niet ongesteld en niet zwanger
donderdag 20 augustus 2009 om 09:20
Hallo allemaal,
Mijn man en ik zijn bezig voor een 2e kindje.
Nu ben ik inmiddels een week overtijd.
Ik heb een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.
Toen ik zwanger was van de eerste had ik last van pukkels. Nu beginnen de eerste pukkels zich weer aan te dienen.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik in juni ben gestopt met de pil. Het kan dus zijn dat mijn cyclus nog aan het rommelen is.
Iemand anders hier ook eens met dit bijltje gehakt?
Mijn man en ik zijn bezig voor een 2e kindje.
Nu ben ik inmiddels een week overtijd.
Ik heb een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.
Toen ik zwanger was van de eerste had ik last van pukkels. Nu beginnen de eerste pukkels zich weer aan te dienen.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik in juni ben gestopt met de pil. Het kan dus zijn dat mijn cyclus nog aan het rommelen is.
Iemand anders hier ook eens met dit bijltje gehakt?
donderdag 20 augustus 2009 om 09:25
donderdag 20 augustus 2009 om 09:29
donderdag 20 augustus 2009 om 09:54
donderdag 20 augustus 2009 om 09:59
donderdag 20 augustus 2009 om 10:04
quote:KaSiNi schreef op 20 augustus 2009 @ 10:01:
Kan je die testen van kruidvat elk moment van de dag doen of alleen in de ochtend?
Ik heb overigens, misschien raar, wel het gevoel dat ik zwanger ben. Schijnzwanger??
Bij voorkeur met ochtend urine van kruitvat.
Ligt eraan, heb je een nest puppies in de buurt?
Kan je die testen van kruidvat elk moment van de dag doen of alleen in de ochtend?
Ik heb overigens, misschien raar, wel het gevoel dat ik zwanger ben. Schijnzwanger??
Bij voorkeur met ochtend urine van kruitvat.
Ligt eraan, heb je een nest puppies in de buurt?
Ja, dat vind ik echt.
donderdag 20 augustus 2009 om 10:08
Ik voelde me ook elke maand zwanger. Pas die maand dat ik me niet zwanger voelde, was ik het (vandaar dat arsenaal aan testen).
Maar wees gerust: als je echt zwanger bent, ontdek je het vanzelf, binnen nu en negen maanden. Gooi er voor je gemoedsrust wat goedkope testen tegenaan; in mijn ervaring zijn ze net zo goed de dure. Ochtendurine is geconcentreerder dan middagurine, maar als je niet teveel drinkt zou het zelfs 's middags of 's avonds moeten kunnen.
Maar wees gerust: als je echt zwanger bent, ontdek je het vanzelf, binnen nu en negen maanden. Gooi er voor je gemoedsrust wat goedkope testen tegenaan; in mijn ervaring zijn ze net zo goed de dure. Ochtendurine is geconcentreerder dan middagurine, maar als je niet teveel drinkt zou het zelfs 's middags of 's avonds moeten kunnen.
donderdag 20 augustus 2009 om 10:10
Voel je je wel anders dan? Heb je zwangerschapsverschijnselen?
Het blijft gissen. Ik heb bij twee testen hele licht roze streepjes gehad, zo licht dat ik serieus twijfelde over de uitslag. Uiteindelijk de Clear Blue, en daar kwam duidelijk uit: zwanger. Daar valt niets aan te interpreteren, dat vond ik heel fijn. Dat vind ik dus een aanrader hoewel hij wel 12.99 euro kost. Misschien twee daagjes wachten en hem toch proberen. Hou ons in ieder geval op de hoogte!
Het blijft gissen. Ik heb bij twee testen hele licht roze streepjes gehad, zo licht dat ik serieus twijfelde over de uitslag. Uiteindelijk de Clear Blue, en daar kwam duidelijk uit: zwanger. Daar valt niets aan te interpreteren, dat vond ik heel fijn. Dat vind ik dus een aanrader hoewel hij wel 12.99 euro kost. Misschien twee daagjes wachten en hem toch proberen. Hou ons in ieder geval op de hoogte!
donderdag 20 augustus 2009 om 10:16
Ben moe, heb pukkels, heel nu en dan een misselijk gevoel en ben niet ongesteld. Buiten dat geen zwangerschapsverschijnselen. En ik heb gewoon het gevoel dat ik zwanger ben, maar alles kan natuurlijk ook tussen de oren zitten , vandaar dat ik het een schijnzwangerschap noem.
Ik hou jullie op de hoogte.
Nu ff lekker sporten.
Ik hou jullie op de hoogte.
Nu ff lekker sporten.
donderdag 20 augustus 2009 om 10:27
Irritant dit soort acties. Niet zwanger, ok, maar dan graag ongesteld!
Ik heb heb beide mogelijkheden ondervonden. Week overtijd en niet zwanger.
Nu ben ik wel zwanger, maar dag voor NOD (vroeg getest ivm nare medicijnen) negatieve test (Clear Blue). 4 dagen na NOD alsnog positief getest met Kruidvattest.
Ik hoop voor jou dat je toch zwanger bent.
Ik heb heb beide mogelijkheden ondervonden. Week overtijd en niet zwanger.
Nu ben ik wel zwanger, maar dag voor NOD (vroeg getest ivm nare medicijnen) negatieve test (Clear Blue). 4 dagen na NOD alsnog positief getest met Kruidvattest.
Ik hoop voor jou dat je toch zwanger bent.
donderdag 20 augustus 2009 om 14:54
Hier hetzelfde verhaal hoor!!
Week overtijd.. gisteren getest. Negatief.... maar nog steeds geen menstruatie....
Verder diverse klachten... gespannen pijnlijke borsten, misselijk in de morgen, heb zelf t zuur de hele dag door ( om gek van te worden trouwens) en erg erg erg moe....
nou ja, we zien het wel... ik heb nog een test liggen... over een paar dagen nog maar eens testen.. wie weet!
Week overtijd.. gisteren getest. Negatief.... maar nog steeds geen menstruatie....
Verder diverse klachten... gespannen pijnlijke borsten, misselijk in de morgen, heb zelf t zuur de hele dag door ( om gek van te worden trouwens) en erg erg erg moe....
nou ja, we zien het wel... ik heb nog een test liggen... over een paar dagen nog maar eens testen.. wie weet!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 20 augustus 2009 om 16:37
Ik heb zojuist een test van de kruidvat gedaan en wederom negatief
Ik vind het echt geen ramp als het deze maand niet gelukt is hoor, maar ik wil gewoon duidelijkheid. Of ongesteld, of zwanger maar niet iets er tussen in.
Ik heb besloten gewoon nog een paar dagen te wachten en proberen er niet te veel aan te denken
Ik vind het echt geen ramp als het deze maand niet gelukt is hoor, maar ik wil gewoon duidelijkheid. Of ongesteld, of zwanger maar niet iets er tussen in.
Ik heb besloten gewoon nog een paar dagen te wachten en proberen er niet te veel aan te denken
donderdag 20 augustus 2009 om 18:57
Ik heb het de afgelopen weken precies zo gehad. Meteen na mijn vruchtbare dagen steeds misselijk (zo'n weeïg gevoel), pijnlijke borsten, andere dingen lekker vinden, en ineens geen zin in thee (ik lééf op thee).
Vreselijk regelmatige cyclus, en toen ineens overtijd. Allemaal negatieve testen, en geen ongesteldheid.
Heb het gehaald tot 12 dagen overtijd, toen ineens ongesteld.
Genoeg voorbeelden van vrouwen die vrij laat een positieve test hebben, maar ook genoeg van vrouwen die zonder reden heel laat zijn.
Rustig blijven wachten... (En dat is het ergste en moeilijkste wat er is, heb ik gemerkt! )
Ik hoop dat je binnenkort alsnog een positieve test in handen hebt!
Vreselijk regelmatige cyclus, en toen ineens overtijd. Allemaal negatieve testen, en geen ongesteldheid.
Heb het gehaald tot 12 dagen overtijd, toen ineens ongesteld.
Genoeg voorbeelden van vrouwen die vrij laat een positieve test hebben, maar ook genoeg van vrouwen die zonder reden heel laat zijn.
Rustig blijven wachten... (En dat is het ergste en moeilijkste wat er is, heb ik gemerkt! )
Ik hoop dat je binnenkort alsnog een positieve test in handen hebt!
vrijdag 21 augustus 2009 om 08:07
vrijdag 21 augustus 2009 om 14:31
zaterdag 22 augustus 2009 om 11:54
dag 38 vandaag...en nog steeds niks.... als ik morgen nog niet ongesteld ben, ga ik weer testen...
Dit is echt om gek van te worden... mocht de test morgen weer negatief zijn, hobbel ik volgende week maar weer eens naar de gynaecoloog... heb ooit eerder een cyste gehad, en toen bleef mijn menstruatie niet echt uit... maar goed, dat kan volgens mij wel...
Dit is echt om gek van te worden... mocht de test morgen weer negatief zijn, hobbel ik volgende week maar weer eens naar de gynaecoloog... heb ooit eerder een cyste gehad, en toen bleef mijn menstruatie niet echt uit... maar goed, dat kan volgens mij wel...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zaterdag 22 augustus 2009 om 12:51