Origineel kraamcadeautje gezocht

18-07-2008 11:53 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben op zoek naar een origineel kraamcadeautje (want waarschijnlijk krijgen ze al genoeg kleertjes en knuffels). Het is voor een meisje. Wie heeft er een leuk idee?
ieniemienie regenlaarsjes plus stoere paraplu

bikinietje

leuk voorleesboek (het grote jip en janneke boek!)
Ik heb een maand of wat geleden een boekje van Nijntje gegeven met de naam van het kindje erin verwerkt. het heet(naam kindje) . verjaardagsfeest!

Was een groot succes!

Weet de naam van de site niet maar maar met google kom je een heel eind.
Ik heb zo'n nijntje-boekje gekregen met de naam van mijn zoontje, vond ik erg leuk.

http://www.tntkadowinkel....?idproduct=6296&trc=kw001
The time is now
haha farmacela, tegelijk

(misschien toch niet zo origineel dus, maar wel leuk!)
The time is now
Bikinietje? Oh jee.... Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken, maar ik vrees dat die linea recta in de zak naar Suriname verdwijnt...
een leuk fotoalbum
O, zo'n Nijntje-boek is inderdaad erg leuk! Bedankt! Levertijd is alleen wel 1 tot 2 weken. En ik ga op vakantie en wil daarvoor (deze week dus) iets geven. Dus dan moet ik er nog iets bij kopen om nu te geven....
quote:fleurtje schreef op 18 juli 2008 @ 12:00:

Bikinietje? Oh jee.... Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken, maar ik vrees dat die linea recta in de zak naar Suriname verdwijnt...Hahaha, ik vond het heel leuk hoor! Kregen een bikini dus, met zo'n zwembandje, en kleine waterschoentjes, vond het een erg origineel kadootje, en stukken beter dan het zoveelste truttige jurkje met kraagje (die gingen bij mij dus in de zak naar Suriname)
toevllig gister op kraamvisite geweest bij mijn vriendin..

Vond het ook heel moeilijk, wilde iets wat ze niet al 100 keer kreeg (dus kleertjes etc)

Ik ben bij een cadeau shop (bij expo zullen ze het ook wel hebben denk ik) een, speciaal voor babietjes. gips set gekocht. Met een mooie lijst waar je ook een foto naast kan doen. Bedoeling is dus een gipsafdruk van handje of voetje. Het is gewoon een totaal pakket dus met lijst.

Ze vond het super leuk
Geniet van het mooie leven!! ;)
http://www.geefeenster.nl/het-cadeau.html
quote:Ssaskiaa schreef op 18 juli 2008 @ 12:13:

Bedoeling is dus een gipsafdruk van handje of voetje. Heb je dat zelf weleens gedaan met een kindje? Weet je dat kindje behoorlijk wat kracht moet zetten om een afdruk te krijgen? Vond ik wel jammer, is hier dus niet gelukt.
Ik heb het weleens gedaan ja....ligt er ook maar net aan wanneer je het doet, kindje van bv 6 maanden oud lukt zeker wel, 2 weken niet denk ik
Bij ons had de prenatal van die gipsafdrukblikjes (dus een blikje waar je het afdrukje in maakt en gipspoeder).

Ik heb zelf eens daar een keramische/electrische bedjeswarmer gekocht. Werd ook op prijsgesteld.

Een tante vertelde eens dat het een verademing was om een lekker luchtje voor jezelf te krijgen, op een gegeven moment was ze de babyluchtjes wel zat.
Als je nu gaat zou ik een mooie bos bloemen oid voor de moeder meenemen. Het is heel leuk om zelf ook iets te krijgen. Vermeld je er gewoon bij dat het cadeautje voor het kind later komt, deze zal het echt nog niet missen
The time is now
quote:Ssaskiaa schreef op 18 juli 2008 @ 12:45:

Ik heb het weleens gedaan ja....ligt er ook maar net aan wanneer je het doet, kindje van bv 6 maanden oud lukt zeker wel, 2 weken niet denk ik Kind hier was een en het lukte niet, klei was veels te stug. Kind vond het ook niet leuk, zal ook wel meegespeeld hebben
Heb nog twee van die hand/voet afdruk pakketten liggen.. Kan het vast wel doen met zoon (als het nog past, hij is inmiddels ruim 18 maanden). Maar dan heb je zo'n afdruk en dan? Zie het me niet echt in huis ophangen of ergens neerzetten ofzo.

Regenlaarsjes zijn erg leuk of de eerste pop?
quote:fleurtje schreef op 18 juli 2008 @ 12:35:

[...]

Heb je dat zelf weleens gedaan met een kindje? Weet je dat kindje behoorlijk wat kracht moet zetten om een afdruk te krijgen? Vond ik wel jammer, is hier dus niet gelukt.

Hier ook gigantisch mislukt. Zoon had nogal "last" van grijpreflexen als er iets in de buurt van handen of voeten kwam. Gevolg: de lieve afdrukken werden afdrukken van een soort klauwen.

Geen succes dus!

Bikini zou ik niet doen. Persoonlijk hou ik niet zo van bikini's bij kleine meisjes.

Verder kregen wij juist heel veel zwembroeken voor zoon. Hij heeft er maar 1 gedragen.
Ik geef wel eens een zwembroekje (geen sexy bovenstukje dus ) voor zowel jongens als meisjes erg leuk hoor!

Mooi muziekdoosje word ook vaak leuk gevonden...

Prentenboekjes vind ik zelf geweldig, maar heb ook wel eens van ouders gehoord; "daar heb ik voorlopig toch nog niks aan?"
bikini`s voor kleine meisjes ( lees baby`s) zijn idd een beetje gek, maar toen ik gisteren in een bekende babyzaak liep was de verleiding om toch een triangel bikini met stoer boxertje te kopen voor m`n nichtje van 4 maanden wel erg groot....maar aangezien het 30 euro was, en het echt een grapje was heb ik t niet gedaan... ik heb echt helemaal in een deuk gelegen! Gekke dingen!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
geboorteklompjes (bijv. www.klompany.nl)
www.kiva.org

Microkredieten voor startende ondernemers in Afrika, zodat een mensje aan de andere aan de andere kant van de wereld ook een beter leven krijgt!
Hmm..ja het ligt er wel aan hoe het kind het vind ;)

Maar ik heb zelf in een kdv gewerkt en daar deden we heel vaak verfadrukjes..vonden ze ook niet altijd leuk maar op een gegeven moment ken je technieken haha!

Al moet ik zeggen als ze het ECHT niet leuk vinden doe ik het niet, is zielig...

En Elfin, ik snap niet dat je dat niet prachtig vind zon schattig en mooi afdrukje van je kind. Speciaal juist! Is weer eens wat anders dan alleen maar foto's..maar goed smaken verscjillen natuurlijk. Toch lijkt het mij ook helemaal super, kan echt geweldig mooi uitpakken!
Had me hartstikke leuk geleken, zo'n handje aan de muur, dus Ssaskiaaaa... Kom maar op met die technieken!
quote:duploo schreef op 18 juli 2008 @ 13:24:

www.kiva.org

Microkredieten voor startende ondernemers in Afrika, zodat een mensje aan de andere aan de andere kant van de wereld ook een beter leven krijgt!Ik zie niet écht leuke dingen op die site. Jammer, want het idee vind ik mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven