Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
marriss en yaya, dikke knuffel voor jullie hoor!! echt het kan zo frustrerend zijn.
Aaaah Marriss, hoe kan dat nou? Ik baal hier echt ontzettend mee met je! Altijd maar weer die onduidelijkheid. Pff, het wordt ons niet makkelijk gemaakt he?

Mocht het trouwens exact hetzelfde gaan als bij mij een paar maanden geleden, bereid je dan vast voor op een heftige menstruatie zonder vooraankondiging (krampen ofzo). Bij mij barstte het toen ineens, 10 dagen later dan verwacht, los.

Yaya, voor jou ook spannend! Kun je zo lang wachten, tot het weekend???
Vcharlotte, wauw de babykamer al klaar! Foto's, wij willen foto's!

Marriss, jee wat is er toch met je cyclus aan de hand? En Yaya bij jou ook geloof ik!

Hoe gaat het met WBM?

Duveltje wat fijn dat je toch nog het hartje hebt kunnen horen... opluchting!

Erine welke forumrel heb ik gemist???

Liefs aan iedereen!
Leonor: Nog niet helemaal af hoor! Maar het komt in de richting. Zodra het echt helemaal af is, dan zet ik zeker foto's op hyves! Maar kan nog wel dikke week of nog langer duren hoor!
Marriss: Dikke voor jou!!! Wat kloten zeg! Nóg geen positieve test...grrrr...
mariss, wat irritant! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en ook voor jou yaya
jeetje charlotte, de babykamer gewoon al af..... kom dan idd ook maar snel met die foto's!
ehm ik wil hier echt niemand tegen het hoofd stoten hoor maar vcharlotte is het niet heel erg overdreven snel om over een week de babykamer al klaar te hebben.
en dan bedoel ik het niet echt lullig, maar ik zou het juist denk ik stukje bij beetje willen doen dan met twaalf weken al een volledige babykamer uit de grond gestampt te hebben. Gelukkig is iedereen anders maar ik zou er helemaal kriegel van worden.
becky, ik kan je nu al zeggen dat er bij 12 weken nog 0,0 aan de babykamer gedaan zal zijn.

Ik ben daarvoor ook een beetje te bijgelovig.
ik denk dat ik dat ook wel zal hebben, bijgelovigheid want ik moet er niet aan denken, zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om hier dat kamertje leeg te halen, spullen weg te brengen en dan nog helemaal te schilderen en zo. En wij willen toch weten wat het wordt dus kunnen we nog iets blauws of roze achtigs er aan toevoegen.
het zou best eens kunnen dat hier de kamer pas klaar is als de baby er al is.... is dan mss weer een ander uiterste.

Maar tijd om het voor de 12e week klaar te hebben heb ik denk ik idd niet. Maar charlotte is volgens mij nog werkloos, dus dan heb je natuurlijk wel veel tijd over voor dat soort dingen.
Fanatic, verdoofd jullie tandarts nooit? Ik kan het bij die van ons aangeven wat ik wil. Ik vind verdoven echt verschrikkelijk heb meer last van die spuitjes dan van het vullen zelf. Heb echt nog wel 2 uur daarna het gevoel alsof mn gezicht heel dik is en heb nog dagen last van mn tandvlees als ik verdoofd ben. Dus zolang het geen diep gaatje is geen verdoving voor mij

Duvel, hebben ze bij jullie zoveel plek voor een 20 weken echo? Ik moest met 11 weken al bellen van de VK omdat ik anders kans had dat ze daar geen plek meer hadden of nog zeer weinig keuze (en aangezien vriend 4 dagen van huis is…) en anders werd het het ZH voor de echo (en dat was volgens haar veel klinischer). Dus met 11 weken maar alvast besproken.

Jeetje yaya en mariss, het blijft maar spannend bij jullie he… erg vervelend die onzekerheid.

Hier ook nog niets aan de babykamer gedaan. Kan ook niet want er is nog niet eens een babykamer. Er is nog niet eens een droge boven verdieping. Vandaag kwam de dakdekker en beneden was echt alles kletsnat. Was 1 van de zeilen kapot gegaan door de wind en overal lag water. Grrr… Het dakje is nu iig dicht maar ja er zitten nog geen kozijnen in dus helemaal water dicht is het voorlopig nog niet.

Nu ik de 12 weken voorbij ben verzamelen we beetje bij beetje de babyspullen. Heb vandaag hydrofiele en flanellen luiers gehaald bij een kennis van een oud collega (kende die hele mensen niet maar kon voor 7,50 in totaal 15 luiers overnemen, graag). Vrijdag dus waarschijnlijk de kinderwagen. De moeder van het oppaskindje van mijn moeder die had nog wel een hoop positiekleding die ik wel mocht hebben (ze heeft dezelfde maat) en ze hadden ook nog een hoop babyspeelgoed waar ik maar eens tussen moest kijken. Nou zo krijg je stukje bij beetje toch al een hoop dingen.
GW, hier komt de kraamhulp zoals ik het begreoen heb, zo'n 8 weken van te voren kennis maken en zij controleerd dan ook of je alles klaar hebt/alle spullen in huis hebt. En geeft aan wat je nog moet halen. Das opzich wel handig
nou, die druk heb ik hier niet maya, krijg hier geen kraamhulp. En een wiegje is snel neergezet, net als een commode.
* Geeft een dikke knuffel aan Marris en Yaya*

Heb de hele middag gezellig gereld Leonor (oeehh trollen)..
Becky: iedereen denkt er inderdaad anders over. En dat is ook niet erg. Wij zijn erg blij dat het straks af is. Hebben we de hele zomer nog lekker saampjes
En ja, ik ben nog werkloos, maar ik heb niet veel aan het kamertje gedaan. Vriendlief doet dat in de avonduren en heeft daar erg veel lol aan.

En overdreven?

Sorry, dit is gewoon de manier waarop wij het doen!!
sorry maar ik bedoel er niets mee hoor. Ik zou het helemaal niet fijn vinden, om zo snel alles af te hebben, misschien hetzelfde als gw, een beetje bijgelovig of zo.
Hahahahaha Erine waar heb je zitten rellen? wil ik wel eens zien, heb zin om ff te lachen.

Tjeetje Charlotte de kinderkamer al helemaal af! Dat is snel meid. Je hoeft in ieder geval niet meer te klussen.

voor jou Mariss. Helaas mag ik zeggen dat ik weet hoe je je voelt. Wat klote he!

Ik heb vandaag nog maar 2 testen gekocht. Voor het eind van de week.

En specu ik heb er niet zo'n last van om te moeten wachten tot eind van de week dus dat scheelt enorm.

Verder heb ik ook nog wel gelachen om mijn mannetje vandaag!

Hij legde zijn hand op mijn buik en zei dat hij het toch wel spannend vind. En dat ik aan het eind van de week misschien wel 2 weken zwanger was. (tot zover ging het goed)

Maar toen zie die: " Dan hoef je het nog maar 5,5 week voor je te houden he. Dan duurt het namelijk niet meer zolang voor we naar de KNO arts moeten. , daarna heb ik gezegd dat ik hem zo lief vond maar dat het verloskundige is. ( ach ik wist toch wat ie bedoelde zie die)

Maya jullie gaan dus ook voor een 2e hands kinderwagen.

Dat zullen wij ook doen mocht het zo ver komen. Scheelt toch een hoop centjes.

Party dat is goed nieuws zeg! Spannend! en een halve centimeter dat is zo klein. Maar het voelt zooooooo goed!

Husky suc6 met je misselijkheid hoor, maar eerlijk gezegd hoop ik dat ik bij je mag aansluiten binnenkort. Klinkt misschien gek maar ik zou zelfs al mega blij zijn als ik ongesteld zou worden, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

ga nog ff wat doen.

Liefs yaya
Becky: Het komt wel beetje raar over, maar goed, het zal
jeezus, marriss, en yaya, dik balen voor jullie. schiet niet op he?

saw was best een ok film :-) houd ook wel van ranzigheid (op zijn tijd), was vroegah verzot op hellraiser en dat soort shit.

erine, nee, volgens mij zijn er verder fake retourtickets geboekt, welliswaar met een datum in april, maar denk niet dat ik daarmee terugkom. is goedkoper dan een enkeltje boeken ofzo, nouja, het zal wel. niet mijn probleem.

heb net nog gesport, samen met collega. half uur op de loopband. was lekker, had nog wel door kunnen gaan, alleen verveel ik me na 25 minuten op zo'n band altijd de tandjes, en ben ik blij wanneer ik er weer af mag. nu even iets zien te eten, en dan vroeg mandje in. wekker gaat om... vijf uur ofzo? mijn Lonely Planet Indonesia is nog binnen gekomen vandaag, dus die kan morgen mooi mee in het vliegtuig (mag in vliegtuig geen zakelijke spullen lezen, ivm vertrouwelijkheid van stukken enzo. zucht!!)
quote:yaya1 schreef op 24 maart 2009 @ 18:52:

Tjeetje Charlotte de kinderkamer al helemaal af! Dat is snel meid. Je hoeft in ieder geval niet meer te klussen.

dat hoeven zijn sowieso niet meer
* DJ Momo duimt enorm voor party dat ze vrijdag een kloppend garnaaltje te zien krijgt!
quote:vcharlotte schreef op 24 maart 2009 @ 18:54:

Becky: Het komt wel beetje raar over, maar goed, het zalik weet niet hoe het bij je over komt, maar zoals ik al zei schreef, voor mijn gevoel zou het de goden verzoeken zijn, naast het feit dat ik denk ik de eerste twaalf weken (nou ja acht dat je het echt weet) helemaal overdonderd zou zijn van het feit dat ik uberhaupt zwanger ben. En ik heb werkelijk waar nog geen idee hoe ik de babykamer in zou willen richten. Maar zoals je al zei en zo is het ook, iedereen is daar anders in. Gelukkig maar, dat houdt de wereld namelijk zo leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven