Oktober 2009

26-01-2009 17:45 421 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie is er ook zwanger en uitgerekend in oktober 2009.

Zelf ben ik er sinds vanmorgen achter dat ik zwanger ben van mijn derde kindje. Ik heb al een meisje van 5 jaar en een meisje dat met 10 maanden is overleden aan longproblemen.

Vind deze zwangerschap dus heel erg spannend en had eigenlijk volgende week pas een afspraak bij de gyn. Dit omdat mijn laatste zwangerschap door (zwangerschaps)diabetes vrij turbulent verliep en mijn dochtertje heel veel ernstige skeletafwijkingen had. We hadden daarom afgesproken dat we bij een zwangerschapswens eerst bij haar langs zouden komen om het een en ander te bespreken, maar nu al zwanger, dus wie weet kan ze volgende week wel even met een echo kijken.

Ik hoop dat er meer meiden komen schrijven!

Liefs een vlindermama

www.yasminemeijvogel.vlindersite.nl

(Ps post nog effe niet onder eigen naam, wie weet wie er uit mijn familie/kennissenkring allemaal rondneust hier!)

op F5 drukken om tabel te vernieuwen!

Gefeliciteerd vlindermama. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt, en een gezond kindje.

Groetjes,

uitgerekend juni 09
Hey Vlindermama,

Gefeliciteerd! Spannend hoor allemaal...maar wens je een heel voorspoedige zwangerschap toe, en met dat kindje komt 't vast goed, oktoberkindjes zijn de liefste...;-) Kan 't weten, hier ligt er eentje van bijna 4 maanden leuk/lief te wezen!

Liefs!
Hoi,

Gefeliciteerd Vlindermama! Ik ben er zelf ook net achter dat ik zwanger ben. Heel spannend, dit is ons eerste kindje. Ik heb in juli een miskraam gehad, dus ik ben wat onzeker... maar wel blij!!

Greets!
lieve vlindermama, bij ons is het deze ronde niet gelukt dus geen oktober kindje hier, maar.... ik wil jou heel veel geluk en een voorspoedige zwangerschap toewensen. Je hebt heel wat voor je kiezen gekregen en je gezin ook, tijd voor happinezzz!
Jeetje, nu alweer een Oktober 2009 topic....

Vorig jaar rond deze tijd had ik een positieve zwangerschapstest, en 5 Oktober ben ik bevallen van een dochtertje.

Oktober kindjes zijn erg leuk!!! Mijn oudste dochter is ook van Oktober (2005).

Ik hoop dat je/jullie allemaal goede zwangerschappen hebben. Al kan ik me goed voorstellen dat het voor vlindermama erg spannend is.

Geniet ervan!!! Voor je het weet is het Oktober.
Ik dacht echt.. heey een berichtje van lady-bug op ons topic... blijkt het al weer oktober 2009 te zijn ipv 2008 .

Ga gauw weer terug naar m'n eigen oktobertopic!

Dames van harte gefeliciteerd en natuurlijk een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst.
Dory11, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Hopelijk gaat alles goed. Hoe ver was je toen je de vorige keer een miskraam kreeg?

Hoop dat er gauw nog nieuwe zwangere bij komen. Volgens mijn planning ben ik 4 oktober uitgerekend, maar dat kan altijd langer of korter zijn natuurlijk!

Liefs Vlindermama
Gefeliciteerd!!

Hier nog een oktober2008-mama (hoewel mijn zoon uiteindelijk in september is geboren..). Veel sterkte en plezier gewenst!
Hoi Vlindermama,

Vorige keer kwamen we erachter tijdens de echo rond 10 weken, ik had een windei. Daar ben ik behoorlijk verdrietig om geweest, vooral omdat ik me echt zwanger voelde!

Nu gaat het weer helemaal goed, ik heb besloten om nu weer gewoon te genieten, en ervan uit te gaan dat het deze keer wel lukt. Maar ik vind het wel fijn dat ik nu eerder een echo krijg, hoef ik niet 6 weken te wachten voor meer zekerheid.

Ik ben 6 oktober uitgerekend, maar dat is puur op laatste ongesteldheid.

Weet je al of je volgende week een echo krijgt? Hopelijk is alles goed!

liefs Dory11
Hey Dory wat leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
Leuk om te zien dat er nu al weer een oktober 2009 topic is.

Ik heb meegeschreven in het oktober2008-topic. *zwaait naar Ka32*

Mijn zoon is uiteindelijk 26 september geboren.

Gefeliciteerd met de zwangerschap en succes!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik dacht al dat ons halve topic hier te vinden was!

Ook hier een oktober2008 kindje. Leuk hoor kan me nog zo goed herinneren hoe het een jaar geleden was (nou ja toen wist ik het nog niet, een weekje later pas).

Een hele fijne zwangerschap gewenst en gefeliciteerd, to ik kan me voorstellen dat het allemaal extra spannend is nu). Ook alle anderen die gaan meeschrijven een hele fijne zwangerschap gewenst en gefeliciteerd natuurlijk!
Hallo,

Ik heb eigenlijk helemaal nog geen kwaaltjes, behalve dat ik een beetje moe ben en pijnlijke borsten. Verder voel ik me dolgelukkig.

Verder niemand uitgerekend in oktober???

Liefs Vlindermama
Hoi Vlindermama en Dory

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Zelf hoop ik ook snel mee te kunnen schrijven, maar ik moet nog een weekje wachten tot ik kan testen. Ben nu ruim 1,5 jaar 'bezig' voor een 3e kindje, en hoop dat het nu toch wel eens een keertje raak is...

Blijf dus nog even duimen, maar ondertussen lees ik stiekem mee hoor

Liefs, Edje
hello dory en vlindermama,

Ik weet sinds vanmorgen dat ik zwanger ben van de tweede. Als t goed is en gaat ben ik 9 okt uitgerekend. Ook op basis van mijn laatste menstruatie.

Edjekroketje, spannend he dat wachten. Hier zijn we ook 1,5 jaar bezig geweest voor nr 2. Ik duim voor je mee!

gr Snico
Edje, Ik zal voor je duimen. Hoop dat je je gewoon kan aansluiten hier!

Snico gefeliciteerd met je zwangerschap. Volgens mijn menstruatie gegevens ben ik 4 oktober uitgerekend, maar kan altijd later ook zijn natuurlijk. Al zal ik wel in spetember bevallen denk ik, omdat mijn beide andere kindjes ook drie weken te vroeg kwamen.

Spannend hoor!

Liefs Vlindermama
Hi, ik heb gisteren ontdekt dat ik zwanger ben! Het is onze eerste en we zijn 4 maanden bezig geweest. Echt snel gegaan nog, terwijl het me eigenlijk niet snel genoeg kon gaan. Erg he, maar als je besluit om ervoor te gaan, wil je het ook zo snel mogelijk, toch. Ik ben me wel heel erg bewust van mensen bij wie het niet zo snel gaat/ging. Volgens mijn berekening ben ik 7 oktober uitgerekend. Heb niet echt zwangerschapsverschijnselen, althans ik ben niet misselijk. Wel wat meer moe en iets gespannen borsten, that's it! Hopelijk blijft het zo, ben heel benieuwd!

Lees al jaren mee op het kinderen topic en nu mag ik eindelijk voor 't echie mee schrijven!
**breekt in*** Hallo oktobermama's! Te gek, een oktober 2009 topic. Ik ben zelf een oktober 2007-mama (31-10, was de 29ste uitgerekend) en hoop nog een oktober 2009 mama te worden! Het zijn schatjes, die oktoberbaby's!

***breekt uit***
Ook even een inbreekster hier.....

Gefeliciteerd meiden! Ik ben zelf in oktober 2008 bevallen van ons ukje, en hij is nu alweer ruim 3 maanden. Wat gaat een jaar toch snel.....

Geniet van jullie zwangerschappen!
Wat leuk dat er oktobermama's ons komen feliciteren. Allemaal enthousiaste mama's, dat moeten dus wel leuke baby's worden. Spannend hoor! Nog meer dames die al weten dat ze zwanger zijn? Join the club!
Hoi meiden,

Ik zit in dubio, ik durf nog niet helemaal te geloven en blij te zijn. Ik had gisteren na 3 testen een positieve test. Ik had 3 verschillende merken en bij de digitale clear blau had ik een positiefe test.

Ik heb afgelopen jaar 2 x een miskraam met curretage gehad.

Dus we willen het nu stil houden voor vrienden en familie en we zijn nog niet al te blij om terleurstelling te voorkomen.

We hebben een dochtertje die is van oktober 2005, dus ik ben al een oktobermoeder.

Volgens mijn berekening is het 10 oktober.

Ik vermoed omdat ik bij gyn loop dat ik met 7 weken de 1e echo heb, ik ga ze morgen waarschijnlijk bellen.

Voor mij is dit wel mijn laatste poging mocht het weer mislukken, ik word in mei 39 jaar dus vind het niet zo piep meer.

Ik heb vorige jaar (2008) januari en oktober een miskraam gehad.

Groetjes een voorzichtige Ana
Dames, allemaal van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie allemaal kunnen genieten van je zwangerschap en dat jullie in oktober een mooie en gezonde baby in je armen hebben.

Groetjes Lalie,

Augustus 2009
Ana, hier Watertje. Wij kennen elkaar nog als de pechvogels van het Mei-forum. Gefeliciteerd meid, ik hoop echt dat het goed zit deze keer! En eeeeh ja, ik heb ook een positieve test. Vind het doodeng, maar ben morgen 5 weken...
Hé wat leuk watertje, een lodgenoot met spanning betreft.

Hoe gaat het nu met jou dan? Dat is dan ook oktober toch?

IK vind het ook nog doodeng, maar we moeten maar positief proberen te blijven.

En ik moet morgen naar de tandarts, pffff ben zo'n angsthaas en ze moeten kiez renoveren. Dus word wel geboor en toestanden. Dus weet niet of ik het de tandarts zal vertellen. De vorige afspraken konden niet doorgaan omdat ik net miskraam had gehad.

Lieve groetjes Ana

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven