*November 2009*

13-03-2009 20:24 851 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naamgeboorte/uigerekend Jongen/meisjeBroertje/ZusjeBijzonderheden PeggySue14 oktoberjongen en meisje Travelgirl335/11Merliena12/11meisjebroertje 3 jrMizenbegin novemberzusje 2,5Miriam197417/11meisjebroertje 1jr en zusje 3jrKloppend hartje!Cin7427/10meisjebroertje 1jr Dromer254/11 Pebbles5/11jongen2 broertjes 5+7 Queenie225/11Jongen 09/09/09!2 broertjes 5 en 7 Darceltje23/11jongenzusje bijna 1jr Kersje_7923/11 Elientje150224/11 Gliene27/10meisje1 zusje van 2 jr
evi, ja bij mij zitten er op medisch gebied nog wat haken en ogen aan. We hebben ook lang na gedacht of we het nog een keertje aan durfden, de toekomst zal het leren ;) Het is 2 keer goed gegaan en daar ga ik nu ook vanuit, maar het blijft weer spannend.

vermoeidheid is echt van de zwangerschap volgens mij, bijna iedereen heeft er last van. Ik kan ook zo in slaap vallen. Had vrijdag mijn eerste zwangerschap knullig ongeluk al door de vermoeidheid. Ik was zo blij dat ik thuis was (woon-werk verkeer) ik parkeerde de auto en hoorde krrrrraaaak. Ja hoor de bumper flink bekrast, help een meegespoten bumber dus lekker duur in reparatie. Gelukkig vond manlief het wel meevallen en was het door hemzelf wel te maken....pffff. Maar dat beloofd wat ;)

mereliena....spidermouse....beterschap. blijf lekker rustig aan doen, is beter voor de baby ...

ik ga druk bezig met de foto albums bijwerken, heb er straks een bij om te maken hahahah moeten deze even af..daarna tuin opruimen en genieten van het weer (mocht de zon nog gaan schijnen)

fijne dag
Hmmmm Mereliena, rustig aan en dan wordt het hopelijk beter! Wil je mijn gegevens ook nog in de tabel zetten als je tijd hebt. Ben 8 november uitgerekend. Ga 7 april naar het ziekenhuis voor een intake en echo. En mijn zoontje is 1 jaar. Hoop trouwens dat je een beetje kan genieten buiten en dat je je niet te beroerd voelt!

Miriam, spannend dus ook weer deze zwangerschap. Hmmm.. en je eerste zwangerschapsongeluk dus al gemaakt. Balen zeg, maar gelukkig vond je man het niet zo erg. Leuk fotoalbums bijwerken haha! Ja jij hebt er nog een stuk meer te doen. Ik heb net het album van het eerste jaar van Evi-mannetje af. Heb bij de Hema een heel album gemaakt, is echt wel mooi geworden. Maar moet nu eigenlijk alweer met zijn tweede album gaan beginnen en moet ook de foto's op CD branden voor het geval de laptop crasht. Jammer trouwens dat de zon bij jullie niet schijnt. Hier is het echt prachtig weer!

Nou fijne dag allemaal en tot later weer!
Miriam, gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat deze zwangerschap minder gecompliceerd wordt dan je vorige twee. Zal ik voor je duimen dat het een jongetje wordt?
Hier ook even een felicitatie voor Miriam. En tja als Tess zovaak inbreekt haha.

Nee hoor, ik ben een nov 2007 moeder (net als Ibbel, Tess en Miriam dus) en ben alweer weg. Nov is een super maand om te bevallen (al is mijn dochter op 30 oct jarig). Heel veel succes met alle zwangerschappen.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ik zit in ontzettende onzekerheid, heb sinds gisteravond bloedverlies en krampen. Het kan zijn dat het 2e vruchtje nu afgestoten wordt maar dit voelt niet goed.

Ik mag vanmiddag op echo, laat wel even weten hoe het is gegaan.
Dag dames,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik kan me toevoegen aan de lijst. Ik heb dit weekend getest en jawel zwanger! Ik heb al een zoontje van bijna 10 maanden. We hadden niet verwacht alweer zo snel zwanger te raken. De eerste keer was het na 3 keer raak maar we dachten eigenlijk dat het nu wel wat langer zou duren omdat ik ook al 36 ben. Niets van waar, haha binnen 2 keer raak. We zijn blijkbaar erg vruchtbaar samen. Ik ben 20 november uitgerekend. Heb nog weinig last van kwalen. Heb ook een zwaar gevoel in de buik, heel moe, en supergoed ruiken. Had ik bij de eerste ook. Was toen ook niet misselijk maar door dat goede ruiken werd het me wel eens lastig gemaakt.

Ik moet nu echt eens onder de douche anders is zoonlief al weer wakker.

Ik vind het leuk om met jullie deze reis weer door te maken..

Groetjes Kuif
GM, he wat een rust hier!

Wij gaan zo naar peuterdans.

Ik voel me vandaag iets beter. Beetje bijgetrokken.

Grtz
he wat raar ik zie nu pas berichten die gepost zijn

Peggy dat is schrikken zeg!! Ik hoop dat het meevalt! Ik zal voor je duimen. Sterkte meid!
Hi Kuifji, welkom en gefeliciteerd! Ik heb je in de tabel gezet.
Hi!

Kan ik met jullie meeschrijven? Houd het forum (ook de oude) al een paar dagen in de gaten maar wist mijn inlognaam niet meer. Heb nu bericht van het vivaforum en nu kan ik dus weer inloggen.

En het idee is; ik ben ook ZWANGER! Joepie!

Totaal onverwacht! (na 1 keer onveilig, net als de vorige keer trouwens. We hadden dus beter moeten weten. Waarschijnlijk dachten we allebei; 1 keer onveilig levert een baby op, hoe groot is dan de kans dat nog 1 keer onveilig nog een baby oplevert? Naar nu blijkt soms dus heel groot). Maar wel heel gewenst!

Ik denk dat ik 8 november ben uitgerekend; de kleine is verwekt op valentijsdag, hoe romantisch!

Net de mevrouw van Moeders voor Moeders op bezoek gehad, er staan weer groene kratten in de gang! MIjn eerste bezoekje aan de gyn wordt 6 april en de echo op 7 april. Mijn zoontje is van 30 oktober 2007 en is nu dus 17 maanden.

Groeten!
Hai meiden,

Peggysue wat verschrikkelijk naar voor je zeg! Ik ga heel hard duimen dat het allemaal goed gaat. Echt heel hard en hoop dat je vanmiddag met positief nieuws terug kunt komen. Dikke knuffel voor jou meid!

Mika en Kuifji welkom. Grappig Mika, wij weten het niet helemaal zeker maar hier waarschijnlijk ook een kindje verwekt op Valtentijnsdag en ook op 8 november uitgerekend!

Mereliena, gaat het een beetje beter met je? Oh zie dat het al een beetje beter met je gaat, gelukkig! Leuk naar peuterdans. Lijkt me ook wel wat voor die kleine van mij straks.

Spiddermouse, word je de blaasontsteking alweer een beetje de baas? Hoop dat dat snel minder wordt!

Hier vanachtend voor het eerst sinds mijn zwangerschap van Evi-mannetje weer gaan sporten. Nou dat was me wel even confronterend. En vond het sowieso best tegen vallen, want Evi-mannetje had weer verschrikkelijk lopen spoken vannacht. Maar goed, nu achteraf voel ik me wel goed en ben ik blij dat ik ben geweest.

Dames fijne dag allemaal en Peggysue sterkte!
Mika en Kuiji welkom en gefeliciteerd, en jeetje wat waren jullie snel zwanger!

Ik heb heel goed nieuws: er kloppen 2 hartjes! Ben dus gewoon zwanger van een tweeling! De bloeding was goed te zien op de echo en het wordt allemaal nog erg spannend de komende tijd maar voor nu ben ik erg opegelucht!

Vrijdag mag ik weer op echo (dan 7 weken) De ivf-arts is heel erg begaan en ik mag bellen wanneer ik onzeker ben, dat geeft een ontzettend goed gevoel!
Evi: leuk dat je kwam inbreken op het andere topic! en dat je nog puf hebt om te sporten.................ik kan werkelijk geen tien stappen zetten zonder te hijgen en te kokhalzen. Maar ja, wat wil je, een dubbele dosis HCG in m'n lijf!

Heb trouwens gebeld met moeders voor moeders maar ze komen hier niet in de buurt. Erg jammer want ik heb zelf ook erg veel hormonen gespoten om zwanger te worden en wilde mijn steentje bijdragen.
Peggysue, echt supernieuws! Gewoon een tweeling, bijzonder hoor. En fijn dat je begeleid wordt door een arts, die je serieus neemt. Wat ontzettend spannend zeg en fijn dat je vrijdag weer een echo krijgt. Nou voorlopig alle reden voor blijdschap dus. Geniet ervan!
Haha ik kwam hier ook nog even. Zei net nog tegen mijn vriend. Ik ken je helemaal niet, maar zulk nieuws doet me toch echt wel wat. Sporten ging gelukkig nog goed, maar ik heb me geen abonnement aan laten smeren. Ik neem een 12 rittenkaart. Met mijn zoontje ben ik zo ontzettend beroerd geweest, toen begon het met tien weken en is het tot en met week dertig niet meer weggegaan en het idee dat ik dan móet.

O ja, vwb MvM hier hebben ze het mij niet gevraagd dit keer. Misschien wel vergeten, maar ik zou het deze keer niet meer doen. Met Evi-mannetje was ik zooooo ziek en als ik dan 's ochtends die bus open maakte om mijn pies te lozen, dan ging ik extra hard over mijn nek als ik het desinfecteringsmiddel rook wat erin zat. Ik werd er zoooooo beroerd van. Maar goed, 't is natuurlijk wel voor een goed doel.
mika en kuifji welkom, leuk zo met de nov. mama's in spe

Peggyseu, wat geweldig nieuws en ik blijf duimen draaien dat alles goed blijft gaan !!

Meiden nov 2007 bedankt voor de felicitaties !!!

MvM...bij mijn eerste 2 waren ze hier niet in de buurt aktief. Nu heb ik mij gewoon weer aangemeld en woensdag krijg ik een vrouw langs. Ik ben heel benieuwd, dat is erg nieuw voor mij. Maar ik wil zeker mijn bijdrage geven....

evi.. ik kan mij helemaal voorstellen hoe je je voelt. Hier zijn er twee die mij om de beurt in de nacht wakker houden. Mijn oudste heeft op het moment nachtmerries en mijn jongste komt nog elke nacht voor voeding en gaat vervolgens om 3 uur nog hele gesprekken voeren met zijn knuffels en giert het uit van het lachen. Erg leuk, maar daar wordt ik ook wakker van. Soms gaat hij dan ook weer huilen omdat hij dan ineens beseft dat mama niet komt, nee heheh die wil lekker in bed blijven liggen. Maar dan moet ik er toch even uit om een knuffel te geven en dan is alles weer goed.

Vandaag een intensieve dag op mijn werk gehad, dus ik ga nu ff lekker plat en bedenken hoe we het de ouders gaan vertellen. Ik wil het wel op een leuke bijzondere manier doen.

Eerst wouden we het geheim houden tot de eerste echo maar ik merk nu al dat mij dat niet gaat lukken ;)

fijne avond
Gefeliciteerd mika en kuifji!

Peggysue, wat goed om te lezen dat alles in orde is en er gewoon twee hartjes kloppen. Fijn ook dat je mag bellen als je onzeker bent. Alleen jammer dat je zo misselijk bent van de hormonen.

Hier gelukkig nog geen problemen met misselijkheid dus ook ik ga lekker door met sporten. Aangezien ik een vechtsport beoefen heb ik de leraar al vertelt dat ik zwanger ben. Geen sparren en buikspiertraining voor mij meer Op dit moment is hij de enige die we het verteld hebben. De anderen denken dat ik last van maagzuur heb We maken het pas bekend als we de 12 weken voorbij zijn.
hey ik had gisteren gepost en nu zie ik dat hij er niet tussen staat, vreemd.

Mika en Kuiji welkom en gefeliciteerd, wat leuk dat jullie ook meeschrijven.

peggysue, wauw ik blijf voor je duimen dat alles goed blijft gaan. Wat een cadeautje zeg, twee kloppende hartjes.

Ik heb op 6 april mijn eerste controle bij de gyn, zo spannend weer. en morgen krijg ik een mevrouw van MvM. De eerste keer want bij mijn vorige 2 kwamen ze niet bij mij in de buurt. Nu dus wel, beter want ik wil graag mijn geluk een beetje doorgeven op deze manier.

verder niet veel bijzonders..ik ga nog even genieten van mijn rust nu de 2 op bed liggen ;)
raar en nu ik dit post zie ik ineens mijn andere posting wel.

sorry voor dubbele info nu.
wauw een tweeling, geweldig Peggysue. Toevallig hadden wij het er gister over wat er gebeurt als we een tweeling krijgen, tja een hele hoop drukte maar wel een geweldige uitdaging, toch?

Zie jij het ook zo, of heb je ook zo je zorgen?

Wat betreft MVM twijfel ik nog. Bij mijn eerste was er geen enkele twijfel, ik wilde dat gewoon doen.Er zijn zoveel vriendinnen bij wie het niet vanzelfsprekend is om zwanger te raken. Maar nu merk ik dat ik er eigenlijk weinig zin in heb. een beetje een gedoe ook. In onze woonplaats moet je de kratten zelf wegbrengen. mmm, weet het dus nog niet maar heb nog even bedenktijd. Ik zit nu pas in week 5.

Ik heb een vraagje voor degene die ook al voor de tweede keer zwanger zijn. Wanneer begon jullie buik echt een zwangerbuik te worden? Nou heb ik van mezelf en van mijn vorige zwangerschap ook een buikje, dus voorlopig vermoedt niemand iets. Maar wij willen het in mei gaan vertellen op de verjaardag van onze zoon, maar ik vraag me af of ik dat redt met buik enzo.

Ik heb 14 april mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Oh, wat duurt dat nog lang! Ik zou zo graag nu al een bevestiging willen hebben dat het goed is...

Fijne dag allemaal, hopen dat het zonnetje ook vandaag weer lekker gaat schijnen.

groetjes Kuif
kuif, bij mijn tweede was het bij week 10 toch al wel te zien. Mijn buik rekte heerlijk mee !! Maar met wat ruimere kleding had niemand het door. Bij week 14 was er geen twijfel meer. Nu is mijn buik ook nog dikker van de vorige twee (is 15 kilo blijven zitten) en soms denken mensen dat ik zwanger ben en gaan ze mij helpen boodschappen inpakken enzo. Toen vond ik dat een belediging nu komt het mij goed uit kan ik het nog even geheim houden. Maar ja mijn mond werkt niet mee ;)
Hallo allemaal!

Ik ben ook zwanger en uitgerekend in november, de 13e zoals het er uitziet.

Ik heb al 2 'grote' jongens, Groot Pebbeltje is van oktober 2001 en Klein Pebbeltje van september 2003. Zij zijn dus 6 en 8 als deze baby geboren wordt. Ik ben nu zelf 37, dan 38.

6 april heb ik afspraak bij verloskundige. Ik vind het wel spannend, 2,5 jaar gelden had ik een miskraam. Wens voor een derde was toen eigenlijk helemaal weg, door ziekte en overlijden van mijn moeder was ik heel erg ontdaan.

Sinds een maand of 2-3 voel ik me gelukkig weer helemaal goed en in januari toch voor een derde besloten en in maand 2 al zwanger.

Moeder voor Moeders gisteren langs geweest en ik doe daar nu voor de 4e keer aan mee. Ben een trouwe klant

Ik heb even getwijfeld om me aan te sluiten, omdat ik niet weet hoeveel tijd ik heb om fanatiek mee te schrijven. We hebben een eigen zaak en het daar erg druk mee. Maar ik vind het toch wel leuk en doe dus een poging.
Gefeliciteerd Pebbles! Wat mooi dat je zo snel zwanger bent geraakt. Ik ben zelf ook geen fanatieke schrijver, maar daar wordt hier volgens mij niet moeilijk over gedaan. Het is toch erg leuk om de verschillende ervaringen te lezen.

Ik ben vandaag lekker vrij, want we hebben een aankoopkeuring laten doen voor een huis dat we op het oog hebben. Op dit moment hebben we geen kinderkamertje over. Gelukkig hebben we nog eventjes Ik ben wel heel hard aan het duimen voor dit huis, we gaan straks een openingsbod doen.
welkom pebbles en natuurlijk van harte gefeliciteerd.

hier eigenlijk weinig te melden !! sorry
*syl breekt in*

Voor iedereen de felicitaties, met speciaal aan mn digidinnetje Merel en voor oud digidinnetje Miriam1974
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven