Mijn vriend wil abortus.

15-12-2017 02:29 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik 30 jaar ben al 4 maanden niet aan de pil en mijn vriend 38 jaar weet dat. Hij wilde wel dat ik aan de pil ging maar ik wil geen hormonen meer slikken. Ik word daar niet lekker van.
Ik stelde voor het met condoom te doen op de dagen dat ik rond mijn ovulatie zit of niet.
Maar hij stond daar niet zo open voor.

Nu ben ik zwanger en hij wil dat ik het weg laat halen. Hij wil wel ooit een kind met me maar nu nog niet.

Ik wil het kind graag houden maar hij zegt dat als ik het kind op de wereld laat komen ik mijn leven niet zeker ben.

Maar als ik het weg laat halen dan wil hij bij mij blijven en over een jaartje kinderen met me.

Nu heb ik gezegd als ik het weg laat halen hoef ik jou nooit meer te zien dan is onze relatie meteen over.
Daar schrok hij erg van en hij moest zelfs huilen.

Wat vinden jullie ervan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat jullie allebei heel gek doen en dat dit onverantwoordelijke gedrag niet bij ouderschap hoort.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met Frizz. Heel gek.
Go green, fuck a vegetarian
Ook eens met Frizz.

En ik vind je vriend raar. Nu geen kind maar over en jaar wel? Het duurt nog ca7-8 mnd voor je je kind baart. Wat is dan het verschil? Als jullie 18 jr zijn denk ik, ok. Maar op jullie leeftijd? Wat maken die paar maanden uit?
Oh en ik vind beide dom! Op jullie leeftijd moet je toch wel weten dat als je zonder anticonceptie neukt, je zwanger kan raken! Mijns inziens moeten jullie nu dan ook de consequenties dragen...
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik nu zelf ook. Hij is er nu nog niet klaar voor en wil het nu gewoon niet.
Hij doet er heel makkelijk over van laat geoon weg halen.

Hij knuffelt me super veel en ineens ligt hij over mijn buik te aaien. Hij geeft wel helemaal de verkeerde signalen af.

Maar hij zegt dat hij het niet wilt.

Ik wil het wel gewoon houden.
Baas in eigen buik of hoe zit dat? toch denk ik ook dat een abortus beter is. wie moet er voor het kind zorgen als het er is heb je daar al over nagedacht
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf wil voor mijn kindje zorgen.

Ik werk 3 dagen 6 uur per dag. Daar moet wel een oppas voor te vinden zijn.

Ik heb wel tegen hem gezegd als je het kind echt niet wilt, dan laat ik het weg halen omdat jij dat wilt. Ik zei tegen hem ik wil geen kind op de wereld zetten die niet gewenst is door de vader.

Maar ik kan het gwoon niet. Mijn kind weg halen. Hij zegthet is geen kind het is nu nog niks.
Alle reacties Link kopieren
Hij wilt heel graag een kind van je, dat is duidelijk.

Laat het weghalen en jullie krijgen beide later grote spijt. En je gaat uit elkaar.

Hou het en hij zal het heel moeilijk gaan krijgen met zijn persoonlijke issues. Maar voeden jullie uiteindelijk wel samen een kind op.

Je moet weten waarom hij er nog niet klaar voor is. Bindingsangst? Onzekerheid? Of wilt hij geen kind op deze wereld brengen als hij zelf eerst nog moet ontdekken wat het beste is voor zijn kind?

Laat je het kind door het huidige educatiesysteem indoctrineren of thuis les geven en de waarheid leren?

Het kind laten inenten of niet?

Het kind laten hersenspoelen door Disney tekenfilms of toch beter ontnemen, terwijl iedereen Disney leuk vindt en wij er zelf ook naar hebben gekeken?

Zelf vind ik dat abortus gewoon moet kunnen en het is helemaal niet raar, zielig of niet de consequenties dragen, want ik begrijp best dat je geen kind wilt opvoeden in een wereld waarin we nu leven, waar alles een leugen is en de massa wordt gemanipuleerd tot slaaf van het systeem.

Er kunnen verschillende redenen zijn en misschien is dit niet het geval bij jouw vriend, maar als ik je mag adviseren, zeg ik hou het kind. Je gaat er spijt van krijgen.

Praat veel met je vriend. Er is een reden dat hij nu niet wilt en die reden is voor hem de waarheid.

Sterkte en veel liefde!
anoniem_360656 wijzigde dit bericht op 15-12-2017 04:19
Reden: Lenn12345 ;)
0.07% gewijzigd
Mijn advies:

Kind houden en je vriend weggeven.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor je reactie.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-12-2017 10:43
Reden: op de man
99.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat hij de gevolgen van niet veilige seks weet...hij was er zelf bij en moet nu niet wegrennen of andere oplossingen bedenken... :wtf:

Overigene als jij weet dat hij er nog niet aan toe is waarom laat je het dan zonder anticonceptie in welke vorm dan ook toe?
Ik snap dat jij het graag wil...maar is deze hele ongein er omheen qua stress en emoties het waard?
Petra19889 schreef:
15-12-2017 02:29
Ik wil het kind graag houden maar hij zegt dat als ik het kind op de wereld laat komen ik mijn leven niet zeker ben.
Is ie vaker gewelddadig?
Je bent je leven niet zeker als je het kind laat komen, maar wel huilen als je zegt van hem weg te gaan.....rare kerel. Ik zeg kind houden en afscheid nemen van vriend
Alle reacties Link kopieren
Als je vriend dreigt dat jij je leven niet zeker bent, dan zit er maar één ding op... WEG GAAN!!! Je laat je toch niet bedreigen door je partner?
Alle reacties Link kopieren
Sjongejonge... Het klinkt alsof je het verstand hebt van een zestienjarige. Dit was natuurlijk wat je hoopte, dat je zwanger zou raken. En je hoopte vast ook dat je vriend het toch fantastisch zou vinden. Niet dus. Ik snap niet dat mensen zulke ondoordachte dingen kunnen doen, het gaat hier nota bene om een zwangerschap! Ik hoop dat je verstandigere keuzes maakt in het opvoeden van je kind. :-?

Edit oh ja, en die vriend van je moet je al helemaal dumpen. Hij weigert verantwoordelijkheid te nemen en zegt dat je je leven niet zeker zal zijn?! Lekker stel zijn jullie.
honingbij_ wijzigde dit bericht op 15-12-2017 06:52
18.02% gewijzigd
Levensbloem schreef:
15-12-2017 03:40


Laat je het kind door het huidige educatiesysteem indoctrineren of thuis les geven en de waarheid leren?

Het kind laten inenten of niet?

Het kind laten hersenspoelen door Disney tekenfilms of toch beter ontnemen, terwijl iedereen Disney leuk vindt en wij er zelf ook naar hebben gekeken?

Sterkte en veel liefde!
Haha, die is gek. Wie is hier nou geïndoctrineerd?
Oke. Dus hij wilde als anticonceptie de pil, dat wilde jij niet. Jij wilde als anticonceptie condooms (maar alleen rond de ovulatie.. weet je zeker dat je 30 bent?), dat wilde hij niet.
EN GOH NU ZWANGER.

Beetje dom van jullie beiden. Enerzijds bedreigt hij je leven, anderzijds aait hij over je buik.
Enerzijds zeg je dat je het kind wil houden, anderzijds zeg je dat je het voor hem laat weghalen.
Hij wil nu geen kinderen maar dan wel over een jaar.

Ik denk dat er bij jullie heel veel verbetering te halen valt in het 'communiceren' plaatje.

Dat je je kindje dan zelf wel opvoed en je maar een paar dagen oppas nodig hebt, prima, maar hoe ga je dan alleen alle kosten dekken als je maar 18 uur werkt in de week?

Ik denk dat jullie het jezelf en het eventuele kind verplicht zijn om hier - desnoods onder professionele begeleiding - een goed gesprek over te hebben. Je hoeft niet per se naar een therapeut, daar zijn de wachtlijsten vaak te lang voor, maar een goede huisarts kan ook prima zo'n gesprek beheren.
Alle reacties Link kopieren
Zoals jij overkomt, je wil het graag houden en je hebt de middelen ervoor (werk etc.). Jij bent de baas in eigen buik en doe wat jou gevoel zegt, voordat je er later spijt van krijgt (dat spijt voelen, voelt verschrikkelijk).
Alle reacties Link kopieren
[...]

:proud:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-12-2017 10:43
Reden: op de man
96.18% gewijzigd

Alle reacties Link kopieren
Pardon je leven niet zeker? Is hij gek? Ik zou zeggen meid kies voor je zelf en kindje en weg met hem want met zulk gedrag en dan wel op deze leeftijd zou ik alles behalve veilig voelen.... Plus je bent al 30 plus hoeveel jaar en hoelang wachten? Het wordt steeds lastiger hoe ouder.
Alle reacties Link kopieren
Petra19889 schreef:
15-12-2017 02:29
ik mijn leven niet zeker ben.

:rofl: en je vraag is?
Aangifte doen van bedreiging, kind houden en moet je niet naar school? Dit kan toch niet echt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de relatie verbreken en het kindje houden. Iemand die zegt dat je je leven niet zeker bent is geen goede partner. Straks ben je je leven niet zeker omdat je de groente te lang hebt gekookt :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven