Mommy influencers deel 3

23-06-2022 22:41 8245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in deel 3 van dit topic!

We hebben deel 2 alweer gezellig volgeschreven met z’n allen, laten we dat in dit nieuwe deel opnieuw doen. :)

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic :popcorn:
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
HNT
:popcorn: HNT!
Alle reacties Link kopieren
:hyper:
Alle reacties Link kopieren
:yes:
Alle reacties Link kopieren
Deel 3 alweer!
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Onsgezinvanhiernaardaar zit met haar dochter Jolie in het ziekenhuis. Hebben al heel veel mee gemaakt met Javaij. Hopelijk valt het mee, vindt haar fijn om te volgen. Ik gun haar en haar gezin de hele wereld.

Betreft Deviervankim vindt ik normaal wel aardig om te volgen maar krijgt de laatste tijd ook heel veel gesponsord. Lieke_vm volg ik al tijden niet meer, wat een muts is dat. Hele dat door klagen. Nee kan daar helemaal niks mee.
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Kletskoek schreef:
23-06-2022 23:48
Onsgezinvanhiernaardaar zit met haar dochter Jolie in het ziekenhuis. Hebben al heel veel mee gemaakt met Javaij. Hopelijk valt het mee, vindt haar fijn om te volgen. Ik gun haar en haar gezin de hele wereld.

Betreft Deviervankim vindt ik normaal wel aardig om te volgen maar krijgt de laatste tijd ook heel veel gesponsord. Lieke_vm volg ik al tijden niet meer, wat een muts is dat. Hele dat door klagen. Nee kan daar helemaal niks mee.
Wat een vreselijke momenten moeten dit weer voor haar en haar gezin geweest zijn. Gelukkig lijkt alles goed te gaan met Jolie, maar dit haalt voor hun zoveel naar boven lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn: zin in een nieuw topic!
HNT :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Iemand de reel (ook zo'n stom woord btw) van Elise gezien? Tenenkrommend.. op een vol strand plannen maken voor de trouwerij. Klef tegen elkaar aan
Wie filmt dit? De twins/ vietje/joey/oppas/selfiestand?
Alle reacties Link kopieren
Moohalloo schreef:
24-06-2022 10:46
Iemand de reel (ook zo'n stom woord btw) van Elise gezien? Tenenkrommend.. op een vol strand plannen maken voor de trouwerij. Klef tegen elkaar aan
Wie filmt dit? De twins/ vietje/joey/oppas/selfiestand?
Haha ja, sowieso heeft Elise een heel hoog influencersinthewild-gehalte. Ook die retreat, even heeelemaal naar binnen keren, maar wel filmen he :bonk:

Oh en echt een verschrikkelijk verhaal van onsgezinvanhierendaar, wat een nachtmerrie...
Alle reacties Link kopieren
Moohalloo schreef:
24-06-2022 10:46
Iemand de reel (ook zo'n stom woord btw) van Elise gezien? Tenenkrommend.. op een vol strand plannen maken voor de trouwerij. Klef tegen elkaar aan
Wie filmt dit? De twins/ vietje/joey/oppas/selfiestand?
Oooh bah wat is ‘ie vies klef! Ik denk selfiestand, maar wat is ze toch vol van zichzelf als je zoiets zo filmt…
Alle reacties Link kopieren
Ja die retreat filmen ook idd 🙈
Meid heeft ook zo'n zwaar leven
Mus90 schreef:
24-06-2022 11:00
maar wat is ze toch vol van zichzelf als je zoiets zo filmt…
Precies dit. #narcism
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Schmetterlingling schreef:
24-06-2022 10:51
Ook die retreat, even heeelemaal naar binnen keren, maar wel filmen he :bonk:

Ja maar echt.. Dacht precies t zelfde😂
Alle reacties Link kopieren
Die Willem van Rachel (de huismuts) vind ik soms op de foto overkomen als zo’n typetje, totaal niet passend bij Rachel
Life is always rocky when you're a gem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven