Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
(weet niet meer wie er over begon) vandaag is inderdaad de uitvaart (crematie). daar ga ik niet heen, voelt niet alsof ik daar thuis hoor. voelde me gisteren al een beetje opgelaten, kende natuurlijk alleen dinnetje en haar aanstaande. maar wat ik begreep zou haar vader op de crematie komen, dus heeft ze toch nog iemand 'van haarzelf' als steun er bij!
Van mij (en lief) hoeft die tweeling niet zo nodig hoor. was het eerste wat lief zei toen we besloten te hadden er voor te gaan: als het maar niet gelijk een tweeling wordt!
Hee meiden!

Kath en Theemuts! Een dikke voor jullie, hopen dat het de volgende keer wel raak is!

Momo, sterkte vandaag!!!

Charlotte, ga zo eens even je foto bekijken.. ben benieuwd!

Gisteren bij VK geweest, alles klinkt goed, heel gaaf, voor het eerst hartje gehoord! Wat een feest! Manlief heeft me tassen vol kleren gegeven Helemaal blij!

Mariss, 19 maart heb ik de 20 weken echo! SPANNEND!

Liefs
Momo: Wij riepen dat ook hardop, liefst geen tweeling als eerste, dus pas maar op met wat je zegt!

Play ze allemaal!!
hee meiden,

Kath,toch ongesteld??Nou lekker aan de file dan maar...

Vcharlotte,een 2ling GEWELDIG,ik zou niets liever willen.Ik hoop dat je het goed afgaat en niet te veel ongemakken zult beleven hieraan want het is in mijn ogen iets heel speciaals.

Theemuts,ben blij dat je eindelijk weer wat duidelijkheid hebt,maar kan me voorstellen dat het idd nu wel lang genoeg heeft geduurd!!!OP naar jullie play dagen toch?

Polleke,fijn dat er werk aan de winkel is voor jouw en je partner,zo'n ei moet je niet laten schieten he (gna gna)

G.w,ook voor jouw en marris is het over 2wk spannend,ook bij mij(heb er een goed gevoel over.....)Het is druk midden maart met plassen heb ik gezien dus word weer iedere dag het forum checken!!!!!!!

Hier verder geen nieuws,ik heb lekker de rest v/d week vrij en ga eens lekker mijn huis een grote beurt geven(lentekriebels)

de komende dagen.Heb trouwens ook geen keus want de auto staat bij de garage t/m vrijdag.
Nou die titel ga ik niet veranderen hoor! Als het zo is, oké, maar voor ons hoeft dat ook niet hoor... maar ben het wel met Party eens dat het wel speciaal is. Ik vind het in ieder geval wel heel leuk dat er hier iemand is!

Er loopt inderdaad een grote groep aardig gelijk qua seksen / piesen Spannend! Heb er op de één of andere manier ook een goed gevoel over... en als het deze rond niet raak is, ga ik volgende maand ook maar eens aan de ovutesten. Maar ik ga eerst helemaal voor deze ronde (ik vind het zooo spannend)

Ga weer werken, was weer terug van afspraak en kwam direct hier kijken, sleeeheeecchht!!!
Ik hoop ook voor iedereen dat het raak is deze maand!

Mijn p-day staat nog op 15 maart. Dat klopt dus niet meer en ik heb geen idee waneer het wel is. Marriss, wil je daar een vraagteken zetten?

Ik zou een tweeling wel geinig vinden, maar ook heeeel druk. Specuman krijgt denk ik een hartaanval als ie zou horen dat het een tweeling werd. Lijkt hem helemaal niks, want hij is nu al zo bang dat ie geen tijd meer heeft voor "leuke dingen" als er een kind komt.
Specu,ik heb er ook zo een thuis zitten,eén is al heel wat en denk niet dat ie een meerling als 'leuk'ervaart(gewoon ff wennen)

Ik wil zijn hoofd wel eens zien als ie dat te horen krijgt

*loopt op zaken voorruit*
erine ik ben inderdaad vandaag ziek thuis... ben nu net wakker en moet zeggen dat al die uren slaap wel goed doen, mijn hoofdpijn is nu wel wat minder, maar mijn buik blijft rommelen, verkouden en duizelig dus helemaal top is het nog niet. had manlief wel gevraagd even de laptop boven neer te zetten vanochtend, dus het eerste wat ik doe als ik wakker ben is dan ook even nu het forum checken!

die van mij zou zich ook rotschrikken van een tweeling, hij vindt 1 ook al heel wat, dus laten we het daar eerst maar bij houden. het zou mij hartstikke leuk lijken. maar goed op dit moment ben ik al hartstikke blij met alles wat ook maar in de buurt komt van een positieve test...!

kath en theemuts balen dat het niet raak is.

en maya heb je het op je werk verteld of ga je toch nog een paar weken wachten?

marriss en gw goed gedaan 2 tweelingen erbij!

mulan doe je best vanavond!

voor de rest die ik niet genoemd heb
Ben allang blij als ik zwanger raak, dus als het dan een eenling of tweeling is maakt me eigenlijk niet zo veel uit!

Mexx: Zwangerschapskleding gekregen??? Fijn dat alles goed was. Wanneer komt er een foto van jouw buikje???

Fijn zeg party hele week vrij, geniet er maar van.

Ooh Marriss: Rustig, rustig. Krijg je liever een drieling???

Ooh Husky arme jij. Dacht het al, niks voor jou om je niet even te laten zien in de vroege ochtend. Hopelijk ben je snel weer beter! Dikke knuffel voor jou.

Even eten!
Ik meld me af voor de rest van de dag.

Voel me echt niet goed! Ga weer lekker mn bed in.

Krijg straks ook nog visite ook...

Nou ja, zie wel hoe dat gaat.

Fijne dag nog allemaal!!
Hallo!

Even snel een berichtje van mij:

Vandaag voor het eerst voor een echo geweest, en we hebben een kloppend hartje! Vond het echt heel bijzonder om te zien. Je zag helemaal het kindje de armpjes en de beentjes bewegen..

Ik ben alleen iets minder ver dan we dachten, morgen 10 weken!

marriss, mijn nieuwe uitgerekende datum is 1 oktober
Slaap lekker Charlotte!

Super duvel dat alles goed was, en 1 oktober is natuurlijk ook een hele mooie datum.....
sow duveltje, dat scheelt best veel 20-09-2009 of 01-10-2009. Ga je het nu algemeen bekend maken? Enne foto van de echo he!

charlotte, lekker rustig aan doen, is beter voor de kids.

Husky, he bah ziek, vervelend, lekker je bedje in hoor.

Mexx, heb je zwangerschapskleding gekregen of kleding voor de kleine?

Pfff, hier heel suf, heb echt last van algehele moeheid, mede door de playdagen hier, we gaan al laat slapen en dan ook nog een playen (geloof dat vriendlief er niet veel zin in had, nou jammer dan! ha ha). Kijken of ik vanavond nog twee streepje pies of het al minder wordt, iig is mijn cyclus een stukje korter dan de vorige keer. Dacht dat het hoogtepunt van onze playdagen zondag of maandag zou zijn. ik ga weer aan het werk, laterzzzz
becky: scheelt idd wel veel ja! Was met de eerste datum rekende verloskundige met een cyclus van 28 dagen, maar ik wist haast als wel dat dat niet klopte. Maar zat net te rekenen, had die maand dus op de 39e dag zwanger geworden. Gelukkig maar dat we de playdagen heel ruim aan gehouden hebben.

Man is nu bezig om alles van de printer/scanner te insteleren, gooi ik hem zo snel mogelijk op hyves.

Dit weekend vertellen we het de opa's en oma's, daarna mag iedereen het weten!

Momo: sterkte vandaag!!
Yes, forum doet het hier weer op mijn werk.

Specu, ik moet ook toegeven dat ik met de chemo extra goed op pas, röntgenstraling mijd ik nog niet (is ook erg lastig). Als ik zwanger ben moet ik wss ook de rest van mijn zwangerschap alleen poli doen . Vind ik echt niet leuk, maar dat ik al eens aangekondigd (toen ik er echt nog helemaal niet mee bezig was).

Nou ja, eerst nog maar eens zwanger worden.

Grunn, zeeland is idd wel erg ver weg.... Hier was het gisteren maar een uur en 15 minuten, dus viel nog wel mee (lekker doorgereden op het duitse stuk). We zijn allemaal wel erg berekend hoor, ik reken ook al een beetje uit wanneer evt. mijn volgende playdays zullen zijn... (Ik hoop natuurlijk pas over een jaar of 2 als we voor de tweede gaan!).

Husky, beterschap.
quote:duveltje82 schreef op 04 maart 2009 @ 13:59:

Momo: sterkte vandaag!!lief. maar, waarmee?
Hier trouwens gisteren al weer een negatieve o-test, bij mij is die altijd maar 1 dag positief, bij jou langer becky?
uh mexx, heeft je man nu zwangerschapskleding voor je uitgezocht? Zou de mijne nooit doen (gelukkig ook maar want hij heeft niet altijd een even goede kledingsmaak). Maar wel lief van hem!
quote:germanwings schreef op 04 maart 2009 @ 14:20:

Hier trouwens gisteren al weer een negatieve o-test, bij mij is die altijd maar 1 dag positief, bij jou langer becky?hier ook maandag bijna geen streep meer. ben toen ook maar gestopt met testen, leek me weinig zin verder hebben.
gw, wat is positief he. Ik zag gister een duidelijke streep, maar nog niet zo duidelijk als de normale streep, wel bijna. Dus is dat positief??? Vandaag nogmaals testen en kijken of ie anders is. Had eergister wel slijm dus gister, vandaag of morgen eisprong vermoed ik.
ik stop dan ook hoor momo, maar ik vroeg het me af of ik abnormaal was als ik maar een dag positief heb.
bij mij was de positieve vetter/donkerder dan de controle streep.
bij mij ook donkerder dan de controlestreep.
quote:mexxgirl schreef op 04 maart 2009 @ 11:07:

Gisteren bij VK geweest, alles klinkt goed, heel gaaf, voor het eerst hartje gehoord! Wat een feest! Manlief heeft me tassen vol kleren gegeven Helemaal blij!

Mariss, 19 maart heb ik de 20 weken echo! SPANNEND!

Liefshmm. dan ben je nu een week of 17 / 18? en nu pas voor het eerst hartje gehoord?!? ik dacht dat dat al veel eerder gebeurde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven