praatjesmakers van 27-8
woensdag 27 augustus 2008 om 20:51
Ik zat net praatjesmakers te kijken.
Normaal vindt ik het een geweldig programma maar vanavond was dat even anders.
Er zat een meisje in "gothic/biker" kleding gewoon te vertellen hoe ze de nek van een hamer afgebeten had omdat ze liever een rat gekregen had.
Sorry hoor misschien ben ik wel overgevoelig als het op dieren aan komt maar ik kan me niet voorstellen dat je zoiets op televisie uitzend.
Ben ik echt overgevoelig of is het belachelijk dat ze zoiets uitzenden?
Normaal vindt ik het een geweldig programma maar vanavond was dat even anders.
Er zat een meisje in "gothic/biker" kleding gewoon te vertellen hoe ze de nek van een hamer afgebeten had omdat ze liever een rat gekregen had.
Sorry hoor misschien ben ik wel overgevoelig als het op dieren aan komt maar ik kan me niet voorstellen dat je zoiets op televisie uitzend.
Ben ik echt overgevoelig of is het belachelijk dat ze zoiets uitzenden?

woensdag 27 augustus 2008 om 21:55
't Was een jongetje inderdaad en ik vond het ook een raar verhaal... Maar volgens mij is zijn fantasie wel een beetje op hol gslagen want Jochem praatte naar het echte verhaal toe (ja en toen ontsnapte ie.. en wat deed ie toen? Beet ie je? Nee? O....dat dacht ik). volgens mij vertelde ie maar wat... Maar ja, rare familie idd!!
woensdag 27 augustus 2008 om 22:47
De kinderen worden van te voren gescreend en dan worden ook alvast onderwerpen gezocht om over te praten, dus dingen die ze hebben meegemaakt enzo. Het is niet live, dus er kan wel in geknipt worden.
Ik vond het ook schokkend, echt niet normaal dat een jongetje zoiets doet en dat die ouders het nog leuk vonden ook.
Ik vond het ook schokkend, echt niet normaal dat een jongetje zoiets doet en dat die ouders het nog leuk vonden ook.