Peuter topic IV

07-06-2020 13:11 2113 berichten
Na het babytopic en het dreumestopic nu alweer het vierde peutertopic!
Voor iedereen die mee wil schrijven over hun leuke (of nu even niet zo leuke) peuter!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga wel mee. Ben privé even druk :)
Alle reacties Link kopieren
Ik kom misschien ook die kant wel op, maar ik wacht nog even tot Viva echt stopt en duidelijk is of het echt allemaal goed werkt daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier ook nog mee tot Viva stopt hoor!
Maar ben nu ook bij Viafora, en het bevalt me erg goed tot nu toe. Op mobiel forumt het ook beter dan Viva. Aanrader wat mij betreft!
Ik heb ze ook naast elkaar openstaan. Tot nu toe vind ik het nieuwe forum wel fijner. Alleen iets te veel sub categorieën onder kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier ook nog soms mee maar ben erg tevreden over het nieuwe forum.
Hi allemaal! Druk geweest hier vakantie en wat prutweken tussendoor. Had een ontstoken wortel, moest een wortelkanaal behandeling en heb echt de ergste pijn gehad. Ik zou liever nog 10x bevallen, zo erg.
We hebben ondanks alles een geweldige week gehad op een camping in NL met geweldige faciliteiten, zeker als je met peuters buiten het hoogseizoen gaat. De animatie was daar echt op aangepast qua tijdsduur en inhoud van de activiteiten. Ontzettend leuk voor beide peuters, maar vooral voor biina kleuter. Hij is daar ook een stuk zelfstandiger geworden. Ging zelf naar het toilet gebouw voor plas én poep. Ons buurmeisje daar was z'n BFF geworden en de hele dag waren ze samen in touw. Ze waren allebei verdrietig toen we weer naar huis moesten. Thuis hebben we de door corona uitgedeelde 2de verjaardag van dochter gevierd. Wat was het leuk en zo knap van oudste. Dochter kreeg best veel cadeaus, maar zoon was helemaal niet jaloers en steeds super blij voor z'n zusje. Hij heeft nu wel extra veel zin in z'n eigen verjaardag en is druk bezig met z'n verlanglijst maken, heel schattig.

Even over dat viafora. Ik had het elders al voorbij zien komen en ben er ook zelf al wezen neuzen. Het lijkt echt op hier. Is dit door iemand gebouwd omdat dit forum stopt? Of hoe zit dat? Hoe zit het daar met privacy enz? Kan iemand mij meer vertellen?
Ik ga denk ik wel mee over, omdat het echt zo vergelijkbaar lijkt met hier en ik het forum toch best wel gemist heb (ben op proef zo ongeveer een maand hier bijna niet geweest, maar nu weer verslaafd haha). Ik ga dan wel een andere nick nemen ivm herkenbaarheid. Maar jullie zullen me vast wel herkennen en anders stuur je maar 'n PB.
Alle reacties Link kopieren
Teckel, leuk je weer te lezen! Zenuwpijn is echt de ergste soort pijn, die wens je je ergste vijand nog niet toe (of wel natuurlijk (6) ) Fijn dat de vakantie zo leuk was!

Viafora is gebouwd door de mensen van ouders.nl. Dat is een bestaand (kleiner) forum, vooral gericht op ouders en het kletsen over alles wat daarmee te maken heeft. Volgens mij hebben ze het opheffen van Viva gezien als een gat in de markt, en zijn zeer voortvarend aan de slag gegaan in de hoop een grote groep gebruikers van hier over te nemen. En zo te zien is dat behoorlijk goed gelukt. De mods communiceren daar snel en open, en hebben eerst op ouders.nl aan gebruikers van Viva gevraagd wat ze belangrijk vonden en hoe ze het graag wilden hebben. Viafora is gedeeltelijk gelinkt aan ouders.nl, de kinderpijler kan je van beide fora opkomen en meeschrijven in dezelfde topics. Je account werkt ook op beide fora. Maar doordat viafora veel meer soorten pijlers heeft die niks met kinderen te maken hebben (kopie van Viva dus), is de kans dat een grote groep Vivaschrijvers zich thuisvoelt nu wel een stuk groter geworden. Privacy heb ik niets bijzonders over gehoord, wat denk ik een goed teken is. Bij Femme was al heel snel duidelijk dat dat daar slecht geregeld was..
Dank Maisnon, dan zie ik jullie daar, onder een nieuwe nick. Tot dit forum sluit blijf ik hier.
Alle reacties Link kopieren
Het forum blijft bestaan!!🙌🏼🙌🏼
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg tevreden over Via dus denk dat ik daar meer actief blijf dan hier.

Zie daar ook al veel van hier dus hopelijk niet weer een verschuiving :A:

Wat klinkt jullie vakantie heerlijk Teckel. Meer heb je met kleintjes ook niet nodig he!
Er is al een peutertopic op via, wellicht tot daar!
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nog. Ik zal niet actief zijn op beide fora denk ik, maar ik vind Viafora wel erg fijn werken. Beter dan Viva qua bugs e.d.. En ik vind het eigenlijk ook erg suf van Viva, al die paniek om niks.
Alle reacties Link kopieren
Echt blijft dit forum? Ik vind het zo stom dat ze daar nu alsnog mee komen en vind via prima werken, dit is mijn laatste berichtje hier en daarna sluit ik Viva af.

Hopelijk blijf ik jullie daar ook allemaal zien!
Ik kom hier ook even afsluiten. 2 fora bijhouden is niet te doen. Zie jullie daar op het kleuter en peuter onder mijn bloemige nieuwe nick ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven