menstruatie stopt na 1e dag pil. Zwanger?

26-07-2009 18:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik ben 3 maanden geleden gestopt na 8 jaar de pil genomen te hebben. Reden: geen libido, geen relatie en geen zin meer in hormonen. Al de eerste week na het stoppen met de pil slikken vlogen de kilo's eraf en steeg mijn libido enorm. Al gauw kreeg ik een relatie en na teveel 'vergeten condoom-ervaringen' ben ik weer met de pil begonnen. Je moet met de pil beginnen op de eerste dag van je menstruatie. Een paar dagen geleden dacht ik dat ik ongesteld was geworden, een paar dagen eerder dan normaal, maar ik had al een aantal uur wat bloedverlies dus heb ik de pil genomen. Het bloedverlies stopte een uur hierna en is weggebleven. De pil heb ik de dagen erna gewoon genomen. Nu is de dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden ook voorbij, en nog geen menstruatie.

Mijn vraag: Ben ik ongesteld geweest en is mijn menstruatie gestopt door de hormonen in de pil (heeft iemand dit ook gehad?)

Of ben ik misschien helemaal niet ongesteld geweest maar was het een innestelingsbloeding en ben ik dus zwanger?

Ik hoop het eerste...
misschien handig om een test te doen
Ik ben al honderd keer gestopt en gestart met de pil, en inderdaad, zodra je hem binnen hebt, stopt alles. Dus mij komt het bekend voor.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Morgen even een zwangerschapstest halen. Weet je het antwoord. Want wij kunnen dat van achter ons laptop of desktop niet echt weten.
Ik zeg; pil eruit, spiraal erin. Is het gelijk klaar met dat gedonder van wel of niet zwanger.
Wat marie zegt
ik zeg testen, wij kunnen het ook niet zien vanaf hier, of je zwanger bent.

Mocht je zwanger zijn dan wens ik je vele sterkte/succes en wijsheid toe wat te doen en als je niet zwanger bent, lijkt de optie spiraal mij een goeie.

Ben je 5 jaar van het gemier af, kan je niet vergeten en de kans dat je dan alsnog zwanger wordt, is minimaal.

En er zitten minder hormonen in dan in de pil dus scheelt wellicht ook voor je libido etc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven