wel lekker dat hij, zolang je bij het huisje bleef, goed sliep en zijn gewone ritme had. Maar echt jammer dat jullie zo weinig konden doen! Gelukkig wel genoten, en vast veel spelletjes gedaan en boeken gelezen. En heerlijk om te horen dat je zo van je vrolijke zoon geniet!! (Ik droomde vannacht voor het eerst over Boontje, was ongeveer net zo'n plaatje. )
Foto's op de groep!

Ja Elev, het was wel jammer dat we niet echt weg konden. Gelukkig was het heel mooi weer en waren we veel buiten, anders zit je eerst thuis de hele dag met z'n drieën binnen en dan ook weer op vakantie.

Ik heb ooit een een restaurantje gewerkt en daar kwamen mensen eten met hun 3 maanden oude zoontje in de maxi-cosi, die viel gewoon in slaap. Toen dacht ik 'i-de-aal zo'n klein babytje'. Maar dat gaat dus niet voor alle babytjes op. Ik geloof dat Minicaat ook alles in zich opzuigt en daar moe van wordt, geen idee of hij dan ter plekke zijn ogen dicht doet of op een rustige plek moet slapen.
Wij namen elevmeisje ook altijd overal mee naartoe, die sliep altijd prima in de wagen. Heerlijk juist, papa en mama in het zicht, een beetje geluiden om haar heen, sliep ze beter op dan thuis. Is het naïef van mij om te denken dat we er weer zo een krijgen?

Ik ben de buikfoto aan het uploaden as we speak, Chiek!
Pienie joeheeee! Voor pienieminie die het zo waanzinnig goed doet!

Sproetje, wat fijn je weer terug te hebben! Jullie vakantie klinkt echt heerlijk, het eerste deel dan. Het tweede deel zal inderdaad wel even slikken geweest zijn, jammer dat je zo weinig kon met Sproetekindje. Het is ergens ook wel begrijpelijk, maar het is toch wel jammer dat waar je zelf zo heerlijk relaxed in de vakantiestand gaat, je kleintje dat niet zo heeft en toch erg vasthoudt aan zijn vaste fijne ritueeltjes. Daarentegen hier een grote glimlach om het stukje dat je zo treffend schrijft over een vrolijk lachend Sproetekind zó fijn, ik weet dat je deze interactie hard nodig had. Fijn dat je er nu zo enorm van geniet!

Lieve Luus, ongelooflijk wat een tegenslagen jij mee te maken krijgt pfff ik vind het heul knap hoe je het allemaal nog rooit hoor,

Toch ook even van mijn kant een kritische noot naar je 'stout', al heb ik natuurlijk niet echt een idee hoe jullie vader-en-moeder-rol er verder uitziet. Wij krijgen hier wellicht alleen een tipje van de sluier te zien, waarin op de voorgrond zijn inflexibele nachtritme duidelijk te lezen is. Ik vind het ook écht niet kunnen dat hij je zo alleen op laat draaien voor de nachten. Overdag is voor jou ook álles behalve makkelijk, de hele dag door ben je zoet met kolven, voeden, verschonen en nog eens opnieuw en nog eens opnieuw. Hoe is hij er voor jou en babyluus? Overdag en 's avonds? Heb je het idee dat jullie wel sámen ouders zijn? Ik moest wel gelijk aan Duft denken, wat zij vertelde na de geboorte van minimeisje. Ik hoop dat jullie elkaar niet teveel kwijt raken

Elev, wat een mooie jas! Echt super! Ik zat al even te rekenen maar volgens mij ga ik er hoe dan ook geen nodig hebben alhoewel mijn buikje ook al wel voor een 6 maanden-buik door kan gaan...hmmm. Nee geintje hoor.

Wat leuk dat je over boontje gedroomd hebt , heb je ook al wat dingetjes gekocht voor boontje eigenlijk?

Mien VET spannend!!! Ik duim voor je dat het doorzet! Zo ja: heel veel succes meisje

Hier is mn humeur alweer wat op aan het klaren. Vandaag een gesprek gehad met mn directeur maar eigenlijk heb ik nog niet alles kunnen zeggen wat ik wilde zeggen. Ach, hij weet dat ik heel erg moe ben en dat ik allerlei dingen heb die even wat tegen zitten. Dat ben ik dan iig kwijt. Verder moet ik nog eens denken of ik nog wat kwijt wil. Hij heeft me wel ontdaan van een aantal taken, dat is wel fijn.

Ook nog contact gehad met de assistente van de gynaecoloog maar ik moet as donderdag weer terug bellen. Dan krijg ik de gyn zelf aan de lijn. Oké, ik wacht af.

Diezelfde donderdag, as, heb ik een afspraak bij het ziekenhuis bij de neuroloog om te kijken wat we gaan doen aan mn CTS (Carpale Tunnelsyndroom) , en vrijdag naar de tandarts dus ik heb mn weekje wel.

Chiek gotsie zeg, ik zou willen dat ik het hele zwanger zijn éven van je kon overnemen zodat je kon bijtanken voor de bevalling. Menn, jij bent echt geen zeurpiet en het feit dat je zegt dat je nú zou willen bevallen ookal is het dan te vroeg, zegt volgens mij genoeg over hoe je je voelt. Klote! En dan dat maagzuur. Ik heb geen idee of het een oplossing is hoor maar, als je wat hoger zou liggen met je hoofd (bijvoorbeeld verstelbare bedbodem?) zou dat dan helpen? Of met wat extra kussens? Gatver, lijkt me inderdaad heul naar

Beng! Hoe is het nu met de keuken? Ik heb t misschien even gemist maar is ie echt helemaal af? En is het mooi geworden? Hadden jullie nou nog wel zo'n composiet aanrechtblad genomen bij de zweedse gigant? Want dan zit je toch nog even zonder het echte blad maar met een tijdelijk blad? Ons granieten blad is inmiddels binnen en lief is bezig het te monteren maar dat kost wel wat werk (beetje stucwerk moet wat weggebikt worden heel voorzichtig) maar het wordt zoooo mooi!

Ben heel benieuwd naar foto's!
Ooh dan ga ik zo even foto's spieken!! Leukleukleuk.

Keuken is af op het blad na en we hebben dus ook nog geen kookplaat... Verder op het spoelgedeelte wel een noodblad met kraan en afvoer, maar alleen koud water. Close-in boiler annex kokend-water-kraan komt ook pas met het definitieve blad. Maar de vaatwasser kunnen we iig wel gebruiken.

Maar magnetron- en ovenmaaltijden kunnen nu thuis worden bereid. Heb de combimagnetron op ovenfunctie gebruikt vanavond, kreeg de oven niet direct aan de praat. Eerst maar eens studeren op de handleiding.... Was in staat om het ding eruit te rukken en een andere te kopen

Jullie vakantie klinkt heerlijk Sproet. Jammer dat sproetekind zich niet helemaal wilde schikken naar jullie plannen, maar desondanks klinkt het nog steeds heerlijk. Helemaal mijn soort vakantie. Lekker niks doen, beetje eten en drinken. Heerlijk!
@Neem

blad komt niet van de zweedse gigant maar van een andere keukenzaak. Die van de geel-blauwe zweed waren echt niet naar onze zin. Vooral de spoelbakken en de manier van monteren niet. We hebben nu een kwartsblad (soort composiet) gekozen, bacteriendodend en onderhoudsarm/vrij. We hebben dus geen noodblad, maar ons oude aanrechtblad van de vorige keuken op het spoelgedeelte.

Veel bezoekjes en telefoontjes met artsen Neem. Echt een medisch weekje! Fijn dat je al weer wat lichtpuntjes ziet en je wat opgeruimder voelt. Maar wel nog rustig aan doen hoor en je grenzen bewaken voordat je dit sprankje levensgeluk weer afstaat aan energiezuigende mensen en dingen. Het is Neem-time!!!! Goed op jezelf passen hoor mop.
Je hebt gelijk Beng, ik moet even niets verder. Goed benoemd!

En inderdaad waren wij ook niet fan van de aanrechtbladen daar, hoewel wel wel de grote porseleinen wasbak hebben genomen hebben we het wel zo aangepast dat ie iets lager zit zodat er geen opstaande rand meer is (zo onhandig met vuil wegvegen anders)

Dusse, foto?
Hoi! Nee, niet aan het bevallen!

Wel echt dus slijmprop aan het verliezen, had er daarstraks een klein sliertje bloed bij. Maar we zijn naar de laatste avond van de pufclub geweest en daar is alle activiteit weer weggezakt. Ik hoop dat het straks/vannacht weer op gang komt en dan doorzet, ook al weet ik best dat ik zo nog wel 2 weken door kan lopen. Maar van mij mag ze wel vannacht komen hoor, helemaal geen moeite mee.

Ga nu lekker slapen (hoop ik) en als er nieuws is, kan ik vast nog wel even komen melden. En anders horen jullie het van Elev!
Goedemorgen. Hoewel ik het iets te vroeg vind eigenlijk.

Mien wat spannend zeg. Ben heel benieuwd of je lekker geslapen hebt vannacht... Hoe is Mienman eronder?

Elev prima jas inderdaad. Mmmm ga toch ook maar eens rondkijken.

Beng fijn dat de fysio iets voor je kon doen.

Oef Sproet, jouw vakantie klinkt zowel heeeeeel leuk en relaxed (en wat een mooie foto's!!!!) als ook wel een beetje vermoeiend. Figuurlijk gesproken dan. Is miniSproet thuis ook zo snel geprikkeld? Ach voor zo'n lief en mooi mannetje pas je graag je schema aan.

Neempie wat een medische drukte. Maar gelukkig klink je iets opgewekter. En fijn dat je met de directeur gesproken hebt.

Nou another day in paradise hier. Dus ik ga maar eens douchen enzo. Visite was toch wel gezellig gisteravond. Alleen toch weer iets later dan ik had gehoopt.
Mijn computer doet stom!
Mien, hoe ben je de nacht doorgekomen????????

Elev, ga zo gelijk je buik even begluren, ben heel benieuwd!

Pien, lekker gedroomd over je humpie in je buik? Begin je al iets meer te voelen denk je? het zal nu echt niet lang meer duren....leuk!!

Sproet, dat vakantiehuisje klinkt echt als uit een reclamefolder, helemaal geweldig zeg! En vervelend dat sproetekind nog niet zo flexibel was als jullie hoopten, maar ach, hij is nog zo klein... Denk dat je erbij neerleggen het slimste is wat je kunt doen. En met boekjes lezen en relaxen laadt je je eigen accu tenminste ook weer goed op toch?

Luus, al verbetering te bemerken aan het borstfront? Ik hoop het zó!!

Hier een maagzuurvrije nacht gelukkig! Hoop echt dat het bij die ene keer blijft! Ik denk dat het ermee te maken had dat we een rol koekjes in bed hadden gegeten voor we gingen slapen.... misschien kan ik dat beter niet meer doen
Haha Chiek, koekjes in bed, hoe herkenbaar!

Ik heb heerlijk geslapen, maar helaas geen krampactiviteit meer te bespeuren. Wel nog meer slijmprop (enjoy breakfast ) aan het verliezen. Moet vandaag naar de vk, dus zal eens vragen. Ga nu douchen!
Mien, zeg nou eerlijk... in bed zijn ze gewoon het allerlekkerst toch?

Zolang je slijmpropdelen blijft verliezen gaat het in ieder geval de goede kant op zou je zeggen... dus het gaat helemaal goed daar in dat vooronder van jou!

Heb je nu ook al krampen/weeen? En zo ja, zijn die pijnlijk?

Even een algemene vraag voor de al-mama's: hoelang hebben baby's ongeveer de kleinste maat luiers? Ik heb heel veel van die kortingsbonnen van p*mpers, maar weet niet of ik 10 pakken newborn kleinste maat (althans, niet prematuur, maar de normale kleinste maat) wel op ga maken? Ik heb nu 3 pakken liggen, maar anders koop ik er nog 2 bij.
In bed opeten geeft zelfs de saaiste koekjes een extra dimensie, dat is zeker waar!

Ik had wel krampen (of voorweeën, maar zoveel pijn deden ze niet, dus laten we het op krampen houden), maar die zijn gisteravond weggezakt en niet meer terug gekomen. Ja, een keer of 4 gedurende de hele nacht ipv een keer of 4 gedurende een uur. Best jammer, maar ja. Misschien komen ze straks weer op gang als ik ga lopen, en rechtop zitten schijnt ook te helpen door de druk van het hoofdje op je baarmoedermond.

Als het niet te erg wordt vandaag ga ik even naar een VO op de uni, maar ik ben echt bang dat daar mijn vliezen breken! Al zal dat wel niet. Nou ja, eerst maar eens afwachten wat de VK zegt.

Over die luiers: wij hebben zo'n tien pakken maat 1 liggen, want bij de Et*s mag je ongeopende pakken gewoon ruilen voor een andere maat. (Aanbiedingen zijn echt zo tof) Omdat alle Pamp*rs even veel kosten. Had mijn zus uitgevonden.
Goedemorgen!

Nou, mijn verlof zit er officieel op dus ben vanmorgen maar meteen iets nuttigs gaan doen: auto door de wasstraat. Was wel nodig met al die Franse vliegjes op de voorruit.

Mien, wat retespannend allemaal! Lijkt me wel lachen als je gewoon naar je VO (waar staat dat eigenlijk voor?) gaat en dat dan je vliezen breken, dan ben je al meteen in het z-huis!

Neem, je klinkt inderdaad een stuk rustiger nu en wat goed dat de directeur meteen wat taken van je heeft 'afgenomen'. Maar je hebt dus nog niet het gesprek gevoerd dat je eigenlijk wilt voeren?

Chiek, klinkt als een handige tip van Mien, dat omruilen. Ik denk dat Sproetekind een maand met de kleinste maat heeft gedaan. En hij is sinds de vakantie de volgende maat alweer ontgroeid, maar we proppen hem nog even in de laatste 10

In Frankrijk hele fijne luiers gekocht, ze hebben daar andere maten, dus zijn een goede overgang naar de grotere hier.

Ja, we hebben ons na een dag of 5 maar neergelegd bij Sproetekinds behoefte aan slaapjes in zijn eigen bedje. Zou alleen maar frustrerend zijn geweest anders. En zo was het ook prima hoor! We gaan wel leuke uitstapjes maken als hij 13 is, zo'n slungelige puber die je dan echt tot vervelens toe meesleept naar allerlei kastelen haha.
Een maand maar sproet? En dat terwijl sproetekind zo'n ukkie was!

Goede tip inderdaad mini, thanks! En we hebben nog zoveel van die kortingsbonnen, dat mevrouw de eerste tijd merkluiers om haar kont krijgt. Daarna gaan we eens een vergelijkend warenonderzoek doen met huismerk-meuk, ze moet natuurlijk geen verwend nest worden

Ga inderdaad maar rondjes lopen en rechtop zitten, dat hoorde ik ook al dat dat kan helpen! En een orgasme kan ook wonderen doen by the way

Heb net de bedklossen gehaald, wat een ondingen zeg... mag man er vanavond onder zetten, geen idéé hoe je dat in je eentje moet doen, een bed lijkt me best zwaar. Ach ja, zijn probleem!
Orgasme Ik moet er niet aan denken. Pff... Vond het al heel wat dat ik wandelde!

Nou, VK zei dat het nog wel 3 weken kon duren. Dat was nou net effe niet de bedoeling. Verder ben ik inmiddels 9 kilo aangekomen. In 2 weken tijd 3 kilo erbij, frustrerend... Komt van al die koekjes in bed denk ik. Bloeddruk was ook weer laag (110/60) dus ik denk niet dat ik binnenkort ga bevallen. Miniemeisje deed het wel heel goed, mooi hartje en in de bus terug naar huis zat ze lekker te wiebelen. Dat is het belangrijkste natuurlijk, niet die streepjescode op mijn buik of het aantal kilo's dat er straks weer af moet. Hoop alleen wel dat ze geen 9ponder is, schijnbaar gaat alle suiker die ik eet nu rechtstreeks naar haar en ik ben nogal scheutig geweest met de koekjes en snoepjes recentelijk.

Gister trouwens nog wat grappigs bij de Bijen*korf: ik betaalde voor het toilet, en de toiletdame keek naar mijn buik. Opeens zegt ze: "Jij moet zeker nog wel lang?" Ik zeg: "Nou, 2 weken nog maar..." Kijkt ze me aan met een grote grijns en zegt: "Mijn dochter nog een week, maar die heeft zoooooo'n buik!" Dat hoofd dat ze erbij trok was echt te hilarisch voor woorden, maar ik denk dat je erbij had moeten zijn.

Sproet, VO staat voor VaardigheidsOnderwijs. Het gaat vanmiddag over fertiliteitscounseling. Nou, dat heb ik duidelijk niet nodig.
Mien, ik moet zeggen dat ik zo langzamerhand niet echt meer geloof in opmerkingen van VK's als dat het nog lang kan duren/snel zal gaan, een groot/klein kind zal worden. Het komt wanneer het komt en een zware spekbaby hoeft niet altijd een groot hoofd te hebben. De mens weegt en wikt maar de natuur (of God, zo u wil) beschikt.

En ik vind 9 kilo trouwens echt helemaal niet veel!
Mien, ik vind het spannend worden. Moest vanmorgen aan je denken...nog maar 12 dagen!! Leuk!

Hoop ook voor je dat het geen 9ponder wordt!

Oh Luusbaby is vandaag 4 weken en heeft nog steeds maat 1 (newborn) luiers. Ik moet wel zeggen dat ze nu wat krapper beginnen te worden. We hádden 9 pakken op voorraad en die zijn allemaal opgegaan. Afgelopen weekend hebben we er nog drie bij gekocht (ook maat 1, newborn). Ik heb een paar luiers, maat 2 hier liggen. Die ga ik hem straks even passen, eens kijken hóeveel te groot die nog zijn, óf misschien passen ze wel al. En ik heb kruid*vat luiers (4 euro voor 27 stuks) en ik vind ze prima. Ook deze zijn in te ruilen.

Ik ga zometeen ook naar het consultatiebureau, naar het inloopspreekuur. Even onze kleine wegen en meten. En even langs de lactatiedeskundige en luusbaby's persoonlijke begeleider. Dat is echt een lieve adequate dame.

Luusbaby wil weer niet slapen. 'S nachts gaat het altijd zo goed, maar overdag...pffff. Nu heeft ie 2 uur in bed gelegen, liggen huilen. Tussendoor ben ik hem gaan troosten een paar keer, 2 keer even op de arm, drie keer om de speen erin te stoppen en 1 keer een luier verwisseld. Maar het wordt niks met hem. Heb hem er net uitgehaald en aangekleed en maar beneden in de box gelegd. En nu slaapt ie..... *zucht* Terwijl hij dus zo alweer zijn volgende flesje mag hebben (over 15 minuten ongeveer) en we daarna naar het CB moeten.
quote:sproet1978 schreef op 01 september 2009 @ 12:14:

En ik vind 9 kilo trouwens echt helemaal niet veel!Hihi... ik wil het er niet uitduwen hoor! 9 kilo...
Wij willen trouwens ook overstappen op een ledikantje Mard. Sproetekind groeit echt uit z'n wiegje en de bodem daarvan is helemaal dicht, dus het ventileert niet goed en hij wordt regelmatig met een zweterig ruggetje wakker. Nu ben ik aan het zoeken naar een bedje bij de Zweedse gigant (niet te duur en makkelijk uit elkaar te halen straks met de verhuizing), maar ik loop tegen hetzelfde probleem als Beng aan want ik wil ook een hoofd- en voeteneind, maar niet met een golvend randje of in het blauw of rood. En bij de Baby*dump en Baby*park lijken ze alleen kamertjes te verkopen. Iemand nog goede tips?
Hihi, ik doelde natuurlijk op Minie's eigen gewichtstoename, maar het staat nu idd een beetje raar.

Vervelend dat Luusbaby zo moeilijk slaapt overdag. En volgens mij doe je het al heel goed door hem wakker maar moe in bed te leggen.

Ik denk trouwens dat wij eigenlijk ook wel langer dan een maand die newborn hebben gebruikt, want Sproetekind was met 4 weken 3600 gram. Er zit trouwens wel verschil in de maten van verschillende merken. Kruid*vat valt bijv. groter dan AH. Wij zijn op de AH overgestapt (maar op een verkeerd moment, want die newborn zaten toen opeens te krap). Kruidv*vat voelde toch vaak een beetje klam aan. Maar nu dus de franse luiers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven