M-06 Lopend de herfst tegemoet!!
vrijdag 17 oktober 2008 om 15:21
zo, schuren is klaar en het huis is voor het grootste gedeelte alweer ontdaan van al het stof
Vanavond als V in bed ligt ga ik pogen 2 of 3 deuren te lakken. wat een project.....
Net zijn mn nieuwe UGGS bezorgd. Had in USA besteld. Maar is niet zomaar door de douane gekomen, moest 30 euro bij betalen.grrrrrrr
Zo no ff snel boodschappen doen en dan naar het kdv.
tjusss
Merel
Vanavond als V in bed ligt ga ik pogen 2 of 3 deuren te lakken. wat een project.....
Net zijn mn nieuwe UGGS bezorgd. Had in USA besteld. Maar is niet zomaar door de douane gekomen, moest 30 euro bij betalen.grrrrrrr
Zo no ff snel boodschappen doen en dan naar het kdv.
tjusss
Merel
vrijdag 17 oktober 2008 om 15:28
idd een k klus. Heb ooit een vriendin geholpen met een ouderwetse boerderijdeur en een tussendeur met allerlei ruitjes.
Errug leuk...not
Van die pantoffelachtige boots?? Ik zag laatst in een magazine hele gave uggslaarzen. Bruin leer, hakje en een bovenrand van een lichtkleurig bontje. Was r gelijk weg van (denk alleen niet van de prijs)
Errug leuk...not
Van die pantoffelachtige boots?? Ik zag laatst in een magazine hele gave uggslaarzen. Bruin leer, hakje en een bovenrand van een lichtkleurig bontje. Was r gelijk weg van (denk alleen niet van de prijs)
koffie, zwart graag...
vrijdag 17 oktober 2008 om 15:44
vrijdag 17 oktober 2008 om 15:47
* Duikt snel weg voor overvliegende mixers!!*
Deuren schilderen, bah moeten wij hier ook nog!!!
Yuma trouwens niet meer geslapen. Heb hem maar opgehaald en aan papa mee gegeven.
Nu net weer thuis, hij met de trein aan het spelen (van Dublo) en ik had net die stomme frietpan schoongemaakt. Bah vervelende klus vind ik dat altijd. Maar ik vond dat hij NU schoon moest. haha
Merel, wat zijn UGGS???
Frans, zal het nog eens gaan proberen! dankje!
Deuren schilderen, bah moeten wij hier ook nog!!!
Yuma trouwens niet meer geslapen. Heb hem maar opgehaald en aan papa mee gegeven.
Nu net weer thuis, hij met de trein aan het spelen (van Dublo) en ik had net die stomme frietpan schoongemaakt. Bah vervelende klus vind ik dat altijd. Maar ik vond dat hij NU schoon moest. haha
Merel, wat zijn UGGS???
Frans, zal het nog eens gaan proberen! dankje!