Preston palace

19-01-2015 13:53 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij denken erover na om in de voorjaarsvakantie 2/3 dagen naar preston palace te gaan met onze kinderen van 9&6, iemand ervaringen?
quote:FamThijssen schreef op 22 januari 2015 @ 00:39:

[...]

Ik merk dat je er geen kennis van hebt. festivalbier is geen merkbier. Nogmaals, anders zouden de merkbieren hun kwaliteit te grabbel gooien. Bij Preston Palace schenken ze gewoon Grolsch, dus geen festivalbier.Grolsch 2,5 is festivalbier
quote:paling schreef op 22 januari 2015 @ 08:00:

[...]

Grolsch 2,5 is festivalbierEn zoals wellicht bekend zal Grolsch of de ondernemer dit dan ook moeten communiceren. Festivalbier verkopen als normaal Grolsch-bier is immers oplichting en dus verboden. Nógmaals: de producent zal dit scherp in de gaten houden (net als Coca-Cola of Pepsi of Chocomel of welk merk dan ook) aangezien zij anders spelen met hun eigen merkbeleving.
Goh fam thijssen. U werkt daar?
quote:vivapimpelmees schreef op 22 januari 2015 @ 13:39:

Goh fam thijssen. U werkt daar?Nee. Ik werk bij Coca-Cola. Maar daar is het niks anders ivm afstellingen van bijvoorbeeld postmixen.
Gewoon raar dat je alleen in dit topic reageert.
quote:vivapimpelmees schreef op 22 januari 2015 @ 18:37:

?... Moet ik dan perse overal een mening over hebben? Het is toch, neem ik aan, niet érg om niet overál een mening over te willen hebben?

Enkele huidige topics doorlopend, gerelateerd aan mij:

- Ik heb geen ervaring met hotels in Rotterdam,

- ik zoek geen app maatje,

- ik hoef niet naar een erotisch feest op 14 februari,

- ik heb geen Iphone,

- heb geen verstand van therapie,

- etc...

En als je geen ervaring ergens mee hebt vind ík dat je anderen ook niet moet "adviseren" of zo maar wat moet verzinnen. Enfin, zal vast wel een keer weer een topic zijn waar ik wellicht een bijdrage aan wil leveren, maar ben nog niet zo lang geregistreerd op VIVA.
quote:vivapimpelmees schreef op 22 januari 2015 @ 18:37:

?... Moet ik dan perse overal een mening over hebben? Het is toch, neem ik aan, niet érg om niet overál een mening over te willen hebben?

Enkele huidige topics doorlopend, gerelateerd aan mij:

- Ik heb geen ervaring met hotels in Rotterdam,

- ik zoek geen app maatje,

- ik hoef niet naar een erotisch feest op 14 februari,

- ik heb geen Iphone,

- heb geen verstand van therapie,

- etc...

En als je geen ervaring ergens mee hebt vind ík dat je anderen ook niet moet "adviseren" of zo maar wat moet verzinnen. Enfin, zal vast wel een keer weer een topic zijn waar ik wellicht een bijdrage aan wil leveren, maar ben nog niet zo lang geregistreerd op VIVA.
Wat lijkt me dat een hel zeg...ik zie weleens spotjes op tv bij tlc. Verschrikkelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven