net zwanger en bruinverlies? wie weet het?
donderdag 30 april 2009 om 08:47
donderdag 30 april 2009 om 08:55
Bowie wat naar. Helaas kun je nu weinig anders doen dan afwachten. Het hoeft helemaal niets te betekenen. Ik heb het ook wel eens gehad tijdens mijn zwangerschap. Het kan een beetje oud bloed zijn. Of een bloedvaatje wat kapot is. Omdat alles wat beter doorbloed is is het ook wat kwetsbaarder. Zolang het geen helderrood bloed is, zou ik eerst rustig afwachten.

donderdag 30 april 2009 om 09:43
ja fluffy, dat realiseer ik me ook.....
het stomme is dat ik zoveel kwaaltjes had/heb dat ik al eerder durfde te testen. Was het ook eigenlijk niet van plan. En dan nu deze stress Toen de test gisteren duidelijker werd, durfde ik toch te gaan geloven dat ik echt zwanger ben en zou blijven.
Vandaag was de test hetzelfde als gisteren dus ik vond dat al raar
het stomme is dat ik zoveel kwaaltjes had/heb dat ik al eerder durfde te testen. Was het ook eigenlijk niet van plan. En dan nu deze stress Toen de test gisteren duidelijker werd, durfde ik toch te gaan geloven dat ik echt zwanger ben en zou blijven.
Vandaag was de test hetzelfde als gisteren dus ik vond dat al raar
donderdag 30 april 2009 om 09:48
donderdag 30 april 2009 om 10:09
Bowie,
Hoe moeilijk ook je kunt alleen maar afwachten, het kan alle kanten opgaan.
Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik bruinverlies een paar dagen na de positieve test. Dit duurde een paar dagen en helaas eindigde deze zwangerschap in een miskraam.
Bij mijn tweede zwangerschap had ik bij iets meer dan 6 weken weer bruinverlies. Dit duurde 2 dagen en stopte toen. Het resultaat ligt hier nu heerlijk te slapen!
Sterkte met afwachten!
Groet Vonni
Hoe moeilijk ook je kunt alleen maar afwachten, het kan alle kanten opgaan.
Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik bruinverlies een paar dagen na de positieve test. Dit duurde een paar dagen en helaas eindigde deze zwangerschap in een miskraam.
Bij mijn tweede zwangerschap had ik bij iets meer dan 6 weken weer bruinverlies. Dit duurde 2 dagen en stopte toen. Het resultaat ligt hier nu heerlijk te slapen!
Sterkte met afwachten!
Groet Vonni
donderdag 30 april 2009 om 10:15
donderdag 30 april 2009 om 11:45
Bowie, ik heb het ook gehad. In het begin een dag of 4 achter elkaar en een paar weken later nog een keer een dagje. Ben nu 20 weken zwanger van een op het oog gezond kindje, dus het hoeft echt niets te betekenen. Wat de rest ook al zegt dus eigenlijk, maar ik dacht, misschien wil je nog wel een positief verhaal horen.
En ik heb in het begin dus bijna elke dag een test gedaan. De ene dag was het dan lichter dan de andere dag, omdat ik meer gedronken had (dus minder geconcentreerde urine) of omdat ik op een ander tijdstip was opgestaan. Ook dit hoeft niets te betekenen. Op een gegeven moment kan die test ook niet donkerder natuurlijk.
En ik heb in het begin dus bijna elke dag een test gedaan. De ene dag was het dan lichter dan de andere dag, omdat ik meer gedronken had (dus minder geconcentreerde urine) of omdat ik op een ander tijdstip was opgestaan. Ook dit hoeft niets te betekenen. Op een gegeven moment kan die test ook niet donkerder natuurlijk.
donderdag 30 april 2009 om 14:42
@ minie, bedankt voor je bericht. Ik heb vandaag ook al voor de 2e keer getest en schrok omdat de test nog lichter was ( iets) dan vanochtend. En die vond ik weer lichter dan gisteren ( was eigenlijk niet zo) Mijn vriend vind overigens dat ik het me inbeeld, volgens hem zijn de testen precies hetzelfde (als je ze al kunt vergelijken door het indrogen). De teststreep is nog wel lichter dan de controlestreep maar volgens mij is dit nog logisch nu voor mijn nod
Tot nu toe in ieder geval geen bruin slijm meer gezien.....
Tot nu toe in ieder geval geen bruin slijm meer gezien.....