op NOD begatief testen kan dat nog positief worden?
zaterdag 6 december 2008 om 11:05
Heb vanmorgen getest (is mn nod)...was gewoon nieuwsgierig. Het was negatief, kan dat later in de week nog positief worden als menstruatie wegblijft? Heb nl. superregelmatige cyclus, altijd op zaterdagochtend ongesteld en van tevoren kramp e.d., maar nu niets van dit alles. Hoop zo op een wondertje voor ons!
zaterdag 6 december 2008 om 11:10
zaterdag 6 december 2008 om 11:15
Hoe zit dat dan met je temp.? Ik ben vandaag 36.8, normaal 36.5...als die temp niet zakt, is er dus ook een kans dat ik idd zwanger ben.
Ik wil het zo graag, maak mezelf niet teveel gek, want afwachten is gewoon nodig om het zeker te weten. Het liefst plaatste ik zelfstandig 2 streepjes op die test!
Ik wil het zo graag, maak mezelf niet teveel gek, want afwachten is gewoon nodig om het zeker te weten. Het liefst plaatste ik zelfstandig 2 streepjes op die test!
zaterdag 6 december 2008 om 11:23
Wat temperaturen betreft, zou je de hele staat moeten beoordelen. Wat bedoel je met normaal? Was dat tot de eisprong iedere dag 36.5 en daarna altijd 36.8 en hoger? Heb je vanmorgen uitgeslapen, heb je slecht geslapen, dat heeft allemaal invloed. 0.3 graden vind ik geen enorm verschil, maar dat is dus afhankelijk van je temperatuur gedurende de cyclus. Bij mij is het echt minimaal een halve graad verschil tussen voor de eisprong en erna. Maar nogmaals, je temperatuur beoordelen kan je echt alleen maar als je gedurende de cyclus iedere dag hebt getemperatuurd.
zaterdag 6 december 2008 om 11:27
zaterdag 6 december 2008 om 23:17
Hier pas 2 weken na NOD een positieve test.... Wat een spannende 2 weken waren dat, en uiteindelijk geloofde ik er zelf niet meer in...
Maar dochter is bijna 1, dus het kan wel degelijk!
Uiteindelijk bleek bij mij dat mn cyclus ineens in de war is geweest en was ik dus ook 2 weken korter zwanger....
Maargoed, ik duim voor je!!
Maar dochter is bijna 1, dus het kan wel degelijk!
Uiteindelijk bleek bij mij dat mn cyclus ineens in de war is geweest en was ik dus ook 2 weken korter zwanger....
Maargoed, ik duim voor je!!