Rompers

07-07-2010 01:01 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af: Welke leverancier (Bijv. Rainbowbabies, HEMA, H&M, Little Label) heeft jouw voorkeur voor het kopen van de rompers voor je kleine en wat geef je uit aan een romper en hoeveel heb je er in huis?

Ben zelf grote fan van HEMA rompers en die van Rainbowbabies en heb er echt veel te veel in huis. Vanalles wat lange mouwen, korte mouwen zonder mouwen wat een keus! Heerlijk toch?

Ik lees het graag.

Peet trotse mama van dochter "Kabouter" (19 mnd)
Hema, zowel voor mijn wat dikkere oudste (die nu ondergoed van hema heeft) als mijn slankere jongste.

Wibra, Zeeman en dergelijke vind ik prut-kwaliteit. Die van H&M met lange mouwen zijn ook goed.
Lange dunne kinderen en Petit Bateau zat het mooist. Ik kocht ze dan in de uitverkoop of in Frankrijk in de outlet. En na drie kinderen zijn ze nog als nieuw, dat kon ik toch van de hema en zeeman rompers niet zeggen na 1 kind. De Zeeman rompers konden niet eens 1 kind mee, en de Hema rompers zakten van de schouders.
Hier rompers van de hema (stretch) en h&m
V&D is hier gaan slobberen (vrij vlot al).

Hema wisselt erg sterk van kwaliteit, de J&J rompers (van die dikkere katoenen) vind ik prettiger dan de wat dunnere.

H&M heb ik niet geloof ik.

Zeeman: prut. Ondergoed ook, oudste heeft net twee maanden een set onderbroeken, waar er nu al een gat in het kruis zit. Nu gaat het ook wel de droger in, maar toch.

Rainbowbabies vallen erg ruim, als kind net overgaat naar een grotere maat, passen deze nog niet.

Little label etc. ken ik verder niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven