regelmaat tot wanneer?
vrijdag 28 augustus 2009 om 08:34
Mijn dochter is nu vijf maanden. Slaapt de hele nacht door, van 20.00 uur tot 6.00 uur. Dan krijgt ze de fles om 6.30 uur en spelen, box en weer naar bed na ongeveer totaal twee uur. De volgende voeding is in feite om 10.30 uur. Ik vind dat best lang dat ze dan 'moet' slapen! Dat red ze ook niet altijd, soms wel. Maar goed. Die regelmaat is wel belangrijk voor haar, is erg prikkelgevoelig en huilerig als ik afwijk van het ritme. Maar ze wordt ook ouder, kan nog niet langer dan 1,5 tot 2 uur incl. voeden en verschonen opblijven maar ik vind de tijd van slapen naar de volgende voeding dan zo lang! Dat betekent dat ze dus gemiddeld tussen haar voedingen door iedere keer drie uur gemiddeld zou slapen!
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe ga je hiermee om. Haal je haar eerder uit bed en b.v in de box of geef je haar toch eerder die fles. Wil wel duidelijk blijven naar haar toe. Heeft ze veel behoefte aan.
Ze krijgt vijf flessen in totaal van 190 ml.
Hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is...en hoop op wat advies!
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe ga je hiermee om. Haal je haar eerder uit bed en b.v in de box of geef je haar toch eerder die fles. Wil wel duidelijk blijven naar haar toe. Heeft ze veel behoefte aan.
Ze krijgt vijf flessen in totaal van 190 ml.
Hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is...en hoop op wat advies!