Mommyvloggers - deel 9

27-07-2024 08:46 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 8 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily
DBM = De.blije.mama
Judith = Juuds_singlemom_life

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
bloempjex wijzigde dit bericht op 27-07-2024 08:50
Reden: Linkjes toegevoegd
3.65% gewijzigd
Spiekem schreef:
22-04-2025 12:07
Ik kan me niet voorstellen dat dit professioneel is..

Na de ‘professionele’ photoshoot met afgeknipte benen en bloemen die uit iemands hoofd groeien verbaas ik me nergens meer over.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik mag toch hopen dat er geen professionele fotograaf is die zo’n duizeligmakende scheve horizon maakt.
Duidelijk te zien dat Bollen en fam niet vaak fietsen. Rogier achterop de fiets zonder zitje… dat voetje kan zo tussen de spaken. 😖 En fietsje van Benjamin is veeel te klein. Geef je tonnen uit aan je huis, maar je kind op een fatsoenlijke fiets laten fietsen. 🥲
Ik snap wel dat je niet zoveel fietst met zoveel kinderen, zeker toen ze nog in het dorp woonden. Ik ga er vanuit dat ze, nu ze meer achteraf wonen, wel wat meer daarop gaan richten.
Ik fietste als kind altijd in een dorp, en waar ik nu met mijn kinderen woon ook. Bollen kids fietsen toch ook gewoon naar school?
Lisje90 schreef:
01-05-2025 19:41
Ik fietste als kind altijd in een dorp, en waar ik nu met mijn kinderen woon ook. Bollen kids fietsen toch ook gewoon naar school?
Ja nu, voorheen liepen ze volgens mij.
Gister waren kb en Mb 10 jaar getrouwd maar ze heeft daar helemaal niks over gedeeld? Dat is toch raar
Nee past wel bij de nieuwe poly gedachte, het huwelijk lijkt niet meer benoemd te mogen worden want dat was nog met M en K en niet met hun drie. Wat ik wel als bijzonder ervaar omdat hun liefde toch nog net zo goed een plek zou mogen hebben. Ik vraag mij trouwens wel steeds meer af of die er nog is, je ziet namelijk bijna op alle beelden altijd J bij K of J bij M en met hun drie samen altijd J in het midden, zelfs tijdens het slapen geven ze aan :lol: . Daarnaast zit J bijna altijd bij K in de buurt ook vaak op de familie foto's. K en M samen in beeld of met liefdevolle teksten bijna nooit meer ook in een eerdere Q en A ging het over tijd samen tussen de tijd die J en M samen hadden en J en K niet meer over tijd samen tussen M en K. Misschien worden er nooit foto's van gemaakt maar ik kan me ook voorstellen dat als altijd J er tussen in zit en je niks meer kunt delen samen of tijd hebt met zijn tweeën dit langzaam wegebt.
Miepje schreef:
03-05-2025 11:20
Nee past wel bij de nieuwe poly gedachte, het huwelijk lijkt niet meer benoemd te mogen worden want dat was nog met M en K en niet met hun drie. Wat ik wel als bijzonder ervaar omdat hun liefde toch nog net zo goed een plek zou mogen hebben. Ik vraag mij trouwens wel steeds meer af of die er nog is, je ziet namelijk bijna op alle beelden altijd J bij K of J bij M en met hun drie samen altijd J in het midden, zelfs tijdens het slapen geven ze aan :lol: . Daarnaast zit J bijna altijd bij K in de buurt ook vaak op de familie foto's. K en M samen in beeld of met liefdevolle teksten bijna nooit meer ook in een eerdere Q en A ging het over tijd samen tussen de tijd die J en M samen hadden en J en K niet meer over tijd samen tussen M en K. Misschien worden er nooit foto's van gemaakt maar ik kan me ook voorstellen dat als altijd J er tussen in zit en je niks meer kunt delen samen of tijd hebt met zijn tweeën dit langzaam wegebt.
Tja, als je dat nodig hebt kies je natuurlijk niet voor een poly. Daarnaast ligt ook niet alles op beeld.
Ik zat even de huis-content van MB te kijken, altijd leuk. Maar die kamer van Olivia, die is toch heel erg klein als ze ooit naar een gewoon bed gaat? Waar moet dat staan (plus tiener-kast en bureau)?
Ik snap de extra badkamer wel met zoveel (stief)broers maar het is wel echt een enorme opoffering van de kamer.
OMG Mirthe, van connected, zwanger van de derde!!! Drie kinderen van drie verschillende mannen.. Vorige x ook zo snel nadat ze hem leerde kennen en nu ook weer.. Alsof een kind je relatie bindt??Hoe leg je dat uit aan je kinderen.. en al die zog influencers die het allemaal fantastisch voor haar vinden ..
AnAppleADay schreef:
04-05-2025 08:06
Ik zat even de huis-content van MB te kijken, altijd leuk. Maar die kamer van Olivia, die is toch heel erg klein als ze ooit naar een gewoon bed gaat? Waar moet dat staan (plus tiener-kast en bureau)?
Ik snap de extra badkamer wel met zoveel (stief)broers maar het is wel echt een enorme opoffering van de kamer.
Ik vind het een geweldig leuk kamertje! (Ik volg haar niet maar ben nav jouw reactie even gaan kijken gister) En het is idd niet de grootste kamer maar ik denk dat er over een paar jaar ook echt wel wat leuks van te maken valt met bed/bureau/kast. Ik snap hun keuze wel voor een badkamertje erbij. Mijn dochter heeft ook echt de kleinste kamer thuis, is het ideaal, nee, maar alles past prima en als er dan nog een badkamer aan vast had gezeten had ze dat helemaal geweldig gevonden denk ik.
Snoes76 schreef:
05-05-2025 10:21
OMG Mirthe, van connected, zwanger van de derde!!! Drie kinderen van drie verschillende mannen.. Vorige x ook zo snel nadat ze hem leerde kennen en nu ook weer.. Alsof een kind je relatie bindt??Hoe leg je dat uit aan je kinderen.. en al die zog influencers die het allemaal fantastisch voor haar vinden ..

Wordt later ook leuk met omgangsregelingen en vakanties plannen enzo.

En de relatie met de vorige vaders van haar kinderen duurden ook niet lang, toch?

Verslaafd aan zwanger zijn/baren?
Ik zag het inderdaad, buiten het feit dat iedereen zelf moet weten wat ze doen begrijp ik sommige keuzes niet helemaal goed. Waarom zou je toch weer zo snel een kind met iemand krijgen? Tuurlijk het kan " goed voelen " en je hebt nooit zekerheid maar het gaat steeds mis in die relaties van haar en wie blijven er dan achter?
Eerste vader is nooit in beeld geweest, en wil niet in beeld, tweede vader was eerst collega, binnen paar maanden zwanger en uit elkaar.. deze kent ze geloof ik al wel een half jaar 😂.. Maar goed , iedereen vindt het fantastisch voor haar!!! Doe mij ook zo'n leven waarin ik altijd alles goed doe en n iedereen het fantastisch vindt..
Snoes76 schreef:
05-05-2025 10:21
Kleine insta-speurtocht leert mij dat ze net 9 maanden samen zijn. Waarom zo’n haast, ze is echt nog superjong? Blijkbaar is 2x vlot zwanger worden en vervolgens je relatie binnen een jaar zien stranden niet voldoende levensles :@@:
Snoes76 schreef:
05-05-2025 11:54
Eerste vader is nooit in beeld geweest, en wil niet in beeld, tweede vader was eerst collega, binnen paar maanden zwanger en uit elkaar.. deze kent ze geloof ik al wel een half jaar 😂.. Maar goed , iedereen vindt het fantastisch voor haar!!! Doe mij ook zo'n leven waarin ik altijd alles goed doe en n iedereen het fantastisch vindt..

‘Wil niet in beeld’ als ‘niet op insta’?

Of willen beide vaders ook niks met hun kind te maken hebben?
himalaya schreef:
05-05-2025 12:13
‘Wil niet in beeld’ als ‘niet op insta’?

Of willen beide vaders ook niks met hun kind te maken hebben?
Ik stond hier ook zo van te kijken. De eerste vader wilde geen vader zijn, de tweede vader was een half jaar fantastisch en inmiddels uit Nederland vertrokken en vader nummer 3 is nu aan de beurt. En die kinderen maar hechten aan een nieuw vaderfiguur.
Ze is "onverwachts" zwanger geraakt tijdens haar studie. De vader wilde er niets mee te maken hebben.. Toen kreeg ze een nieuw vriendje N, werkte samen , pats boem zwanger, en na een half jaar
Vloog hij er vandoor .. Paar keer zijn zoontje bij hem laten logeren, oudste mocht ook een keer mee en toen uit beeld.. Haar broertje gaat mee op vakanties e.d. om bij de
Kids te blijven.. En moeders laat zich wederom bezwangeren .. lesje niet geleerd.. word eerst zelf gelukkig met je kinderen voordat je weeeeer een ander toelaat in je leven...
Not_so_perfect schreef:
05-05-2025 10:42
Ik vind het een geweldig leuk kamertje! (Ik volg haar niet maar ben nav jouw reactie even gaan kijken gister) En het is idd niet de grootste kamer maar ik denk dat er over een paar jaar ook echt wel wat leuks van te maken valt met bed/bureau/kast. Ik snap hun keuze wel voor een badkamertje erbij. Mijn dochter heeft ook echt de kleinste kamer thuis, is het ideaal, nee, maar alles past prima en als er dan nog een badkamer aan vast had gezeten had ze dat helemaal geweldig gevonden denk ik.
Misschien heb ik slecht ruimtelijk inzicht maar ik zie het echt niet passen met een volwassen bed, een kast en een bureau.

Maar wie weet kan ze in één van de speelkamers haar huiswerk maken. Of in de kamer van een broer die dan al (bijna) uit huis is.
Snoes76 schreef:
05-05-2025 16:05
Ze is "onverwachts" zwanger geraakt tijdens haar studie. De vader wilde er niets mee te maken hebben.. Toen kreeg ze een nieuw vriendje N, werkte samen , pats boem zwanger, en na een half jaar
Vloog hij er vandoor .. Paar keer zijn zoontje bij hem laten logeren, oudste mocht ook een keer mee en toen uit beeld.
. Haar broertje gaat mee op vakanties e.d. om bij de
Kids te blijven.. En moeders laat zich wederom bezwangeren .. lesje niet geleerd.. word eerst zelf gelukkig met je kinderen voordat je weeeeer een ander toelaat in je leven...

Huh? Ze hadden toch gewoon co-ouderschap?
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Snoes76 schreef:
Vloog hij er vandoor .. Paar keer zijn zoontje bij hem laten logeren, oudste mocht ook een keer mee en toen uit beeld.

- Gandhi
Snoes76 schreef:

- Gandhi
Oeps. Dat ging niet goed.
- Gandhi
Hij is uit beeld.. werkt ook niet meer als founder bij connected.. socials ook op slot.. zo makkelijk gaat het... Mirthe zal alles goed voor zichzelf geregeld hebben en de kids met haar juridische achtergrond ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven