Oehhh zonder titel #18

04-10-2007 00:17 1038 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Tristan vanmorgen op zijn grote matras :-) Look who's happy ;-)

http://www.mijnalbum.nl/Album=QJQHE8M6

P, hoe ziet je uitnodiging er uit, ben benieuwd! Heb je iets met een foto gedaan?
:cheer:

Hoera voor Chica!

Inderdaad, niet meer over na denken, kan je toch niks aan doen en je komt er toch niet uit. :hug:

En wat een blije Tris zeg!
.
.
Wauw, Chica is aangekomen!! Man, wat goed en wat lekker veel! Als ze tekort had, echt tekort, dan was ze een heel andere baby denk ik! Had ze vast wel aangegeven toch? Ze is nu in ieder geval lekker aan het bijkomen, super!!

Jeetje, Tristan is ook echt weer veranderd. En wat een grote vent al, zo op dat grote bed!! Hij lijkt ook al zo op zijn mama.

Punkertje, nummer 3 in aantocht? Tijd voor een nieuw topic dan hè ;-)
Goedemorgen. Wie kan er sterke bakjes koffie zetten?? Man, man, wat een nacht hier. Bo was de hele nacht wakker en Tygo kwam vannacht ook maar om de twee uur ipv drie.

Ik lag vroeg, dus heb nog iets kunnen slapen. Maar vanaf dat Tygo om twaalf uur voeding kreeg, was het raak: mama, ben je nou? Mama, Bo hartstikke huinen (huilen). Mama, Bo toefel (knuffel)? Vriend heen, ik heen, vriend boos proberen, ik lief proberen en eindelijk sliep ze om kwart voor drie. Toen kwam Tygo. En om vijf uur week, om vervolgens Bo weer om half zes: Mama, ben je nou?

Ze zegt nu trouwens steeds hartstikke. Dus vannacht had vriend haar bij haar armpje gepakt (heel zacht vastpakken is voor Bo hartstikke zeer ;-) ) Roept ze huilend: Mama, Bo hartstikke toes (kus) hebben :love:

Hé Punkertje, wanneer sliep Chica een beetje door 's nachts? Dus zeg maar om de vijf uur ofzo, ipv 3 uur?
http://www.xs4all.nl/~lukens/

foto's! de nacht ging goed in zijn nieuwe bed!

Maar nu wast bij jullie vannacht weer k met p, niwgn? sji toch... maar wel superschattig, die Bo :heart:

ik zet espresso voor je, oke? in een minikopje :-)
Stoer bed, hoor en wat heeft hij schattige laarsjes, zeg!! :heart:

Dank je, een espresso kan ik zeker gebruiken. Weet je wat best wel lastig is? Als ik met Bo ga douchen, ook al doe ik dat vijf minuten na Tygo zijn laatste voeding, dan gaat hij keihard huilen. Staan m'n borsten op knappen, kan ik weer snel afspoelen en moet ik Bo weer heeeel snel aankleden. En kinderen die snel moeten, willen niet snel ;-)

Dus ik dacht nu: ik laat hem huilen, nou werkelijk! Ik dacht dat ie erin bleef. En ineens, meneer sliep en slaapt nog. Zelfs nu hij al voeding had moeten hebben!! *viert overwinning*

Yasmijn: jij ook een overwinning!!! Wat lekker dat de nacht goed ging zeg
.
.
.
.
punkertje25X schreef op 15 januari 2008 @ 15:14:************** verklaard hierbij dit topic voor gesloten***************
Waarom eigenlijk? Je kunt gewoon verder posten in dit topic. Ik snap het niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven