Naam geven zonder schaamte

13-02-2019 10:01 737 berichten
In het afgrijselijke namen topic kwam net het onderwerp naar boven hoe je je kind zou noemen als je geen rekening hoeft te houden met sociale conventies. Dat je zonder na te denken of zonder te schikken je kind een naam zou geven. Gewoon omdat je de naam heel mooi vindt.

Welke namen zouden dat voor jullie zijn? :)
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
25-07-2021 20:35
Ariël :heart:
Uh ja, leuk. Zo’n Disney naam. :-D
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
25-07-2021 10:08
Haha Willem en Jan staan hier allebei op mijn potentiële lijstje voor de kleine in m’n buik. :proud:
Beide hartstikke leuk!
Ik stem van deze twee op Willem.
Kees en Piet vind ik ook erg leuk.

(Terwijl ik Bert en Henk dan weer verschrikkelijk vind...)
sparoodislekker schreef:
25-07-2021 10:37
Uhm ja dat weet ik en daarom zet ik hem ook in het topic waar gevraagd wordt om namen zonder schaamte. M’n kind zou ik uiteraard nooit zo noemen.
Maar maakt het echt iets uit? Ik vind Phileine gewoon leuk klinken. Al vind ik Madeleine en Feline ook héél leuk.
Prince
Lion
Wolf
Storm
Olympia
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
25-07-2021 23:13
Maar maakt het echt iets uit? Ik vind Phileine gewoon leuk klinken. Al vind ik Madeleine en Feline ook héél leuk.
Vind dat wel uitmaken. Ik wil mijn kind geen naam geven met zo’n negatieve betekenis. Ondanks dat ik de klank mooi vind.
Alle reacties Link kopieren
Mordechai en Belinda 😆
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kids dus geef lekker al die namen aan mn katten, die het heel goed opnemen moet ik zeggen :)
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
25-07-2021 10:08
Haha Willem en Jan staan hier allebei op mijn potentiële lijstje voor de kleine in m’n buik. :proud:

Jaaa, doen :cheer: :-D
Alle reacties Link kopieren
Sonja. Vind ik ZO'N leuke naam!
Maar die vindt echt iedereen die ik ken stom en ouderwets.
Alle reacties Link kopieren
Laura, bobby, duncan, ronja, arwen, thirza, ezra,Elif, pamela, michael, jonathan, dwayne, ian, owen, lauren, lois,
Alle reacties Link kopieren
Kip

Ik woon in Australië en wanneer ik niet de Nederlandse nationaliteit had gehad en nog zoveel familie in Nederland dan zou ik serieus mijn zoon Kip noemen. Er is ook een bekende Amerikaanse country zanger met die naam en het is echt een naam die in America en Australië voorkomt.
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de post hierboven: Sunny is ook leuk, zo heet mijn vogel :heart:

Ik zou een meisje ook wel zo kunnen noemen, ware het niet dat je bij de geboorte niks weet over het karakter van je kind. Straks past het helemaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven