Mommy influencers 2.0

17-03-2022 14:45 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
De positieve 2.0 versie van ons Mommy influencer roddeltopic.

Regels vanuit de moderators:

Hou het topic positief(*)!

* Geen onzinnige offtopic,
* Niet persoonlijk maken/op de vrouw gaan
* Geen verbasteringen,
* Geen aanvallende posts,
* Niet bashen,
* Geen negatieve postings direct over de kinderen,
* Let op je taal, je kunt het niet eens zijn met opvoeding maar graag letten op hoe je dit duidelijk maakt.
* Ga geen vloggers uitdagen via dit topic en laat je elders door hen niet uitlokken.

* Positieve sfeer behouden, discussie toegestaan, niet eens zijn ook prima.

* Iemand met een positief of "verdedigend" bericht is niet gelijk de vlogger/familie/vrienden/of de buren van een vlogger. Iemand kan een andere mening hebben of er met een andere bril naar kijken. Positieve berichten zijn gewoon toegestaan, het is NIET de bedoeling dat het een topic wordt dat alleen maar gelijkgestemden accepteert. Alle meningen kunnen hier terecht (binnen de forumregels uiteraard)
Alle reacties Link kopieren
Schmetterlingling schreef:
17-03-2022 19:30
Ik begrijp wel dat je soms echt een beetje nijdig wordt van al die nare opmerkingen bij je stories. Maar als je jezelf ziet als instagrammer of influencer of wat dan ook, dan vind ik het ook wel een beetje flauw ofzo om er dan zo'n hatelijk bericht aan te wijden... vraag me af of het dan wel zo'n goed idee is om dat allemaal te delen.
Ik snap ook wel dat je er soms nijdig van wordt, maar om er dan zelf met een gestrekt been (ook niet goed voor je bekken trouwens 😉) in te gaan.. het komt heel onsympathiek over.
Zijn we weer!!
Alle reacties Link kopieren
Arretjescake schreef:
17-03-2022 20:06
Zijn we weer!!
Je hebt het gevonden :cheer:

Even off topic: jou nickname doet mij telkens aan mijn liefste oma denken. Die maakte de lekkerste arretjescake :heart: dank daarvoor :)
Michelle Bollen krijgt haar vierde kindje! Dat zag ik wel aankomen! Leuk voor ze! :)
ClaireSophie schreef:
17-03-2022 20:19
Michelle Bollen krijgt haar vierde kindje! Dat zag ik wel aankomen! Leuk voor ze! :)
Hoe dan? Krijg ook door haar stories het idee dat het niet heel makkelijk ging ?
4 Kinderen lijkt me heftig joh. Maarja ze is 28 dus vast nog vol energie :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Maartje2021 schreef:
17-03-2022 20:24
Hoe dan? Krijg ook door haar stories het idee dat het niet heel makkelijk ging ?
4 Kinderen lijkt me heftig joh. Maarja ze is 28 dus vast nog vol energie :cheer2:
Ja dat idee had ik ook, of wat in begreep tussen kind 2 en 3 ging het niet makkelijk.

Vind het een leuk gezin om te volgen. Ze hebben van wat ik zie wel een groot sociaal vangnet met familie en vrienden die veel opvangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het idd ook een mooi bericht bij Michelle! En eerst 19 weken zelf van het nieuws genoten met dierbaren, leuk! Oh en met bijna 20 weken je eigen kleding nog passen, in een vierde zwangerschap, respect!
Alle reacties Link kopieren
Maartje2021 schreef:
17-03-2022 20:24
Hoe dan? Krijg ook door haar stories het idee dat het niet heel makkelijk ging ?
4 Kinderen lijkt me heftig joh. Maarja ze is 28 dus vast nog vol energie :cheer2:
En vast weer net zo slank na de 4e. Wat een lichaam ! Ze straalt op die foto, leuk voor hun.

Ik hoop voor Kyra dat het allemaal goed blijft gaan nu en na haar zwangerschap. Het is niet niks om met zoveel lichamelijke klachten rond te lopen.

Fijn trouwens dat we weten dat haar libido 0,0 is.
Alle reacties Link kopieren
Joeeeeee present!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk voor Michelle
Ik volgde haar nog niet maar ga dat nu zeker doen
Alle reacties Link kopieren
Mus90 schreef:
17-03-2022 16:30
Klopt hoor. Sowieso ook die posts over haar bottumor (hoe verschrikkelijk ook!), ze klopten niet. Ze ging op haar 12e naar de huisarts en werkte toen zo’n 15 uur bij de Van Haren? Op die leeftijd mag je niet werken, zeker haar generatie niet. En dan zo’n foto erbij van een litteken, het gaat me daarmee net iets teveel om het vragen van aandacht… Één reactie was wel heel hatelijk trouwens. Er is wel eindelijk een ticket voor haar vader geboekt van het geld van de inzameling, dat is dan weer positief.
En dan 'met een gebroken/verbrijzeld been doorlopen'.... voor mijn gevoel een wonder
Ach Kari / de groene mama gaat scheiden. Gek ik volg haar al lang vanwege haar duurzaamheidstips en oprecht geraakt door haar berichtje hierover. Ze is misschien niet helemaal een mommy influencer, maar deels wel.
Alle reacties Link kopieren
Moest dan wel weer grinniken om de sarcastische post van Marilyn over een samenwerking.. je hebt idd veel influencers die eerst een heel “zinvol” verhaal gaan prediken en dan op het eind van het verhaal blijkt het om een samenwerking te gaan… dan doet het voor mij dus gelijk afbreuk aan dat hele verhaal wat ze daarvoor schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Ronja schreef:
17-03-2022 21:47
Ach Kari / de groene mama gaat scheiden. Gek ik volg haar al lang vanwege haar duurzaamheidstips en oprecht geraakt door haar berichtje hierover. Ze is misschien niet helemaal een mommy influencer, maar deels wel.
Ik snap wel dat je daardoor geraakt wordt als je iemand al langere tijd volgt.

Ik had dit ook een tijd geleden met een influencer (naam vergeten) die een verdrietig verhaal deelde, voelde mij er ook echt even naar door en het raakte mij echt dat ze dit mee moest maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd een soort gezonde jaloezie bij Michelle Bollen. Picture perfect, je moet er van houden (en ik doe dat dus enorm). :-D
Alle reacties Link kopieren
Sushi schreef:
17-03-2022 22:15
Moest dan wel weer grinniken om de sarcastische post van Marilyn over een samenwerking.. je hebt idd veel influencers die eerst een heel “zinvol” verhaal gaan prediken en dan op het eind van het verhaal blijkt het om een samenwerking te gaan… dan doet het voor mij dus gelijk afbreuk aan dat hele verhaal wat ze daarvoor schrijven.
Het is dat ik inmiddels weet van de andere kant van Marilyn, maar zo’n post als deze is idd wel leuk. Eerlijk en met humor.
Alle reacties Link kopieren
Mus90 schreef:
17-03-2022 22:21
Het is dat ik inmiddels weet van de andere kant van Marilyn, maar zo’n post als deze is idd wel leuk. Eerlijk en met humor.

Ik kan vrij weinig wat ze zegt serieus nemen 😅😅😅😅😅 ben nog steeds benieuwd wat ze met het geld heeft gedaan
Alle reacties Link kopieren
Marietje2021 schreef:
17-03-2022 22:28
Ik kan vrij weinig wat ze zegt serieus nemen 😅😅😅😅😅 ben nog steeds benieuwd wat ze met het geld heeft gedaan
Denk dat ze daarvan dat vakantiehuis gehuurd heeft, de shoesme schoenen hoefde ze in ieder geval niet te kopen. Je snapt het niet he, dat bedrijven nog met haar in zee gaan…
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij koopt ze er haar gehaktballen van.
Marietje2021 schreef:
17-03-2022 22:28
Ik kan vrij weinig wat ze zegt serieus nemen 😅😅😅😅😅 ben nog steeds benieuwd wat ze met het geld heeft gedaan
Studie aan het Luzac van haar partner
En zij aan het nti.. niet goedkoop ;)
Alle reacties Link kopieren
Mus90 schreef:
17-03-2022 22:31
Denk dat ze daarvan dat vakantiehuis gehuurd heeft, de shoesme schoenen hoefde ze in ieder geval niet te kopen. Je snapt het niet he, dat bedrijven nog met haar in zee gaan…
Nee dat snap ik echt niet
Ze heeft mij geblokkeerd dus kan niet meer kijken en reageren op haar account

De gehaktballen zouden wel lekker smaken van andermans geld
Alle reacties Link kopieren
Ik word echt een beetje weeig van die eindeloze klaagzang van Kyra. Op een van de stickers stond een opmerking die eindigde met 'eh'. Waar heb ik dat eerder gelezen :idee:

Naast 'de peuter' zegt ze ook steeds 'manlief' brrr. Zou hij haar 'moeders' noemen?
En dat gezemel over wolletjes steeds...
Alle reacties Link kopieren
Mus90 schreef:
17-03-2022 22:31
Denk dat ze daarvan dat vakantiehuis gehuurd heeft, de shoesme schoenen hoefde ze in ieder geval niet te kopen. Je snapt het niet he, dat bedrijven nog met haar in zee gaan…
Ik vraag me bij hen echt af waarvan ze alles betalen. Misschien krijgen ze ook geld van de ouders van Maxim. Het zijn wel hele mooie kinderen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
18-03-2022 00:19
Ik word echt een beetje weeig van die eindeloze klaagzang van Kyra. Op een van de stickers stond een opmerking die eindigde met 'eh'. Waar heb ik dat eerder gelezen :idee:

Naast 'de peuter' zegt ze ook steeds 'manlief' brrr. Zou hij haar 'moeders' noemen?
En dat gezemel over wolletjes steeds...
Eens, en idd, manlief en wolletjes… Maar daarom zijn ze getrouwd ‘eh’ 🤣
Alle reacties Link kopieren
Zouden die wolletjes niet onaangenaam zijn als het weer warmer wordt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven