Mommy influencers 2.0

17-03-2022 14:45 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
De positieve 2.0 versie van ons Mommy influencer roddeltopic.

Regels vanuit de moderators:

Hou het topic positief(*)!

* Geen onzinnige offtopic,
* Niet persoonlijk maken/op de vrouw gaan
* Geen verbasteringen,
* Geen aanvallende posts,
* Niet bashen,
* Geen negatieve postings direct over de kinderen,
* Let op je taal, je kunt het niet eens zijn met opvoeding maar graag letten op hoe je dit duidelijk maakt.
* Ga geen vloggers uitdagen via dit topic en laat je elders door hen niet uitlokken.

* Positieve sfeer behouden, discussie toegestaan, niet eens zijn ook prima.

* Iemand met een positief of "verdedigend" bericht is niet gelijk de vlogger/familie/vrienden/of de buren van een vlogger. Iemand kan een andere mening hebben of er met een andere bril naar kijken. Positieve berichten zijn gewoon toegestaan, het is NIET de bedoeling dat het een topic wordt dat alleen maar gelijkgestemden accepteert. Alle meningen kunnen hier terecht (binnen de forumregels uiteraard)
Happy new topic.

En gelijk even iets positiefs. Wat kan ik toch vrolijk worden van de drieling van Sientje.
En wat een prachtige foto van Jos met de drielingmeisjes en de drielingjongetjes :love:
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
17-03-2022 14:54
Happy new topic.

En gelijk even iets positiefs. Wat kan ik toch vrolijk worden van de drieling van Sientje.
En wat een prachtige foto van Jos met de drielingmeisjes en de drielingjongetjes :love:
Ik ga eens kijken, ze is al vaker getipt maar ergens in het verleden ben ik bij haar afgehaakt. Ik ga haar een nieuwe kans geven :-)
Kwam er achter dat Marilyn blijkbaar ook iets met rechten studeert, via de NTI. Wonderlijk dat je zonder studeren een tentamen kan halen daar.
:cheer:
Mus90 schreef:
17-03-2022 14:56
Ik ga eens kijken, ze is al vaker getipt maar ergens in het verleden ben ik bij haar afgehaakt. Ik ga haar een nieuwe kans geven :-)
Ik vind haar leuk. Ze kan ook lekker sarcastisch uit de hoek komen en daar hou ik van.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
17-03-2022 14:58
Ik vind haar leuk. Ze kan ook lekker sarcastisch uit de hoek komen en daar hou ik van.
Ik denk dat ik ergens op chaos afgehaakt ben toen, maar zie idd wel een leuke manier van schrijven. Ik ga weer een tijdje volgen, wie weet lukt het me beter nu we zo in de positieve flow zitten in de topics ;) :lol: En de kleine Pip die niet uit bed kon komen, ah gos!

Ik heb trouwens erg genoten van de afgelopen dagen Disney van Debbie! Zoë met Minnie, te lief gewoon. Ik ben haar de laatste tijd over het algemeen wat positiever gaan zien, op de tenenkrommende mymuesli campagne en het politieke gedeelte na dan.
Alle reacties Link kopieren
Ronja schreef:
17-03-2022 14:57
Kwam er achter dat Marilyn blijkbaar ook iets met rechten studeert, via de NTI. Wonderlijk dat je zonder studeren een tentamen kan halen daar.
Ze eet een gehaktbal om het te vieren, gok ik! Had wel het idee dat het pas het eerste tentamen was, of ze heeft er tot nu toe gewoon weinig over gedeeld…
Present!
Mus90 schreef:
17-03-2022 15:14
Ze eet een gehaktbal om het te vieren, gok ik! Had wel het idee dat het pas het eerste tentamen was, of ze heeft er tot nu toe gewoon weinig over gedeeld…
En alles is positief bij haar he
Lief, mooi, genieten
Ik vind dat erg overdreven
Zou voor kumbaya topic wel erg toepasselijk zijn ;-)
Eens over Debbie en Disney, hoewel dat daagje Parijs er een stuk minder leuk uitziet. Veel gedoe met file’s en parkeren
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa en ook deze weerlozen! :hello:
Alle reacties Link kopieren
Jeeejj happy new poging nummer 2 topic! :hello:

Ja Debbie! Leuk in Disney en vooral ook om Zoe te zien genieten. Echt prachtig dat zenuwachtige koppie in de rij en daarna het strallende gezicht bij Minnie Mouse. Leuk idd ook om Debbie een stuk positiever te zien. Je ziet ook dat zij geniet. Hopelijk zet ze dit lekker door.

En Kyra… tjah ben ik de enige die vindt dat ze veel de nadruk legt op wat ze zelf mankeert nu met de zwangerschap? Het gaat er behoorlijk vaak over. En niet lullig bedoelt, maar ze heeft hier zelf voor gekozen door nog een keer zwanger te zijn, het is haar immers heel sterk afgeraden las ik.
Alle reacties Link kopieren
Sushi schreef:
17-03-2022 16:07
Jeeejj happy new poging nummer 2 topic! :hello:

Ja Debbie! Leuk in Disney en vooral ook om Zoe te zien genieten. Echt prachtig dat zenuwachtige koppie in de rij en daarna het strallende gezicht bij Minnie Mouse. Leuk idd ook om Debbie een stuk positiever te zien. Je ziet ook dat zij geniet. Hopelijk zet ze dit lekker door.

En Kyra… tjah ben ik de enige die vindt dat ze veel de nadruk legt op wat ze zelf mankeert nu met de zwangerschap? Het gaat er behoorlijk vaak over. En niet lullig bedoelt, maar ze heeft hier zelf voor gekozen door nog een keer zwanger te zijn, het is haar immers heel sterk afgeraden las ik.
Klopt hoor. Sowieso ook die posts over haar bottumor (hoe verschrikkelijk ook!), ze klopten niet. Ze ging op haar 12e naar de huisarts en werkte toen zo’n 15 uur bij de Van Haren? Op die leeftijd mag je niet werken, zeker haar generatie niet. En dan zo’n foto erbij van een litteken, het gaat me daarmee net iets teveel om het vragen van aandacht… Één reactie was wel heel hatelijk trouwens. Er is wel eindelijk een ticket voor haar vader geboekt van het geld van de inzameling, dat is dan weer positief.
Alle reacties Link kopieren
Tvp ;-)
.....
Ik vind het ook bijzonder hoe Kyra reageert/ doet vaak. Nooit iets in rolstoel posten, terwijl ze anderzijds wel veel post over ziekte/
Ziek zijn/ dingen waarvoor je aandacht krijgt. Maar blijkbaar zat ze wel al vaak in een rolstoel en dat heeft ze dan bewust niet gepost? In ieder geval lijkt het me behoorlijk k*t haar klachten, heb het ook gehad in mindere mate, maar ik snap oprecht niet dat ze niet eerder meer rekening ermee hield als haar gezondheid zo op het spel staat.
Alle reacties Link kopieren
Ronja schreef:
17-03-2022 16:59
Ik vind het ook bijzonder hoe Kyra reageert/ doet vaak. Nooit iets in rolstoel posten, terwijl ze anderzijds wel veel post over ziekte/
Ziek zijn/ dingen waarvoor je aandacht krijgt. Maar blijkbaar zat ze wel al vaak in een rolstoel en dat heeft ze dan bewust niet gepost? In ieder geval lijkt het me behoorlijk k*t haar klachten, heb het ook gehad in mindere mate, maar ik snap oprecht niet dat ze niet eerder meer rekening ermee hield als haar gezondheid zo op het spel staat.
Ik schrok vooral van het feit dat ze ook al zo vaak veel harde buiken heeft, dat kan ook echt gevaarlijk uitpakken voor je kindje. Heel naïef weer, hoe ze dit aangepakt lijkt te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Mus90 schreef:
17-03-2022 16:30
Klopt hoor. Sowieso ook die posts over haar bottumor (hoe verschrikkelijk ook!), ze klopten niet. Ze ging op haar 12e naar de huisarts en werkte toen zo’n 15 uur bij de Van Haren? Op die leeftijd mag je niet werken, zeker haar generatie niet. En dan zo’n foto erbij van een litteken, het gaat me daarmee net iets teveel om het vragen van aandacht… Één reactie was wel heel hatelijk trouwens. Er is wel eindelijk een ticket voor haar vader geboekt van het geld van de inzameling, dat is dan weer positief.
Nu je het zegt ja.. idd ze was 12 toen ze bij de dokter kan en hoe ze het formuleert suggereert ze dat ze toen al 15 uur per week werkte 😅
Alle reacties Link kopieren
Sushi schreef:
17-03-2022 17:59
Nu je het zegt ja.. idd ze was 12 toen ze bij de dokter kan en hoe ze het formuleert suggereert ze dat ze toen al 15 uur per week werkte 😅
Ik zie het positief: daardoor is ze zo wijs en ervaren in alles! Ze doet alles een paar jaar eerder dan het mogelijk is! :lol:

Wat heeft ze trouwens een enorm hatelijke story over dat die foto van een maand geleden is. Ook gezellig voor je bezorgde volgers…
Mus90 schreef:
17-03-2022 18:20
Ik zie het positief: daardoor is ze zo wijs en ervaren in alles! Ze doet alles een paar jaar eerder dan het mogelijk is! :lol:

Wat heeft ze trouwens een enorm hatelijke story over dat die foto van een maand geleden is. Ook gezellig voor je bezorgde volgers…
Zo, die kan inderdaad behoorlijk uit de bocht vliegen zeg.
Alle reacties Link kopieren
Tvp :yes:
Alle reacties Link kopieren
Super leuk trouwens dat Michelle Bollen zwanger is van de 4de :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp wel dat je soms echt een beetje nijdig wordt van al die nare opmerkingen bij je stories. Maar als je jezelf ziet als instagrammer of influencer of wat dan ook, dan vind ik het ook wel een beetje flauw ofzo om er dan zo'n hatelijk bericht aan te wijden... vraag me af of het dan wel zo'n goed idee is om dat allemaal te delen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het topic weer open is.
Alle reacties Link kopieren
Tvp :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven