Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

03-08-2011 20:31 2519 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het elfde deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna326-1-091kan D. niet wakker wegleggenPhoehee321-8-101 Okkie slaapt nu overdag ook goed!Noppie38 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091gaat best goed!Loco391-2-102 Spoco slaapt door, bijslapen tot januari Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje28 3-09 / 9-10 2mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Rocky357-6-101 Boefie is onbestendig in doorslapen 's nachts.Jsd291-07 / 8-10 2 is het zat om Jsdifrax te zijn HayatM2815-11-08 / 26-4-10 2 jongste slaapt niet langer dan 2 uur achter elkaar Zaza_Zebra26eind 5-10 1handleiding kwijt van Veulen Cight346-10 1 NomNom gaat goed, 2e nachtbraker komt eraan!TessTan2820-03-10 2Stan mag wat langer uitslapenGelukkig263030-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa2927-10-10 1 MiniMaaier maait zichzelf een slag in de rondtePucker2614-01-11 1 valt niet zelf in slaap en is vaak wakker
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Tess!

Ik ga ook. Welterusten allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Flauw hè? Hij heeft het ook echt heel zwaar hier hoor, hij mag namelijk nooit iets en "dat is niet eerlijk en jij bent stom en nu ben je niet meer mijn vriend en mag je ook niet op mijn feestje komen"



Hij mocht namelijk ook al niet met zingen. Ik hoorde ineens vanaf de achterbank: "all day, all night, what the f*ck" ik kende het niet mamaar dat schijnt een liedje te zijn dat nu vaak op de radio is. Ik vind dat echt nergens op slaan, dat is toch niks, dan kunnen we dus nu ook de radio niet meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Oh zaza die schoenen! Geweldig, maar niet voor mij.
Alle reacties Link kopieren
JSd, het is inderdaad een liedje op de radio. Man zingt het ook vaak, heel irritant vind ik dat.



Vandaag tijdens vlak na het ja-woord zei Mini ineens; "he mama wanneer gaan we nou trouwen?"



Arm ding dacht dat het om het mama en mini huwelijk ging
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!

Ik ga nu slapen, morgen lees ik bij!

X
Alle reacties Link kopieren
Ah, een nieuw topic! Ik kan het niet bijhouden hoor, zo snel schrijven jullie. De MaaierT, aka McScreamy, ligt weer in bed, na een uur hysterisch gebruld te hebben. Ik word er echt helemaal gek van. Nu hield hij zelf op de arm gewoon niet op met schreeuwen .
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Ojee arme McScreamy. Hopelijk blijft ie nu McDreamy.
Alle reacties Link kopieren
ahhh die Mini... Die heeft wel weer een paar driftbuien verdient zo.





Jsd, heel heel heel flauw. 3 ijsjes op een dag kan best. Ik doe het al twee dagen. En nu moet ik afkicken vandaag, want het ijs is op, en niet-zo-lief zei dat ie ging halen maar zit hier nog steeds op zn luie ass. (en groots gelijk heeft ie. )

Maarre, als jij niet op zoons feestje mag komen he, wie gaat het geven dan?



Tess, sorrie van die strijk. Flower deed flauw.

Ik verzin nog wel een manier om het goed te maken met je.



Over ranzige teksten gesproken: ik vind dat Evy ook een horny smaak heeft hoor.

Ik heb al geluisterd naar dattie alleen maar naar mn tieten wil kijken, maar dat geeft niet, hoeveel likken ik nodig zou hebben, dat ie alles wil likken en dat benoemt ie dan even, en nog heul veul van dat soort dingen.

Dat ik dacht 1. koop een ijsje ofzo, en 2. komt evy wat te kort ergens?
Alle reacties Link kopieren
Aggussie arme MaaierT. Goed ziek dus.

Molletje in z'n holletje?
Alle reacties Link kopieren
Het rare is dus: hij is niet ziek meer, volgens mij, De vlekjes zijn weg, hij heeft geen koorts meer. Maar hij schreeuwt. Heel Erg Hard. De Hele Tijd. En niks helpt. Afleiden met speeltjes niet, televisie niet computer niet. Allemaal niet, niet, niet.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Evy is toch een vrouw?



Chryssa wat shit, om hoorndol van te worden. Geen idee sorry. Zetpil al gegeven om pijn uit te sluiten?



Ik ga slapen! Weltrusten.
Alle reacties Link kopieren
Ja, pijnstiller al geprobeerd. Ik heb toch het idee dat het die rottige tanden zijn. Hij blijft ook maar die kaak tegen mijn schouder aan bonken (en vervolgens nog harder gillen). Iets anders kan ik ook niet verzinnen. Het is geen honger, hij heeft dus geen koorts, dus mijn ideeën zijn een beetje op.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Tsja, als je alle logische dingen zoals honger, dorst, slaap, volle broek en zichtbaar ongemak uitgesloten hebt, dan weet je het idd niet.



Kan pijn zijn, maar ook jeuk aan zijn linkerbil.

Kloterig voor je meid!!! Misschien lekker met hem in bad gaan?

Kijken of hij daarvan ontspant?

-herinnert zich de keer dat ze om 4 uur 's nachts met een krijsend Veulen onder de douche stapte omdat hij zo overstuur was, en onder de douche zo op de schouder in slaap viel!-
Alle reacties Link kopieren
Ga ook tukken! Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Ik zit hier tussen twee hyper actieve peuters. Er wordt al een huis gebouwd, eten gekookt en vooral veel gelachen en gerend. Gezellig hoor, maar voortaan liever iets later



Chryssa hoe is het nu? Wat enorm sneu voor hem en frustrerend voor jou dit.
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen meiden ( en goedemorgen celsti )

gosternokke ik moet gewoon 10 pagina's teruglezen omdat ik gisteravond visite had
Alle reacties Link kopieren
Ja Yam je moet er wat voor over hebben he om hier een avond niet te verschijnen



Was het gezellig met je visite?
Alle reacties Link kopieren
Ja mn vriendin was op visite, als is ze meer "thuis" dan "visite".

altijd relaxed als ze er is, ze vind haar eigen drinken, als ik D in bed stopt laat zij even de hond uit , ze heeft de huissleutel en stiltes zijn nooit ongemakkelijk bij ons ..
Alle reacties Link kopieren
mimpje kan je zoon beter met zijn gipsen arm overweg? is hij inmiddels wat minder frusti tosti?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zaza_zebra schreef op 03 augustus 2011 @ 21:02:

2) ik ben nu ein-de-lijk in het bezit van de mij zo geliefde mouse flats schoenen van Marc Jac*bs. O? Ja die iwlde ik al heel lang, dus marktplaats afgeschuumt, en nooit gevonden.

Hoe kom je er dan nu aan zaza, heb je ze nieuw gekocht?

Neeeee, zo rijk ben ik niet. Had ze tijdje terug 2ehands voor beste vriendin gekocht, maar die kwam ze vandaag officieel terugbrengen met de mededeling dat het de mooiste kloteschoenen waren die ze ooit gehad heeft. Dus.

Wat er achterlijk is aan deze actie?

De schoenen zijn een maat te klein, maar mooi dat ik er net al 2 uur op gelopen heb om aan de pijn te wennen.

Ze staan me zooooooo mooi. (en doen zeeeer, zeeeer)



Dus.

Lacht u maar!
Alle reacties Link kopieren
Even een klein spookuurtje gehad vannacht waarin Uk besloot dat het tijd voor zijn muziekdinootje was (muziektrekdoosje). Hij heeft dus een uur lang dat ding af laten gaan.......
Alle reacties Link kopieren
(ben nog niet ongesteld...)
Alle reacties Link kopieren
Wieeeehoeee majeba! zou het zou het zou het?

je maakt het wel spannend zeg!



Yam fijn zo'n vriendin



Gisteren zijn we met zijn drieen om 22 uur in bed gedoken. Na een kwartier keten in het donker, nomnom in haar eigen bed gekieperd (ben zo blij dat daar spijltjes op zitten) en na een beetje gemopper was ze snel weg zzzzzzzz. Wij lagen er dus ook keurig op tijd in!

Ik krijg er wel wat van zeg, iedere keer dat geklooi op de avond. Ze gaat lief slapen, wordt na 1,5 a 2 uur weer wakker en dan is het bal. Best gezellig hoor maar ze is de rest van de dag zo moe en sacherijnig. En ik wil mijn avond terug! Zo lang het nog kan



Zo naar de sauna met vriendin. Decadent he? Kind naar het kdv en moeders naar de sauna! Zonder schuldgevoel ook nog. Wat een loeder he! Hehehe.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik ben ook wakker.

Straks naar de Psiegijater en vanmiddag met L en vriendin wat leuks doen.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Cight! En vervelend he als je geen avond meer hebt. Hoop dat het een fase is!



FLower succes!



Zal ik vast een test kopen? Alhoewel ik al eerder een keer pas na 29 dagen ongesteld werd.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven