Piratenfeestje

06-12-2007 22:07 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar op met de leuke invallen en creatieve tips!
http://www.kinderfeessie.nl/piratenfeestje.asp
Speurtocht met een zelfgemaakte schatkaart (vergeeld papier, iets laten 'aanbranden')

piratenfeest
anoniem_24114 wijzigde dit bericht op 06-12-2007 22:13
Reden: link
% gewijzigd
Had je nog niet genoeg inspiratie?
Jazeker, maar er kan altijd nog wat bij
quote:nippo schreef op 06 december 2007 @ 22:07:

Kom maar op met de leuke invallen en creatieve tips!Wat schuift dat dan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
,
zelf een vlag laten maken, apekooien door de kamer (alsof je op een boot bent en de mast in moet ofzo, niet in het water belanden natuurlijk) de piratendans, stoppelbaardjes tekenen, gestreepte t-shirts met een riem er om...

hoe oud zijn de kinderen voor wie het feestje is?
Ik heb voo rmijn zoontje van de zomer ook een piratenfeestje georganiseerd. Via het internet op verschillende sites terechtgekomen waar je dingen kunt kopen voor piraten. Vlaggen, ooglapjes, hoofddoekjes enz. Het is de mooite waard hier goed naar te kijken want de prijzen verschillen nogal!

Verder had ik plastic kleine flesjes met kurken gekocht en hier de uitnodiging in gedaan (plattegrond van onze wijk met een rood kruis op ons huis en op de achterkant de uitnodiging in de vorm van een verhaaltje)

We hebben gesminkt, piratendisco, speurtocht, zoeken naar eenverborgen schat, en wat spelletjes in de vorm van piraten gedaan. Ik heb alle ideeen via het internet gevonden. Je kunt zelfs feestkisten huren, een compleet feest in een kist is ook wel zo makkelijk.
Dank voor alle inspiratie, daar kan ik wel wat mee. Het schuift niets helaas, maar waarom zou je met jouw leuke ideeen geen andere kinderen blij maken.

Heb vanmorgen zwaarden gescoord bij het kruidvat en servetten enzo bij de Hema, gaat de goede kant op. Ook nog toepasselijke snoepjes bij Jamin (onder andere snoepkettingen voor de schat, likschelpen en slangen en haaien).
Stel nou dat je dicht bij Borger woont, kun je daar gaan pannenkoeken eten in Pannenkoekenboerderij de Deugniet; zij hebben een onwijs leuk indoor speelgedeelte, gebaseerd op Piraten.

Maar ja, mss is uit eten gaan wel een beetje luxe voor een kinderfeestje?!
Geen idee waar Borger ligt, maar vast ver weg. Maar zoiets vind ik meer leuk voor een keer met mijn gezin. Ik heb plek zat thuis en wil het kinderfeestje graag thuis doen. Het gaat trouwens om 5-jarigen (de rum wordt dus ranja).
Borger blijkt niet zo ver weg als ik aannam, bedankt voor de tip, daarga ik bij een andere gelegenheid gebruik van maken.
wij hadden blauwe ranja genomen als "zeewater" in de kom lag een plastic haai.
Blauwe ranja met gelatine en daarin haaien stoppen?
Whopper heeft ook een keer een piratenfeest gegeven, misschien heeft die nog tips.
Blauwe ranja, bestaat dat dan? Ik las ook ergens dat iemand een vissekom met limonade had gemaakt, en dat met veel rietjes. Ook leuk idee, en vissen erin kan dan ook.
Stoelendans op het liedje van Piet Piraat? Of kunnen kinderen van 5 nog geen stoelendans?
Hallo,

Ik lees ergens iets over blauwe aanmaak in een vissenkom.

Weet iemand waar deze aanmaak te krijgen is?

gr carstof
Bij AH kun je flessen blauwe gazeuse kopen van Raak, daar kan je ook heel goed een vissekom mee vullen.

¤0,36 per 750ml meen ik.

Ik weet niet of er blauwe aanmaak limonade te koop is, maar bij de toko verkopen ze wel voedingskleurstof (heb je maar heel weinig van nodig).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven