Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Thanx! Ben je nu thuis?
hi meiden,

Even tussen de bedrijven door zwaaien en dan kom ik straks nog even buurten als ik met mijn kleine man heb gegeten

Eileentje even voor het shopaholicgevoel:

http://www.bellyfashion.nl/

http://www.future-maman.nl/web-shop/

http://www.paskamer.com/

http://leppaludi.nl/BabyKind/Positiekleding

Maar ook H&M en wehkamp en Otto hebben het online. Leuk als je een keer in de buurt bent van Almere http://www.hetbollebuikje.nl/ (en dan wel mij even seinen voor hee/koffie met veel koekjes
btw even googlen geeft je ook een giga lijst van winkels
Ik lees verhalen van brooooooood! Me loves brood maar ik ben zo'n verwend kreng dat ik dat niet meer uit de broodbakmachine wil maar ik wil dat van manlief! Die bakt foccacias en brood met banaan en chocola *zwijmel* Maar ja hier zo'n typje wat het eiwitdieet heeft gedaan voor ze zwanger werd en dus nu moet opletten wat ze eet omdat de kilootjes eraan vliegen
Eileentje wat een lul! En jij gaat straks een fab mama worden! Je krijgt het met liefde (we denken de bevalling gewoon nog even weg) en gaat straks op een fijne manier de opvoeding in. Verspil je energie niet aan zwartmakerij want daar beschadig je hooguit het kind mee terwijl als je het met liefde groot laat worden en gewoon de goede momenten van pa meegeeft er een beter beeld voor een kind ontstaat. Als het oud genoeg is kun je aangeven waarom het liep zoals het liep en zal hij het kindje vast een keer zien maar dan zijn het jouw mooie veren die daar voor zijn snufferd staan en laat hem zich dan maar op zijn achterhoofd krabben dat jij al die tijd gewoon heztelfde mooie mens bent gebleven en hij hetzelfd achterrlijke mens. Lekker de eer aan jezelf houden op dat vlak is mijn motto
Happy 5 kg wow! Hoe gaat het daar nu mee? Hou je het zelf in de gaten?
Caatje lief spuugbeestje van mij, waterijsje, subliem idee! weet je dat je bijv van die knorr vie dingen ook ijsjes kan maken. Misschien dat je dan wat meer binnen krijgt

Pinder, je weekend klinkt heerlijk!
Tjeempie, je bent fantastisch.........dikke knuffel voor deze fijne woorden! Dit doet een mens goed, thanxxxx
En jouw man is bakker?
Hey, ik zwaai ook nog even vanuit hier.

Er is vandaag weer lekker veel geschreven, leuk!

Ik heb nog veel kleding van de vorige zwangerschap, en omdat ik nu al veel last heb van jeuk en nieuwe kleren vaak wel een beetje ruw zijn, en dus jeuken, ben ik blij met wat ik nog heb en van anderen krijg.

Wij hebben ook een broodbak machine, Ohh man wat is dat lekker he? We hebben hier in de buurt een molen, die meel verkoop. Dat is het aller lekkerste!

Mijn verloskundige weegt ook, maar ik heb al wel eerder gehoord dat dat niet meer overal gebeurd.

Voor de dames die nog erg misselijk zijn, Ik heb gehoord dat watermeloen erg goed help. Misschien het proberen waard?
you're welcome girl!

Neuh mijn man is verre van bakker Hij benne een politiemeneer Maar hij kan daarnaast ook aardig zijn weg vinden in de keuken (is wel terug te vinden op mijn hyves )

De bus is er! Hij is groot met veel stoelen en het zal best even wennen zijn maar hij is er Weer iets om af te strepen wat nu geregeld is. Volgende week gaan wij het kinderkamertje ophalen dus dan is het echt for real allemaal Zijn jullie er ook mee bezig? Wij hebben de Megane kinderkamer gekocht. Evene googlen op megane en kinderkamer en dan popt hij wel op Eigenlijk wilde ik er niet zoveel geld aan uitgeven maar ik was zo weg van het kamertje. We hebben hem wel via MP gekocht maar ook tweedehands blijven ze aardig aan de prijs. Maar goed, t benne de laatste keer dus heb gewoon heel lief gekeken Nu nog bedenken welke kleuren etc ik wil gan gebruiken maar dat doe ik pas als ik weet wat het gaat worden
Gefeliciteerd met de bus, hopelijk rijdt hij lekker.

Leuk dat jullie al zo bezig zijn met een kinderkamer. Ik moet heel eerlijk bekennen dat wij daar nog helemaal niet mee bezig zijn. Ik merk dat ik nog nergens echt bezig ben, ok namen wel, kamertje, opas regelen, kraamzorg ed. nog helemaal niet.Met ons zoontje had ik dat nu allemaal al geregeld, maar nu nog niets. Net als visje zit ik nog een beetje in het gevoel, eerst zien en dan geloven. Dat is toch niet zo'n heel prettig gevoel
Eles, jeuk? Heb je daar niets tegen?

Nee ben nog niet bezig met de kinderkamer. Zal vanavond een lijst maken van wat ik allemaal moet aanschaffen. Van kruikt tot babyfoon, kinderkamer etc. Ik denk er trouwens sterk over om borstvoeding te geven. Iemand ervaring?

Kinderkamer wil ik trouwens mee wachten tot ik het geslacht weet. Kan wel alvast iets voor een jongen en voor een meisje uitzoeken.

Broodbakmachine............DIE WORDT NU OOK ECHT AANGESCHAFT.........

Ik google nu megane........
Oh Eles, jammer dat je er nog niet 'echt' van kan genieten.

Beetje naar zelfs. Je hebt toch al een aardig buikje? Wat zegt manlief hierover?

Ik heb ook nog niets geregeld maar dat komt door de drukte. Kraamzorg moet geloof ik ook zo snel mogelijk hier. Moeders heeft al aangeboden de eerste tijd bij mij te blijven als ik dat zou willen.

Oh ja Tjeemp, gefeliciteerd met je nieuwe bus!
Oeh, zoveel dingen waar ik op wil reageren, maar helaas (en gelukkig) even druk op het werk. Vanavond hopelijk wat uitgebereider dus.

Fijn Eileentje om een levensteken van je te krijgen!

en Tjeemp, tjeemp leeft! Wiehoe!

Eles, geen zorgen, hier nog geen naam of kamertje. Beeb gaat eerst bij ons en dan dochterlief op de kamer als dat maar goed gaat..

Krijg niet eens de ruimte om te nesteldrangen. GRRR.
haha, leuk hoor een broodbak machine.

nee, ik heb de vorige keer wel wat tips gehad van de verloskundige voor de jeuk, maar eigenlijk werkt niets. Niet te heet douchen en veel ongeparumeerd smeren.

Ik heb ons zoontje 6 maanden bv geven. De enige tip die ik je kan geven is: volg een bv cursus. Ik heb de info daarvan van de verloskundige gekregen. Daar heb ik echt heel veel aan gehad. ik denk dat je er ook veel aan zult hebben, zeker je er nu alleen voor staat.
Heb de babykamer bekeken, wat lieeffffffff!!! En moooiiii!!
En nu ben ik helemaal gevoelig voor geuren, jullie ook.....dus kom maar op met de geur van versgebakken brood!! Krijg er bijna honger van.....

Eles, heb je toen ook 9 maanden lang last van jeuk gehad en dan ook over je hele lichaam? Als ik er bij stil sta word ik al gek van het idee. Jakkie meid.

Bapauw, sorry, zal je voortaan nietmeer lang in het ongewisse laten!
Eileentje, ben gewoon blij dat je er weer bent . We leven allemaal met je mee, dat weet je he?
Wat een lief kinderkamertje.

Tja die jeuk. Het is wel heel irritant, maar ik denk steeds : maar ik ben niet misselijk. Hierdoor wordt het nog een beetje dragelijk.
Whow! Wat gaan jullie snel vandaag!

Ik zal straks een paar foto's van onze babykamer op onze hyves zetten.

Tjeempie, leuk kamertje! En cool dat jullie bus er is! Heb je er al in gereden?

Euhhh, ik las iets over watermeloen, check! Gaan we kopen!

Eles, Wat vervelend dat je nog niet zeker bent!

Eileentje, ik heb wel ervaring met bv maar die wil je niet horen

Wij zijn dus met de kamer van dochterlief bezig. Die krijgt onze kamer en wij gaan verkassen naar achter. Vanmorgen gordijnen besteld voor dochter. Manlief, dochter en ik zijn even samen naar de stad geweest. Ook gelijk een paar nieuwe sloffen schoenen gescoord, ze zitten lekker! En zijn nog leuk ook.

De babykamer blijft dus zoals ie is. Allen komt er eerst een wieg op en gaat het ledikant met dochter mee naar haar nieuwe kamer. Ledikant voor zoon baby 2.0 lenen we van broer.

Namen zijn we nog niet uit. Wel voor een meisje maar niet voor een jongetje.

Tjeempie, goed plan! Ga ik proberen. Bedankt voor de tip.

Eileentje, kraamzorg heb ik al geregeld en is was al niet al te vroeg dus ik zou als ik jou was zo snel mogelijk bellen, dan heb je dat maar vast geregeld.

Ga even kijken wat er nog te reageren valt op de volgende pagina....
Eles, hahaha, goeie theorie! Ik ga nu denken aan dat ik tenminste geen jeuk heb. Lijkt me ook vreselijk!

Oh nu kan ik natuurlijk weer niks op de volgende pagina lezen....
Haha caro, dan denk ik aan jou en heb niet zo'n medelijden met mezelf, dan doe jij dat anders om, goed? neehoor alle gekheid op een stokje, ik heb helemaal geen medelijden met mezelf. ben echt blij dat dit mn enige kwaal is.
Caro, fijn dat je er bent. Hoe is het vandaag?

Al wat ijsjes gegeten?

Bapauw, natuurlijk weet ik dat en dat wordt ook heel erg op prijs gesteld. Ben ik echt heel blij mee.

Caro, weet je wat het is, mijn zus heeft 5 kids en mijn broer heeft er 4 en zij weten ook wel het nodige te vertellen maar ik vind het toch raar als ik alles aan hun ga vragen. Snap je een beetje wat ik bedoel? Borstvoeding is bij mijn zus bij de ene wel en bij de andere niet helemaal soepel verlopen, dat weet ik dan wel weer maar de details weer niet (wilde ze mij denk ik niet mee opzadelen). Dus alle verhalen zijn welkom, niets hoeft geromantiseerd worden, behalve de bevalling dan........wat is namelijk echt piece of cake! (grinnik grinnik).
Dit is echt erg...........ben nu gewoon naar babykamertjes aan het zoeken op mijn werk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven