ook zwanger??

06-03-2011 10:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zoek meiden/vrouwen

waar mee ik gezellie mee kan msnen

ben 28 en 29 weken zwanger

lijkt dit je leuk voeg me dan toe op msn

stuur me n berichie en dan kunnen we msn uitwisselen
Je bent 28 èn 29 weken zwanger... Tegelijk? Vertel eens, hoe kan dat?
Ik ben 31 en 0 weken zwanger!
:rofl

En ik zou even een ander mailadres hier neerzetten.
Okee, ik was flauw. Sorry.

Maar ik zou je bericht wel even aanpassen en een ander mailadres kiezen. Succes verder met je zwangerschap.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 06 maart 2011 @ 10:28:

Je bent 28 èn 29 weken zwanger... Tegelijk? Vertel eens, hoe kan dat?je ken toch lezen ik ben 28 jaar en 28 weken zwanger is nie zo moeilijk toch haha
quote:plops schreef op 06 maart 2011 @ 10:29:

:rofl

En ik zou even een ander mailadres hier neerzetten.waarom een ander email adres
Grammaticaal zegt je zin iets anders hoor

Omdat dit waarschijnlijk je normale email-adres is. Het lijkt me niet de bedoeling dat je daarop volgespamt wordt toch? Bovendien is het niet echt anoniem zo hè.
Meid, geloof nou maar dat het niet zo slim is je eigen mailadres op een forum te zetten. Dus verander het nou maar, dat is echt beter.
Er zijn hier op het forum ook maandtopics waar je misschien wel mee wil/ kunt schrijven. Ik weet niet precies wanneer je bent uitgerekend ( want zelf niet zwanger) maar daar vind je vrouwen die even ver in hun zwangerschap zijn als jij. Misschien is dat iets voor je.

Fijne zwangerschap verder.
Voor jouw info, door je emailadres in google in te tikken weet ik waar je woont (welke plaats dan) welke dieren je leuk vindt en wat je beroep is. Die info wil je niet op het forum toch? En ik heb maar oppervlakkig gekeken.
Dubbel
Nog even verder gekeken en kom jullie trouwsite tegen, met foto's, achternamen, hyves pagina. Ik zou het weghalen.

Oh ja, gefeliciteerd met je zwangerschap.
Triesje, snap je nu waarom wij het zeggen? Wat je schrijft op internet blijft altijd staan op het web. Daarom kan je voor dit soort dingen gewoon beter een ander mailadres maken. Triesje@hutsefluts.com bijvoorbeeld.
trouw site das best knap

zijn nie getrouwd dus haha
Verstandig dat je de OP hebt aangepast.
Grappig, dacht dat ik daar hetzelfde mailadres tegenkwam. Nou ja, nog een **** & ****

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven