net zwanger en bruinverlies? wie weet het?

30-04-2009 08:47 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er net 2 dagen achter dat ik zwanger ben. Nu heb ik vanochtend op de wc wat bruin slijm verloren, op het wc-papiertje.

Ik ben nu erg bang dat het alsnog misgaat, ik zit namelijk nog voor mijn NOD. Wie heeft dit ook gehad of weet wat dit kan betekenen?
Bowie wat naar. Helaas kun je nu weinig anders doen dan afwachten. Het hoeft helemaal niets te betekenen. Ik heb het ook wel eens gehad tijdens mijn zwangerschap. Het kan een beetje oud bloed zijn. Of een bloedvaatje wat kapot is. Omdat alles wat beter doorbloed is is het ook wat kwetsbaarder. Zolang het geen helderrood bloed is, zou ik eerst rustig afwachten.
Wat naar voor je! Maar het is net wat Teddy zegt, zolang het niet helderrood is hoeft het niet wat te betekenen. Sterkte!
Hoeft inderdaad niets te zijn. Heb je verder klachten? Buikpijn, krampen? Ik zou morgen even contact opnemen met de verloskundigepraktijk, die kunnen je vast meer info geven
nee, niet echt krampen. Beetje drukkend gevoel in m'n onderbuik maar dat heb ik al dagen.
Had ik ook Bowie, bij mij was het innestellingsbloeding, niks ergs dus.

Ga niet van het ergste uit !
nanoe, wanneer had jij dit precies?
Hoi bowie,

De eerste keer dat dit had, werd het een miskraam, de tweede keer... nou ja, die zit nu op mn schoot.

suces!

fleur
Hoe naar ook, zolang je nog niet over tijd bent, zegt een positieve test niet veel. Het gebeurt vaak dat je toch ongesteld wordt, ookal ben je heel pril zwanger. Het enige dat je kunt doen is afwachten. Dikke knuffel voor jou!
dank je fleur,

merkte je het de eerste keer al snel of duurde het echt dagen voordat de mk doorzette?
ja fluffy, dat realiseer ik me ook.....

het stomme is dat ik zoveel kwaaltjes had/heb dat ik al eerder durfde te testen. Was het ook eigenlijk niet van plan. En dan nu deze stress Toen de test gisteren duidelijker werd, durfde ik toch te gaan geloven dat ik echt zwanger ben en zou blijven.

Vandaag was de test hetzelfde als gisteren dus ik vond dat al raar
Ik had dit bij beide zwangerschappen. Een paar dagen bruin bloed verlies, ik dacht dat ik ongesteld werd maar dat het niet door zette. Het resultaat zijn 2 gezonde kindjes.

Helaas kan je inderdaad niet anders dan afwachten. Veel sterkte en ik hoop voor je op een goede zwangerschap!
dank je tanja!
Bowie,

Hoe moeilijk ook je kunt alleen maar afwachten, het kan alle kanten opgaan.

Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik bruinverlies een paar dagen na de positieve test. Dit duurde een paar dagen en helaas eindigde deze zwangerschap in een miskraam.

Bij mijn tweede zwangerschap had ik bij iets meer dan 6 weken weer bruinverlies. Dit duurde 2 dagen en stopte toen. Het resultaat ligt hier nu heerlijk te slapen!

Sterkte met afwachten!

Groet Vonni
2 keer bruin wat na een tijdje resulteerde in rood en daarna de miskraam. En de 3e wat bruin maar toch 23 weken zwanger. Heb je binnenkort een afspraak voor een echo gepland staan? Dat heeft bij je termijn van zwangerschap nog geen zin maar het is wel fijn om naar een datum uit te kijken vond ik.
nee aruba, wil eigenlijk pas na mijn NOD gaan bellen voor een afspraak. (omdat ik al wist dat het nog mis kan gaan)
Ik had het ook, zelfs zodanig dat ik dacht ongesteld te zijn en er pas een maand later achter dat ik zwanger was. Het hoeft dus niets te betekenen, mijn zoontje is nu twee! sterkte!
ik weet dat ik nu alleen maar kan afwachten maar dit soort berichten stellen mij toch een beetje gerust Rosie. Dat maakt het afwachten iets minder erg hoop ik....
Ja ook wel logisch dat je dat nog even wilt afwachten Bowie.

Ik heb met 6 weken en 2 dagen het hartje zien kloppen een enorme geruststelling.

Hoop dat je deze weken zonder bruinverlies doorkomt en toch een hartje ziet kloppen binnenkort.
dank je aruba

Het doet me echt wel goed al deze reacties
Bowie, ik heb het ook gehad. In het begin een dag of 4 achter elkaar en een paar weken later nog een keer een dagje. Ben nu 20 weken zwanger van een op het oog gezond kindje, dus het hoeft echt niets te betekenen. Wat de rest ook al zegt dus eigenlijk, maar ik dacht, misschien wil je nog wel een positief verhaal horen.

En ik heb in het begin dus bijna elke dag een test gedaan. De ene dag was het dan lichter dan de andere dag, omdat ik meer gedronken had (dus minder geconcentreerde urine) of omdat ik op een ander tijdstip was opgestaan. Ook dit hoeft niets te betekenen. Op een gegeven moment kan die test ook niet donkerder natuurlijk.
@ minie, bedankt voor je bericht. Ik heb vandaag ook al voor de 2e keer getest en schrok omdat de test nog lichter was ( iets) dan vanochtend. En die vond ik weer lichter dan gisteren ( was eigenlijk niet zo) Mijn vriend vind overigens dat ik het me inbeeld, volgens hem zijn de testen precies hetzelfde (als je ze al kunt vergelijken door het indrogen). De teststreep is nog wel lichter dan de controlestreep maar volgens mij is dit nog logisch nu voor mijn nod

Tot nu toe in ieder geval geen bruin slijm meer gezien.....
Wacht maar rustig af, misschien gaat alles gewoon goed en dan heb je je voor niks zo druk gemaakt.
quote:Bowie79 schreef op 30 april 2009 @ 09:36:

dank je fleur,

merkte je het de eerste keer al snel of duurde het echt dagen voordat de mk doorzette?Ik geloof dat het op een dinsdagavond begon en dat een week later alles eruit kwam...
bij een mk is het bloed ook vaak helderrood met, zolang het bruin is zul je echt moeten wachten. Erg is dat he? Ik dacht na de 8 weken echo dat alles goed was maar dat bleek niet zo te zijn. Het is gewoon onzeker, zwanger zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven