:-P prlllllllllllllllllll hangtieten....
maandag 10 maart 2008 om 22:37
Beste moeders, ik (36 jr) ben 8 weken geleden bevallen van mijn 1e kindje (een prachtige dochter). Ik mag niet klagen (geen stria) want ik pas alweer in mijn skinny jeans en krijg complimenten dat ik er alweer als vanouds uitzie.......But what the hell happend to my BOOBS.
Ze zijn zo slap ik herken ze niet meer terug.....komt het ooit nog goed?????
Ik heb maar twee weken bostvoeding gegeven......
Ze zijn zo slap ik herken ze niet meer terug.....komt het ooit nog goed?????
Ik heb maar twee weken bostvoeding gegeven......
maandag 10 maart 2008 om 23:01
quote:superstar_2 schreef op 10 maart 2008 @ 22:40:
Geen idee of dat nog goed komt maar wat betekend dat prlllllllllllllll in de titel? prlllllllllllllll staat voor (shit, hoe ga ik dit omschrijven)......je tong uitsteken en zo een lang scheet geluidje maken hahahhahahahahahaha kleine kindjes kunnen deze geluidjes heel goed maken als je hen een heerlijk bordje voorschotelt welke zij niet lusten hahahahahahahahahha
Geen idee of dat nog goed komt maar wat betekend dat prlllllllllllllll in de titel? prlllllllllllllll staat voor (shit, hoe ga ik dit omschrijven)......je tong uitsteken en zo een lang scheet geluidje maken hahahhahahahahahaha kleine kindjes kunnen deze geluidjes heel goed maken als je hen een heerlijk bordje voorschotelt welke zij niet lusten hahahahahahahahahha